SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 16 november 2017 13:32 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik hou niet van je posticoon![]()
Zo doe je de hele tijd boos
quote:Op donderdag 16 november 2017 13:32 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik hou niet van je posticoon![]()
Zo doe je de hele tijd boos
Beterschap!quote:Op donderdag 16 november 2017 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ben ik dan ook.
is die dood of zo?quote:
quote:Op donderdag 16 november 2017 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ben ik dan ook.
aii dat is niet zo mooi.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)roffen-door-beroerte
maar de tong is niet boos meer van neem het niet té serieus.quote:
Bedankt dat ik dit op de wc mocht lezenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
GOEDEMIDDDDDDDDDDDDDDDDDAG
vandaag zijn het deze 3 dingen waar deze MOOIE dag voor staat![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus wees coulant (ook voor jezelf) en filosofeer er op los.
Ik doe ff een qoute erbij omdat het kan:
Filosoferen is twijfelen![]()
![]()
dat was het.
goed leesvoer hequote:Op donderdag 16 november 2017 13:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Bedankt dat ik dit op de wc mocht lezen
lekker filosoferen vandaag dus.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe ff een quote erbij omdat het kan:
![]()
dat was het.
Of je moet mijn post niet eens serieus nemenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar de tong is niet boos meer van neem het niet té serieus.
o.a. jaquote:Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker filosoferen vandaag dus.
Beetje naar beneden scrollen. Het is namelijk ook Dag van de Gastvrijheid.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe ff een quote erbij omdat het kan:
![]()
dat was het.
Het is hier ook heerlijk weer om de hele dag te filosoferenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker filosoferen vandaag dus.
o echt, shitquote:Op donderdag 16 november 2017 13:38 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Beetje naar beneden scrollen. Het is namelijk ook Dag van de Gastvrijheid.
nice, ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Of je moet mijn post niet eens serieus nemen
Ik heb je kaart al klaar
waar is hier?quote:Op donderdag 16 november 2017 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Het is hier ook heerlijk weer om de hele dag te filosoferen
ja snap ik, ben een geduldig man.quote:
Kunnen mensen wel 'missen' en wat is dit precies?quote:Op donderdag 16 november 2017 13:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o echt, shit![]()
nou dan zitten we hier wel goed, die had ik even gemist
Oeh....quote:Op donderdag 16 november 2017 13:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja snap ik, ben een geduldig man.
quote:
Wat bedoel je met dit precies, dat is best vaag als je niet aanduid wat preciesquote:Op donderdag 16 november 2017 13:41 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Kunnen mensen wel 'missen' en wat is dit precies?
Wat is 'vaag'? Waarom bestaat het woord 'vaag'? We kunnen dit namelijk niet definiëren.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit precies, dat is best vaag als je niet aanduid wat precies
oh nee dacht niet negatief, vroeg mij alleen af wat je bedoelde lol.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:43 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nu niet negatief denken.
Ik hou wel van geduldige mannen
vaag is niet duidelijkquote:Op donderdag 16 november 2017 13:43 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Wat is 'vaag'? Waarom bestaat het woord 'vaag'? We kunnen dit namelijk niet definiëren.
https://vocaroo.com/i/s0k2PqPEvaQ8quote:Op donderdag 16 november 2017 13:44 schreef RobjeGeus het volgende:
https://vocaroo.com/i/s1rWVzu5M3NN
Leuke voicememo voor jullieeeeeeee
Ik verwachtte gtwv... Teleurgesteld.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:44 schreef RobjeGeus het volgende:
man man manquote:Op donderdag 16 november 2017 13:44 schreef RobjeGeus het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2017 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/i/s0k2PqPEvaQ8
nee.quote:
Man man manquote:Op donderdag 16 november 2017 13:45 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik verwachtte gtwv... Teleurgesteld.
Man man manquote:Op donderdag 16 november 2017 13:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook zo ritmisch dat man man man
echt prachtig
oké dan wel vogeltjesdansquote:
Ben jij dat?quote:Op donderdag 16 november 2017 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/i/s0k2PqPEvaQ8
Haha nope, schaamteloos gestolen.quote:
Nu jouw beurtquote:Op donderdag 16 november 2017 13:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha nope, schaamteloos gestolen.
nee ik haat het om mijn stem terug te horen.quote:
Je hoeft het niet terug te luisteren. Wij doen dat wel voor jouquote:Op donderdag 16 november 2017 13:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee ik haat het om mijn stem terug te horen.
nee, spreek jij maar wat moois in.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je hoeft het niet terug te luisteren. Wij doen dat wel voor jou
Berend Botje ging uit varenquote:Op donderdag 16 november 2017 13:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Zal ik het dan maar doen? Wat moet de tekst zijn ?
gtwvquote:Op donderdag 16 november 2017 13:54 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik heb een accent.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee, spreek jij maar wat moois in.
Ja jaquote:Op donderdag 16 november 2017 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Berend Botje ging uit varen
Met zijn scheepje naar Zuid-Laren
De weg was recht, de weg was krom
Nooit kwam Berend Botje weerom
Eén twee drie vier vijf zes zeven
Waar is Berend Botje gebleven
Hij is niet hier, hij is niet daar
Hij is naar Amerika
Amerika, Amerika
Drie maal in de rondte van je hopsa-sa
Amerika, Amerika
Drie maal in de rondte van je hopsa-sa
doe dit maar
maakt toch niet uit? Misschien vinden we het wel een leuk accent.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb een accent.
Ik hoor het zelf niet, maar anderen wel.
Ik ben RobjeGeus, voor Onzinquote:Op donderdag 16 november 2017 13:54 schreef RobjeGeus het volgende:
goede stem.quote:Op donderdag 16 november 2017 13:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Sorry iets anders...
https://vocaroo.com/i/s1C5P2P7wsLz
maakt niet uitquote:Op donderdag 16 november 2017 14:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Haha heb het wel met een vervormer gedaan dus not original
Zeemansstem!!quote:Op donderdag 16 november 2017 13:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Sorry iets anders...
https://vocaroo.com/i/s1C5P2P7wsLz
Why? Why?quote:Op donderdag 16 november 2017 14:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Haha heb het wel met een vervormer gedaan dus not original
quote:Op donderdag 16 november 2017 14:04 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Maar die barry heeft wel een goeie stem ja
Buitenlandsquote:Op donderdag 16 november 2017 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? Misschien vinden we het wel een leuk accent.
Dat is toch niet slecht?quote:
Nou dan.quote:
quote:
uiteraardquote:
moet je maar gewoon geloven.quote:
Hehequote:Op donderdag 16 november 2017 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je maar gewoon geloven.
vooral ikquote:Op donderdag 16 november 2017 14:28 schreef noodgang het volgende:
We zijn allemaal heel lekker hier toch?
Bewijsquote:Op donderdag 16 november 2017 14:28 schreef noodgang het volgende:
We zijn allemaal heel lekker hier toch?
okquote:Op donderdag 16 november 2017 15:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lyrics: Het is weer ochtend op de FOK! men wordt wakker Ik zie de meest mooie FOK!ster in fobo en ik weet niet wat ik zeggen moet Ik zeg: Fipo 450 Safraan is altijd duur En eh zij zei Ik stuur je een dm oh oh oh DM je me dan je terug en ik zei: Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht `` En ik voelde dat het goed zat Tot ze begon over patat ik zeg het is toch echt friet en wat moet je ze gaf toe dat het friet is en dat was goed Oh oh oh oh oh Er gebeurde iets met mij toen zij zei. Ik stuur je een dm oh oh DM je me dan je terug en ik zei: Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht `` En dan nog een woordje voor ons Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht
Echte thuglifequote:Op donderdag 16 november 2017 15:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lyrics: Het is weer ochtend op de FOK! men wordt wakker Ik zie de meest mooie FOK!ster in fobo en ik weet niet wat ik zeggen moet Ik zeg: Fipo 450 Safraan is altijd duur En eh zij zei Ik stuur je een dm oh oh oh DM je me dan je terug en ik zei: Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht `` En ik voelde dat het goed zat Tot ze begon over patat ik zeg het is toch echt friet en wat moet je ze gaf toe dat het friet is en dat was goed Oh oh oh oh oh Er gebeurde iets met mij toen zij zei. Ik stuur je een dm oh oh DM je me dan je terug en ik zei: Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht `` En dan nog een woordje voor ons Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Het park checken Ga met me naar de rommelmarkt naar de rommelmarkt Je gooit dan 50 cent en koopt een beeldje en gaat er op stampen en die verkoper dan van wat doe je Dan zeg je, ja ik heb hem toch gekocht
Ik ben geld kwijt vriendquote:
Ik speel op de ps4 het free to play spel Marvel Heroes omega had van de week 17 euro betaald voor een pakketje in de game lees ik net vannacht dat Disney de sterker uit het spel trekt.quote:
Oh lekker is dat, kun je geen refund krijgen?quote:Op donderdag 16 november 2017 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik speel op de ps4 het free to play spel Marvel Heroes omega had van de week 17 euro betaald voor een pakketje in de game lees ik net vannacht dat Disney de sterker uit het spel trekt.
Al over gebeld maar psn Nederland heeft niks geen zeggenschap ze gaan contact opnemen met Schotland nu en dan nemen ze weer contact met mij op.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh lekker is dat, kun je geen refund krijgen?
???quote:Op donderdag 16 november 2017 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dus nu tot 31 december om spel uit te spelen.
Op zich is 17¤ om tot einde van het jaar te gamen ook niet zo'n ramp toch?quote:Op donderdag 16 november 2017 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dus nu tot 31 december om spel uit te spelen.
Nee maar heb op 3 november gekocht en sinds vannacht is opeens alles in game gratis.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich is 17¤ om tot einde van het jaar te gamen ook niet zo'n ramp toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |