Blegh, zo flauw dat soort dingen...quote:Op donderdag 16 november 2017 13:34 schreef trui het volgende:
Ja heel subtiel ook he. Heel vaak op een dag 'hoi' tegen haar zeggen bijvoorbeeld. Ze heeft geen idee wat ze daar op moet antwoorden. Eerst zei ze steeds maar 'hoi' terug, daarna is ze gaan proberen het te negeren, en daarna heeft ze wel een keer gevraagd of ze er mee wilden ophouden. Maar ja, toen gingen ze over op ´Hoi! Onee, dat mogen we niet meer zeggen he?' Pff. Etters.
Ik vind het wel erger dan 'flauw' of 'plagen' (zoals jij het zelf noemde Trui). Ik vind dergelijk gedrag ondermijnend voor het zelfvertrouwen. Die meiden maken bewust iemand (Cato in dit geval) onzeker. Nare pikorde. Erg sneu voor Cato. Wel fijn om te lezen dat ze nu wat contacten begint te krijgen. Hopelijk weegt dat voldoende op tegen het venijn van de andere meiden.quote:Op donderdag 16 november 2017 14:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
Blegh, zo flauw dat soort dingen...
Maakt echt helemaal niks uit. Meer lucht, minder lucht, ze blijven er zo uitzien.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Ook zaadcelblik.
Als je dat echt niet wil, helpt dan een beetje minder lucht?
Dan zou ik er morgen gewoon weer blij om lachen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
Jongste zag het zelf ook![]()
We hebben er erg om gelachen.
Gaat lukken. Dank je wel!quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan zou ik er morgen gewoon weer blij om lachen.
Fijne verjaardag
Ja, meer dat laatste. Hij was tussendoor ook al naar zijn kamer gevlucht.quote:Op maandag 20 november 2017 13:52 schreef trui het volgende:
Heeft hij er zelf ook van genoten? Of is hij ook vooral blij dat 't weer voorbij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |