Ik neem aan dat het gewoon betekent dat er een goede kantine aanwezig is.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:25 schreef Doorbijtertje het volgende:
[..]
Door het bedrijf op eigen kosten?Sommige bedrijven bedoelen hier gewoon mee dat een bedrijf de catering verzorgt en je op eigen kosten gebruik van kunt maken, een ander dat je elke dag een gratis lunch krijgt.
Waardeloze speerpunten, zelfde als vakantiedagen en vakantiegeld noemen. Is wettelijk bepaald.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gewoon betekent dat er een goede kantine aanwezig is.
Een kantine is niet wettelijk bepaald.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:40 schreef Doorbijtertje het volgende:
[..]
Waardeloze speerpunten, zelfde als vakantiedagen en vakantiegeld noemen. Is wettelijk bepaald.
quote:Op zondag 31 december 2017 18:35 schreef Mishu het volgende:
Ik wens iedereen hier een nieuwe baan toe in 2018!
Dit!quote:Op zondag 31 december 2017 18:35 schreef Mishu het volgende:
Jullie ook! Ik heb op een mooie baan gereageerd en voldoe aan alle eisen... Het zou toch eens tijd worden!quote:Op zondag 31 december 2017 18:35 schreef Mishu het volgende:
Waar woon je? Bij Consumentenclaim zoeken ze mensen.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:22 schreef Victoriaatje het volgende:
Vandaag is mijn eerste dag als werkloze! Dus ik ga weer op zoek naar juridisch werk. Ben benieuwd of er wat te vinden is in de buurt. Als ik niets kan vinden zal ik wel verder weg gaan kijken maar het beviel me goed om op de fiets naar het werk te kunnen gaan.
Alleen voor groen/extreem links stemmers beschikbaar.....quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:59 schreef Mishu het volgende:
De gemeente Amsterdam heeft heel veel leuke vacatures momenteel.
Zwolle... Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 01:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Waar woon je? Bij Consumentenclaim zoeken ze mensen.
Net zo veel reistijd als ik en een leuke werkplek volgens mijquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:06 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Zwolle... Bedankt voor de tip!
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 01:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Alleen voor groen/extreem links stemmers beschikbaar.....
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
2018 had niet beter kunnen beginnen. Ben zojuist gebeld met dat ik het geworden ben! Ik heb weer een vetgave baan in de marketing,pr!! Dat ging snel.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
2018 had niet beter kunnen beginnen. Ben zojuist gebeld met dat ik het geworden ben! Ik heb weer een vetgave baan in de marketing,pr!! Dat ging snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |