dankjeeequote:Op donderdag 16 november 2017 15:36 schreef 2682000 het volgende:
gefeliciteerd met je pest pleuris verjaardag
gr lau
*tailfox ,vosje of Tails. :pquote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook wel eens jarig, komt allemaal oncomfortabel dichtbij nu. Ik heb liever dat er 0,0 connectie is tussen mij en Tailfox
Er is wel een mogelijkheid om die connectie stop te zetten natuurlijk. Moet je even bij je zelf te rade gaan of dit het waard is.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook wel eens jarig, komt allemaal oncomfortabel dichtbij nu. Ik heb liever dat er 0,0 connectie is tussen mij en Tailfox
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?quote:Op donderdag 16 november 2017 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is wel een mogelijkheid om die connectie stop te zetten natuurlijk. Moet je even bij je zelf te rade gaan of dit het waard is.
Meer dan een ritje naar de lokale kluswinkel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer dan een ritje naar de lokale kluswinkel in ieder geval.
450 euroquote:Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat zou dat nou kosten, een huurmoordenaar?
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.quote:
Zal es informeren dan want je lijkt me niet iemand die veel verstand heeft van dat soort zaken, nofi he.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.
Ik heb vet veel films gekeken met huurmoordenaars erin, die waren vet duurquote:Op donderdag 16 november 2017 16:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zal es informeren dan want je lijkt me niet iemand die veel verstand heeft van dat soort zaken, nofi he.
Zou je geen kwantumkorting kunnen krijgen?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor een paar knaken heb je alles wat je nodig hebt en een huurmoordenaar zal toch op zijn minst een barkie kosten.
Heb serieus wel eens verhaal gelezen dat daar over ging, misschien van Roald Dahl?quote:Op donderdag 16 november 2017 16:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou je geen kwantumkorting kunnen krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |