Uitstekend voorstelquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:37 schreef Plompzakker het volgende:
Voorstel:
1. Keizer
@:vogeltjesdans
2. Minister van frituren
@:plompzakker
3. Minister van #ALTIJDREADY
@:bonethugss
4. Minister van bagger
@:goudenvis
5. Minister van sport
@:wielrennerdt
6. Minister van je moeder
@:handleiding
7. Minister van acclimatiseren
@:Iwanius
8. Minister van GTWV
@:Hyaenidae
9. Minister van anonimiteit
@:argo
10. Minister van randzaken
@:wollah
11. Minister van crew infiltratie
@:vanillekwark
12. Minister van entertainment
@:detelevisiekijker
13. Minister van justitie
@:banaanvragen
14. Minister van vogels
@:oranjevogel1
15. Minister van paint
@:vleeslollie
16. Minister van hosselen
@:jigggy
17. First lady
@:-river-
18. Hofnar
@:Samuel24
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Uitstekend voorstelmisschien kunnen we Quotidiens moeder vragen als hoer?
Uiteraard blijf ik wel gtwv vermelden in diverse topics.quote:
Oke bedankt voor de toelichting. En onder die voorwaarde wat mij betreft akkoord.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard blijf ik wel gtwv vermelden in diverse topics.
Maar de nieuwe generatie volgelingen moet het roer maar overnemen.
Ik voel minder connectie met hen.
En de ui behoud ik natuurlijk ook.quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de toelichting. En onder die voorwaarde wat mij betreft akkoord.
Je kunt minister van staat wordenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard blijf ik wel gtwv vermelden in diverse topics.
Maar de nieuwe generatie volgelingen moet het roer maar overnemen.
Ik voel minder connectie met hen.
Ik ga met pensioenquote:Op donderdag 7 maart 2019 11:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je kunt minister van staat worden
Van welke staat?quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je kunt minister van staat worden
Ik ben terug, dank voor mijn minister aanstelling.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:04 schreef Plompzakker het volgende:
Nummer 6 hyaenidae lijkt geband te zijn, kan op telefoon niet checken
Gratis bitterballenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben terug, dank voor mijn minister aanstelling.![]()
Wanneer volgt de salaris onderhandeling?
@Quotidien kijk wat dit kereltje zegtquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Uitstekend voorstelmisschien kunnen we Quotidiens moeder vragen als hoer?
Ik laat hem gewoon lekker tekeer gaan. Zal ie wel even nodig hebben en ik gun hem zijn momentje wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:quotidien kijk wat dit kereltje zegt
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:quotidien kijk wat dit kereltje zegt
Ksstt wegwezen!quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon lekker tekeer gaan. Zal ie wel even nodig hebben en wie ik gun hem zijn momentje wel.
Laten we dat er niet van maken. Ga weg en neem die paardrijder meequote:
Dat was het op pagina 1 al.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Laten we dat er niet van maken. Ga weg en neem die paardrijder mee
Over 10 jaar denk je terug aan de tijd dat je bij dit groepje hoorde en schaam je je kapot voor jezelf. Mark my words. Dit gaat 100% gebeuren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja leuk weer Quotidien, nou speelkwartier voorbij nu weer ophoepelen
Nou dat weet ik niet, schaamte lijken ze niet te kennen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Over 10 jaar denk je terug aan de tijd dat je bij dit groepje hoorde en schaam je je kapot voor jezelf. Mark my words. Dit gaat 100% gebeuren.
Ja heb je helemaal gelijk in. Nou huphup beetje tempo maken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Over 10 jaar denk je terug aan de tijd dat je bij dit groepje hoorde en schaam je je kapot voor jezelf. Mark my words. Dit gaat 100% gebeuren.
Over 10 jaar zit jij in de kolenmijnen van Siberië spijt te hebben van je gedrag van nuquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Plompzakker en vd zijn oude lullen, die blijven zo. Maar goudvisje is een pubertje en die gaat echt wel volwassen worden een keer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, schaamte lijken ze niet te kennen.
Hoe was het om je vwo op je 21e eindelijk af te ronden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Plompzakker en vd zijn oude lullen, die blijven zo. Maar goudvisje is een pubertje en die gaat echt wel volwassen worden een keer.
Snaartje geraakt zie ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe was het om je vwo op je 21e eindelijk af te ronden?
Ik betwijfel het echt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Plompzakker en vd zijn oude lullen, die blijven zo. Maar goudvisje is een pubertje en die gaat echt wel volwassen worden een keer.
Hij had wel de grootste lul van groep 8 onder de douche na gym.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoe was het om je vwo op je 21e eindelijk af te ronden?
Van de grootste lul hebben naar de grootste lul zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij had wel de grootste lul van groep 8 onder de douche na gym.
Naderhand is hij wel hard ingehaald
Een grote lul heb ik nog steedsquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Van de grootste lul hebben naar de grootste lul zijn
Ze had gisteren avond inderdaad weer dienst op de gesloten afdelingquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je moeder zet dat gisteravond nog
Toch fijn voor je dat je haar op die manier nog eens zietquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ze had gisteren avond inderdaad weer dienst op de gesloten afdeling
Is het omdat ze liever over elkander heengaan dan over jou?quote:
Nee, ik heb geen enkel behoefte om keizerin genoemd te worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is het omdat ze liever over elkander heengaan dan over jou?
Ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkel behoefte om keizerin genoemd te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |