SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Ik wist het niet, dus ik ben even snel in de OP van het vorige deel gaan kijken.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist het niet, dus ik ben even snel in de OP van het vorige deel gaan kijken.
Standaard PI's zijn stom.
Dat is gewoon emotieloos. Maar ik lees wel altijd berichten in de contaxt van de pi. u lijk je een heel ontevreden mens.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha.
en nee anders heb ik altijd die stomme blaue PI met wat een bekeuring lijkt of zo.
de laatste loodjes van mijn master bestuurskundequote:Op donderdag 16 november 2017 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat doe jij in het dagelijks leven?
oh ik dacht dat die uitgestoken tong nooit zo serieus te nemen was .quote:Op donderdag 16 november 2017 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is gewoon emotieloos. Maar ik lees wel altijd berichten in de contaxt van de pi. u lijk je een heel ontevreden mens.
Ik krik de gemiddelde leeftijd van dit topic flink op dus.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de laatste loodjes van mijn master bestuurskunde
Okay, ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die uitgestoken tong nooit zo serieus te nemen was .
zo moet je hem maar lezen bij mijn posts.
stress valt (nog) mee. maar ben wel beetje klaar mee.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik krik de gemiddelde leeftijd van dit topic flink op dus.
Bijna klaar, zal vast fijn voelen, of juist nu veel stress enzo?
quote:Op donderdag 16 november 2017 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay, ik zal mijn best doen.
Gelukkig, en wat als je klaar bent, solliciteren? Of eerst even bijkomen?quote:Op donderdag 16 november 2017 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stress valt (nog) mee. maar ben wel beetje klaar mee.
Okay dat stelt me iets gerust.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en volgens mij zijn de meeste hier ouder dan jij hoor.
en wij zijn ook geen zeventien meer of zo.
Ja zo snel mogelijk een baan fixenquote:Op donderdag 16 november 2017 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig, en wat als je klaar bent, solliciteren? Of eerst even bijkomen?
het gaat er ook om hoe jong van geest je bent toch.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay dat stelt me iets gerust.
en stacks maken.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo snel mogelijk een baan fixen
haha ja precies.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja de schoorsteen moet blijven roken he
Niet eens een kort reisje tussendoor? Tsss.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zo snel mogelijk een baan fixen
Liesjequote:Op donderdag 16 november 2017 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens een kort reisje tussendoor? Tsss.
Nee hoor, snap je wel.
Doei Markie.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik gz een zak chips leeg eten laters
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik gz een zak chips leeg eten laters
Ben niet zo'n reiziger eerlijk gezegd. En als ik een vast inkomen hebt gaat het ook wat makkelijker dan zonder vast inkomenquote:Op donderdag 16 november 2017 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet eens een kort reisje tussendoor? Tsss.
Nee hoor, snap je wel.
nou lever dan maar.quote:
Ja,, over het algemeen wel goed eigenlijk. Het was een kut jaar maar het begint een klein beetje een plekje te krijgen, hoewel het me bij vlagen nog helemaal overspoeld. Maar niet meer steeds.quote:
Begrijpelijk wel, moet af en toe ineens aan je denken.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja,, over het algemeen wel goed eigenlijk. Het was een kut jaar maar het begint een klein beetje een plekje te krijgen, hoewel het me bij vlagen nog helemaal overspoeld. Maar niet meer steeds.
En met jou?
Dat is zo, alleen dan gaat het weer lastiger qua tijd. Ik heb er soms wel spijt van dat ik niet wat meer ben gaan reizen toen ik wat jonger was.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet zo'n reiziger eerlijk gezegd. En als ik een vast inkomen hebt gaat het ook wat makkelijker dan zonder vast inkomen
waarom heb je daar spijt van dan? Je kan toch nog de hele wereld ontdekken?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zo, alleen dan gaat het weer lastiger qua tijd. Ik heb er soms wel spijt van dat ik niet wat meer ben gaan reizen toen ik wat jonger was.Maar aan de andere kant, ik vond reizen toen ook echt niet mijn ding. En als het wel je ding wordt dan kan dat later ook nog prima.
Als er kaartjes van me op de mat vallen zeker.quote:Op donderdag 16 november 2017 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, moet af en toe ineens aan je denken.Hier gaat het wel lekker.
Ik hoop echt dat 2018 meer je jaar gaat worden.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als er kaartjes van me op de mat vallen zeker.Maar ik soms ook aan jou, dat je toen dat filmpje voor me ging checken vergeet ik nooit meer. Ben blij dat het meet jou lekker gaat.
Tuurlijk maar op een gegeven moment ben je wel gesetteld, qua vaste lasten en verantwoordelijkheden. Ik zou best wat maanden onbetaald verlof kunnen nemen, maar dan heb ik niet de garantie op dezelfde functie en locatie terug te kunnen komen, daarnaast zou ik daar lang voor moeten sparen en dan heb ik ook gewoon mijn huur te voldoen en oppas voor de kat etc.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom heb je daar spijt van dan? Je kan toch nog de hele wereld ontdekken?
maar je reist nu toch ook super veel?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar op een gegeven moment ben je wel gesetteld, qua vaste lasten en verantwoordelijkheden. Ik zou best wat maanden onbetaald verlof kunnen nemen, maar dan heb ik niet de garantie op dezelfde functie en locatie terug te kunnen komen, daarnaast zou ik daar lang voor moeten sparen en dan heb ik ook gewoon mijn huur te voldoen en oppas voor de kat etc.
Komt goed. En 2017 had ook wel toffe dingen hoor!quote:Op donderdag 16 november 2017 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 2018 meer je jaar gaat worden.
Wel leuke reisjes gehad toch dit jaar?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed. En 2017 had ook wel toffe dingen hoor!
Ik heb aan het eind van m'n middelbare en begin van uni best wel wat gereisd in Europa, maar op de een of ander manier heb ik er steeds minder behoefte aan. En ook tijdens mijn studietijd had ik eigenlijk alleen rond zomer en kerst wel tijd en verder niet echt.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zo, alleen dan gaat het weer lastiger qua tijd. Ik heb er soms wel spijt van dat ik niet wat meer ben gaan reizen toen ik wat jonger was.Maar aan de andere kant, ik vond reizen toen ook echt niet mijn ding. En als het wel je ding wordt dan kan dat later ook nog prima.
Ja. Dat klopt.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar je reist nu toch ook super veel?
Absoluut, had het er van de week nog met Fles over. 9 keer een tripje gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel leuke reisjes gehad toch dit jaar?
Haha lekker bezig.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut, had het er van de week nog met Fles over. 9 keer een tripje gedaan dit jaar.![]()
Ik zou zelf voor meerdere kortere tripjes per jaar doen ipv 1x per jaar een weekje ander continent als je weinig tijd hebt en wel van reizen houdt. Volgens mij was er zelfs een onderzoek die dat bevestigde, dat je gelukkiger wordt van meerdere korte reisjesquote:Op donderdag 16 november 2017 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt.Maar zijn meestal maar tripjes he? In Europa enzo. Je gaat niet zo snel een weekje naar een ander continent.
Kriktquote:Op donderdag 16 november 2017 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krik de gemiddelde leeftijd van dit topic flink op dus.
ah nou voor mij ben je gewoon een coole globetrotter.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt.Maar zijn meestal maar tripjes he? In Europa enzo. Je gaat niet zo snel een weekje naar een ander continent.
Hmm, misschien ben je wel uitgereisd.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb aan het eind van m'n middelbare en begin van uni best wel wat gereisd in Europa, maar op de een of ander manier heb ik er steeds minder behoefte aan. En ook tijdens mijn studietijd had ik eigenlijk alleen rond zomer en kerst wel tijd en verder niet echt.
en reizen is ook slecht voor je relatie toch? Dan ook maar voordat je in het huwelijk stapt.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor meerdere kortere tripjes per jaar doen ipv 1x per jaar een weekje ander continent als je weinig tijd hebt en wel van reizen houdt. Volgens mij was er zelfs een onderzoek die dat bevestigde, dat je gelukkiger wordt van meerdere korte reisjes![]()
Ik stuur mijn muts altijd op reis.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en reizen is ook slecht voor je relatie toch? Dan ook maar voordat je in het huwelijk stapt.
en dan zelf lekker pils drinken en muziek draaien?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik stuur mijn muts altijd op reis.
confronterendquote:Op donderdag 16 november 2017 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en reizen is ook slecht voor je relatie toch? Dan ook maar voordat je in het huwelijk stapt.
Dat geloof ik gelijk! Dat dat uit een onderzoek bleek. Ik vond 24 dagen Thailand echt heel zwaar in die zin, dat ik gewoon vol was op den duur. Reizen is geen vakantie.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor meerdere kortere tripjes per jaar doen ipv 1x per jaar een weekje ander continent als je weinig tijd hebt en wel van reizen houdt. Volgens mij was er zelfs een onderzoek die dat bevestigde, dat je gelukkiger wordt van meerdere korte reisjes![]()
hoezo?quote:
Uiteraard en verder dan Zeeland gaat ze toch niet.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan zelf lekker pils drinken en muziek draaien?
ga je d'r niet missen?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard en verder dan Zeeland gaat ze toch niet.
Ja?quote:
Haha ah oké.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een weekje rust is ook weleens fijn.
Samen kastelen in de buurt bekijken.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Zit je dan op een camping zonder internet. Moet je opeens weer met elkaar praten enzo.
Kan heel leuk zijn. Maar ik bedoelde meer dat als het al niet helemaal lekker zit in je relatie, een vakantie samen een prima manier is om daar achter te komen.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Samen kastelen in de buurt bekijken.
Ik ga gewoon de horeca in de buurt verkennen eerst.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn. Maar ik bedoelde meer dat als het al niet helemaal lekker zit in je relatie, een vakantie samen een prima manier is om daar achter te komen.
Dat probleem ken ik dan niet, mijn laatste reis was nog voordat ik smartphone hadquote:Op donderdag 16 november 2017 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Zit je dan op een camping zonder internet. Moet je opeens weer met elkaar praten enzo.
Als je auto een Kia is en hij is verdwenen dan heb je ook een nokiaquote:
Niemand steelt een Kia.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je auto een Kia is en hij is verdwenen dan heb je ook een nokia
mooi zo, slaap zacht.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Hey ik ga zo maar eens slapen. Ik denk dat ik een paar puntjes heb gehaald vannacht maar wilde bovenal even zeggen dat ik het gezellig vond.
manmanman.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je auto een Kia is en hij is verdwenen dan heb je ook een nokia
robje?quote:
ik zeker wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, wie kent zijn gevleugelde uitspraken niet.
leuke PI.quote:
ja die is misschien wat minder raar.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom heb ik al heel lang een pijltje.
ik dans eigenlijk nooit, ik doe wel met jou mee.quote:
Ik ook niet maar heb zin om te dansen.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik dans eigenlijk nooit, ik doe wel met jou mee.
ah dan moet je dat lekker doen.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet maar heb zin om te dansen.
Die is weg.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:52 schreef FlippingCoin het volgende:
maar goed, deze is soms ook wel leuk om mensen uit de tent te lokken.
wat is weg?quote:
ik luister nu rookworst zijn liedje.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah dan moet je dat lekker doen.
wat voor muziek heb je op, of geen?
lol dat wordt meer lachen dan dansen vrees ik.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik luister nu rookworst zijn liedje.
juist goed, is toch zonde als je jezelf beperkt tot een genre.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn muzieksmaak is te breed. Pop, rap, metal, hardcore. Ik vind allemaal mooi.
Deed ik vroeger wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
juist goed, is toch zonde als je jezelf beperkt tot een genre.
ken ik niet maar klinkt niet verkeerdquote:
Ik kan echt niet stilzitten als ik dit hoor.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ken ik niet maar klinkt niet verkeerd
ja had ik ook, eerst alleen maar rock en toen alleen maar hip hop.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel.Alleen maar rock/metal en alles wat erop lijkt. De rest was kut.
wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 16 november 2017 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan echt niet stilzitten als ik dit hoor.
hey toch een boiler roompje die ik oke vind. wat voor stijl is het? deep en progressive house?quote:
ik had laatst weer een early hardcore nummer gehoord die jij mss ook wel vet vindt, ben alleen weer vergeten welke.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hey toch een boiler roompje die ik oke vind. wat voor stijl is het? deep en progressive house?
ah lekker.quote:
Ik ben van alle stijlen en er zijn veel goede Boiler roompjes te vinden met wat zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2017 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hey toch een boiler roompje die ik oke vind. wat voor stijl is het? deep en progressive house?
ik luister momenteel bijna alleen maar trancequote:Op donderdag 16 november 2017 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel.Alleen maar rock/metal en alles wat erop lijkt. De rest was kut.
Omg ik mis Thunderdome nu al.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik had laatst weer een early hardcore nummer gehoord die jij mss ook wel vet vindt, ben alleen weer vergeten welke.
ja maar die ene vond jij ook vet toch, waar je laatst een remix van had?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik luister momenteel bijna alleen maar trance
waren paar vrienden van mij ook, zag er wel vet uit op de filmpjes van ze.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ik mis Thunderdome nu al.
had je ook een aussie aan?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ik mis Thunderdome nu al.
ah jammerquote:Op donderdag 16 november 2017 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik had laatst weer een early hardcore nummer gehoord die jij mss ook wel vet vindt, ben alleen weer vergeten welke.
Oh dat was ook zo gruwelijk.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waren paar vrienden van mij ook, zag er wel vet uit op de filmpjes van ze.
Haha neequote:Op donderdag 16 november 2017 02:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je ook een aussie aan?
ik ben ook weer vergeten van welk nummer jij die remix plaatste, ik ben echt zo slecht met namen.quote:
Beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah jammer, vind die er echt vet uitzien lol.quote:
9 uur + uur langer want klok ging terug.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beter.![]()
duurt wel aardig lang toch zo'n feest?
quote:Op donderdag 16 november 2017 02:03 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn oom ging altijd naar Thunderdome vroeger, droeg toen ook al zo'n brilletje volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
oh goede timing, hadden ze dat expres gedaan?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
9 uur + uur langer want klok ging terug.
quote:Op donderdag 16 november 2017 02:03 schreef Amarantha het volgende:
reisje terug naar jaren 90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Gekregen via een FOK!ker want die ging niet meer heen, maar heb dat ding vrijwel hele tijd in kluisje gehad want mijn dikke kop was nog niet dik genoeg dus hij zakte steeds af.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
mijn oom ging altijd naar Thunderdome vroeger, droeg toen ook al zo'n brilletje volgens mij.
The First Rebirthquote:Op donderdag 16 november 2017 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ben ook weer vergeten van welk nummer jij die remix plaatste, ik ben echt zo slecht met namen.
Hahaha.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gekregen via een FOK!ker want die ging niet meer heen, maar heb dat ding vrijwel hele tijd in kluisje gehad want mijn dikke kop was nog niet dik genoeg dus hij zakte steeds af.
oh ja thanks mss kan ik hem nu weer vinden.quote:
vet souvenir wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Nu staat hij op een plankje boven mijn bureau als aandenken.
Binnen zonnebril dragen staat vaak in combi met drugsgebruik.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha.
maar die brillen dragen ze toch altijd met een reden?
waarom niet?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Binnen zonnebril dragen staat vaak in combi met drugsgebruik.Maar zou zelf geen zonnebril dragen binnen als ik leip ben.
hippie bril?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:09 schreef sig000 het volgende:
Voor festivals heb ik nog een oude jaren 70 bril.
Ah vet.quote:
Zolang mijn ouders niet in de buurt zijn boeit het mij niks of mensen het zien.quote:
ah op die manier, en je zal op zo'n feest geen vreemde eend in de bijt zijn lol.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang mijn ouders niet in de buurt zijn boeit het mij niks of mensen het zien.
quote:Op donderdag 16 november 2017 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb ook wel eens na een nacht speed snuiven mijn ouders gevraagd om een zonnebril langs te brengen omdat ik met mijn beste vriendin op de vrijmarkt stonden.![]()
Ik zei gewoon dat ik last zou krijgen van de zon en dat ze hem even moest brengen want ik was hem vergeten, hun geloven dat wel.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
en toen wisten ze genoeg of zijn ze lekker naïef?
ah beter.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik last zou krijgen van de zon en dat ze hem even moest brengen want ik was hem vergeten, hun geloven dat wel.
Ik ging met mijn beste vriendin bijhouden in een boekje wat voor gekke shit we allemaal hadden gedaan. Die hebben mijn ouders gevonden.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah beter.
mijn ouders zien zulke dingen altijd gelijk.
lol dat lijkt mij aardig kut.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ging met mijn beste vriendin bijhouden in een boekje wat voor gekke shit we allemaal hadden gedaan. Die hebben mijn ouders gevonden.Ze zeiden er bijzonder weinig van.
Ja ik dacht ook echt oh kutzooi..mijn pa alleen 'oh daar gaat dus je geld heen'.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol dat lijkt mij aardig kut.
hahaha nou ja achteraf is het wel om te lachen.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook echt oh kutzooi..mijn pa alleen 'oh daar gaat dus je geld heen'.![]()
Mijn ouders hebben me eigenlijk in heel veel dingen wel vrijgelaten, best blij mee eigenlijk.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha nou ja achteraf is het wel om te lachen.
bij mij boeit mijn moeder het niet zo maar mijn vader vindt alles kut behalve alcohol dan weer.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me eigenlijk in heel veel dingen wel vrijgelaten, best blij mee eigenlijk.
Ja mijn pa ook hoor.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bij mij boeit mijn moeder het niet zo maar mijn vader vindt alles kut behalve alcohol dan weer.
quote:Op donderdag 16 november 2017 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, moggeh.. Vandaag is het niksdoen compleet mislukt.
Tijd ging wel lekker snel
als ik een krat bier leegdronk of zo was het prima, maar wiet kon ik beter verstoppen.quote:
Ja achterlijk toch.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als ik een krat bier leegdronk of zo was het prima, maar wiet kon ik beter verstoppen.![]()
en ik rookte echt een of twee keer per maand of zo.
eujquote:
ja snap dat ook niet maar ja.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja achterlijk toch.Hier net zo. Maar over blowen doet hij nu niet zo moeilijk meer en ik zeg het nu ook gewoon waar hij bij is dat ik wel blow maar niet drink.
ooo tegen je vader lol snap hem.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Af en toe xtc slikken laat ik maar wel achterwege.
Bedoel met zeggenquote:
ja logisch inderdaad,quote:Op donderdag 16 november 2017 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel met zeggenVaak als ik dit zeg zijn het tegen vrienden van hem in de kroeg ofzo dus dan ga ik niet zeggen 'ja ik blow wel, maar drink niet maar slik wel af en toe xtc'.
het wordt tijd dat blowen een beetje meer ingeburgerd raakt.. Ik ken zat mensen die het heel normaal vinden dat je elke dag na het werk minstens een 6-pack bier naar binnen pleurt, maar als je zegt dat je niet drinkt maar wel lekker een blowtje rookt, word je ineens heel vreemd aangekeken want dat is niet goedquote:Op donderdag 16 november 2017 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja achterlijk toch.Hier net zo. Maar over blowen doet hij nu niet zo moeilijk meer en ik zeg het nu ook gewoon waar hij bij is dat ik wel blow maar niet drink.
ja precies, als je iedere donderdag of vrijdag naar huis kruipt lachen mensen daarom.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het wordt tijd dat blowen een beetje meer ingeburgerd raakt.. Ik ken zat mensen die het heel normaal vinden dat je elke dag na het werk minstens een 6-pack bier naar binnen pleurt, maar als je zegt dat je niet drinkt maar wel lekker een blowtje rookt, word je ineens heel vreemd aangekeken want dat is niet goed..
Terwijl ik het eigenlijk achterlijk vind dat je zoveel zuipt, maar dat is normaal.. Ze vinden het eigenlijk al raar dat je niet meezuipt
Daarom zeg ik het nu ook gewoon tegen zijn vrienden, ze moeten het maar gewoon accepteren hoor. Hun zuipen allemaal daar bijna dagelijks in de kroeg.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het wordt tijd dat blowen een beetje meer ingeburgerd raakt.. Ik ken zat mensen die het heel normaal vinden dat je elke dag na het werk minstens een 6-pack bier naar binnen pleurt, maar als je zegt dat je niet drinkt maar wel lekker een blowtje rookt, word je ineens heel vreemd aangekeken want dat is niet goed..
Terwijl ik het eigenlijk achterlijk vind dat je zoveel zuipt, maar dat is normaal.. Ze vinden het eigenlijk al raar dat je niet meezuipt
joah, beetje bezweet, maar dat droogt wel weer.quote:
Tijd voor een douche?quote:Op donderdag 16 november 2017 02:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
joah, beetje bezweet, maar dat droogt wel weer.
Lekker weer eens ouderwets aan het werk geweest.. De dagploeg gaat zich serieus achter het oor krabben![]()
ja inderdaad, vrij debiel.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
Alcohol is eigenlijk een harddrug, terwijl cannabis dat niet is.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 november 2017 02:33 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga proberen te slapen, truste.![]()
Thanks, jij ook zo.quote:
psies, maar dat moet je maar niet aankaarten, want heb je wat aan je fiets hangenquote:Op donderdag 16 november 2017 02:31 schreef hemarookworst het volgende:
Alcohol is eigenlijk een harddrug, terwijl cannabis dat niet is.
sleepzquote:Op donderdag 16 november 2017 02:33 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga proberen te slapen, truste.![]()
ja strakkies in de hotew.quote:
en ik blow niet, maar drink welquote:Op donderdag 16 november 2017 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psies, maar dat moet je maar niet aankaarten, want heb je wat aan je fiets hangen
nee, zitten in de kantine, zijn nog wat piepels aan het werk, en ik ben de vergunninghouder/uitvoerder/kartrekker vandaag..quote:
Aah op zo'n fiets.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, zitten in de kantine, zijn nog wat piepels aan het werk, en ik ben de vergunninghouder/uitvoerder/kartrekker vandaag..
bier, culinair.. Ok.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik blow niet, maar drink wel![]()
dat komt omdat alcoholische drank ook als iets culinairs gezien wordt, dat het daarom veel meer acceptabel is dan cannabis.
Oh ik doelde op speciaalbieren en wijnen die je met gerechten kan combineren. Of een goede rum of whisky om rustig van te genieten. Vandaar dat het in het algemeen niet als drugs gebruiken wordt gezien terwijl dat technisch gezien wel is. En er daarom over het algemeen geen taboe op rust.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bier, culinair.. Ok.
De meeste veelzuipers pakken de goedkoopste shitzooi die ze kunnen vinden in de supermarkt..
Als je nou een tripledeflippo importbiertje pakt van 6¤/st. heb je een punt.
dat vind ik dan weer een drank voor veelzuipers net als goedkoop pilsquote:
Hehe beetje wel ja.quote:Op donderdag 16 november 2017 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een drank voor veelzuipers net als goedkoop pils
Dronkquote:Op donderdag 16 november 2017 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink je het puur of mix je het?
Kip = dus gezontquote:
Same secondquote:Op donderdag 16 november 2017 06:05 schreef sig000 het volgende:
Ik kan met gerust hart gaan slapen nu, zuip nog wel ff die laatste leeg.
1000, minstens.quote:
quote:
iddquote:Op donderdag 16 november 2017 06:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Draai een drol daar zit punt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |