Een robot als paranimf mag wel maar promoveren in een piratenpak niet?!?! Wat is dit voor discriminatie.quote:
Vele vooroordelen en stereotyperingen op basis van gender, etniciteit en bèta's schoten door mijn hoofd toen ik naar die foto keek.quote:
Omdat ie zo'n grote fluit had zeker.quote:Op donderdag 16 november 2017 14:38 schreef Disana het volgende:
Nee remlof, maar wel van Chris Hinze
Parapluterm: nerds.quote:Op donderdag 16 november 2017 14:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vele vooroordelen en stereotyperingen op basis van gender, etniciteit en bèta's schoten door mijn hoofd toen ik naar die foto keek.
Wat dacht je anders.quote:Op donderdag 16 november 2017 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie zo'n grote fluit had zeker.
Eentje met Zuid Korea Japan en Saoedie Arabie.quote:Op donderdag 16 november 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Potindeling is bekend, hè. Welke poule hoop je op?
Dit lijkt in niks op de figuren die onze krachtwijken bevolkenquote:
quote:
Wie is die kerel daar rechtsachter?quote:
Ik hoop geheel niet, dat is toch wel de ultieme vernedering.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Aan de voetbalfans hier... hoe concreet is het plan om een toernooitje te doen met de landen die niet naar het WK gaan? De VS wil zoiets doen volgens mij en dat lijkt mij eigenlijk wel tof.
Klinkt erg zielig. Alle verliezers bij elkaar zodat ze toch allemaal winnen.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Aan de voetbalfans hier... hoe concreet is het plan om een toernooitje te doen met de landen die niet naar het WK gaan? De VS wil zoiets doen volgens mij en dat lijkt mij eigenlijk wel tof.
Welke van de 500.000 kerels in die hoek precies.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wie is die kerel daar rechtsachter?
Wel passend bij die sport.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klinkt erg zielig. Alle verliezers bij elkaar zodat ze toch allemaal winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |