Ik ken hem ook in het echt dus voor mij niet interessant. Ik heb gewoon een gezicht voor me als ik aan VD denkquote:Op donderdag 16 november 2017 19:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ans_in_het_echt_ama/
De ama
Klopt de antwoorden dan?quote:Op donderdag 16 november 2017 19:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ken hem ook in het echt dus voor mij niet interessant. Ik heb gewoon een gezicht voor me als ik aan VD denk
Moet nog maar een keer een drankje met hem doen.
De antwoorden kloppen wel. Althans de beschrijving etc.quote:
Wowquote:Op donderdag 16 november 2017 19:34 schreef Argo het volgende:
[..]
De antwoorden kloppen wel. Althans de beschrijving etc.
Dan is het goed vrienden, ik wil strijden voor onze heer en meester Vogeltjesdans. Als Ringwraiths voor Sauron moeten we hem volgen!quote:
Zijn ze nooit geweest.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
Waarom zijn jullie niet meer ready de laatste tijd?
Gast wie wil er nou met vogeltjesdans aan een tafel zitten?quote:Op vrijdag 24 november 2017 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
WAAR ZIJN ALLE APOSTELEN?
Geband of gewoon niet ready?
#GEWOONALTIJDREADYquote:Op vrijdag 24 november 2017 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Ga weg.quote:Op vrijdag 24 november 2017 14:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gast wie wil er nou met vogeltjesdans aan een tafel zitten?
OKquote:Op vrijdag 24 november 2017 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ga weg.
Dit topic is alleen voor apostelen
#ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 24 november 2017 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Jezus had ook zijn Petrus. Zo zal het geschieden dat Argo de sleutels krijgt van de volière om Zijn lichaam als fundering van de wereldwijde beweging te stichten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:23 schreef Plompzakker het volgende:
Het gaat niet om de nummer 2 maar om de nummer 1
Vogeltjesdans
Denken dat argo ontrouw is aan de leiderquote:Op vrijdag 24 november 2017 15:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jezus had ook zijn Petrus. Zo zal het geschieden dat Argo de sleutels krijgt van de volière om Zijn lichaam als fundering van de wereldwijde beweging te stichten.
Of zoiets.
Maar kennelijk in ongenade gevallen. Vermoedelijk richt hij nu zijn eigen rondetafel op. #ALTIJDREADY
Het was een lange, koude en donkere maandquote:
Je hebt wel gelijk dat ik mezelf als Petrus zie.quote:Op vrijdag 24 november 2017 15:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jezus had ook zijn Petrus. Zo zal het geschieden dat Argo de sleutels krijgt van de volière om Zijn lichaam als fundering van de wereldwijde beweging te stichten.
Of zoiets.
Maar kennelijk in ongenade gevallen. Vermoedelijk richt hij nu zijn eigen rondetafel op. #ALTIJDREADY
Vogeltjesdans is altijd bij je!quote:Op zondag 31 december 2017 14:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het was een lange, koude en donkere maand
Waarom niet en voor hoe lang?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:01 schreef Handleiding het volgende:
Niet meer welkom in KLB ben ik almachtige Vogeltjesdans
Teveel gtwv gepost?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:36 schreef Handleiding het volgende:
[..]
weet niet moet zelf mailen oid.
De vogeltjesdans Wikipedia pagina is nu geblokkeerd voor aanpassingenquote:
genotquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De vogeltjesdans Wikipedia pagina is nu geblokkeerd voor aanpassingen
nu niet meerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De vogeltjesdans Wikipedia pagina is nu geblokkeerd voor aanpassingen
Dat wil pharkus niet vertellen. Maar vogeltjesdans heeft sinds maandag al een ban.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 10:29 schreef Handleiding het volgende:
#FreeVogeltjesdans.
ik kom niet in KLB wat is er gebeurd?
quote:
Ze zijn welkom. Wat is de nieuwe lijst?quote:Op maandag 19 februari 2018 15:13 schreef Plompzakker het volgende:
Mannen, hoog tijd om te hergroeperen na deze zware strijd.
Alle hooggeplaatste leden hebben inmiddels een (klb) ban.
Alleen argo en iwanius lijken op het moment nog postrechten te hebben.
Tijd voor een nieuw strijdplan en het rekruteren van nieuwe leden.
Voor het nieuwe strijdplan zullen we voorlopig meer op de achtergrond opereren om verdere schade te voorkomen.
Als nieuwe leden stel ik voor: carltonbanks, goudenvis en vleeslollie.
Wat heeft hij in het belang van vogeltjesdans gedaan?quote:
Weinig, dus ik stel voor dat we de nieuwe recruten inderdaad toevoegen.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat heeft hij in het belang van vogeltjesdans gedaan?
Niet weten dat BrauN de vader van Vogeltjesdans isquote:Op zondag 25 februari 2018 12:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet weten dat vogeltjesdans de schepper is een derhalve geen vader heeftquote:Op maandag 26 februari 2018 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet weten dat BrauN de vader van Vogeltjesdans is
Precies dit hij was er gewoon altijd al de onbewogen bewegerquote:Op maandag 26 februari 2018 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet weten dat vogeltjesdans de schepper is een derhalve geen vader heeft
Uiteraardquote:Op maandag 26 februari 2018 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kunnen we werkman misschien niet ook toevoegen?
Nee, hij heeft ons te vaak verraden en nog steeds geen GTW subforum voor ons aangemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Uiteraard
En pharkus? Om een goed woordje te kunnen doen bij hem
Als ik mijn klb rechten weer terug heb dumpen we hem ook weerquote:Op maandag 26 februari 2018 14:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ons te vaak verraden en nog steeds geen GTW subforum voor ons aangemaakt.
Toch heb ik mijn bedenkingen. Ik zal hem ter onderhandeling eens even ter verantwoording roepen.quote:Op maandag 26 februari 2018 14:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als ik mijn klb rechten weer terug heb dumpen we hem ook weer
Zijn de onderhandelingen geslaagd?quote:Op maandag 26 februari 2018 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toch heb ik mijn bedenkingen. Ik zal hem ter onderhandeling eens even ter verantwoording roepen.
Ik moet nog een strategie uitzetten. Dat moet eerst rijpen als een rotte kiwi.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn de onderhandelingen geslaagd?
Op pc staat er bij userprofiel een streep door de naam bij banquote:
Religekkiesquote:Op maandag 26 februari 2018 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet weten dat vogeltjesdans de schepper is een derhalve geen vader heeft
#ARGquote:Op zondag 25 februari 2018 12:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:22 schreef Plompzakker het volgende:
Kickje
De ronde tafel heeft inmiddels een heuse first lady![]()
Wij verwelkomen -river- van harte
Ben jij daar nog niet overheen geweest dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:48 schreef Handleiding het volgende:
Moet de hele ronde tafel er wel eerst overheen. #ontgroening
Dat heb ik niet gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ben jij daar nog niet overheen geweest dan?
kloontjes rekenen we ook goed.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je daarvoor eerst enkele broeders uit de vergetelheid moet ontrukken.
Ik zal morgen even een uitgebreid stemadvies makenquote:Op dinsdag 20 november 2018 23:01 schreef Handleiding het volgende:
Kasper Dolberg Award - Grootste aanwinst: Vogeltjesdans
Dafne Schippers Award - Overall beste user: Vogeltjesdans
Zoiets
Vergeet dan ook deze nietquote:Op dinsdag 20 november 2018 23:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zal morgen even een uitgebreid stemadvies maken
Of Iwaniusquote:Op dinsdag 20 november 2018 23:08 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Vergeet dan ook deze niet
Johan Cruijff Award - User die we het meest gemist hebben: Matthias24
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |