Da's best ernstig.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik al een kwartier Duran Duran aan het luisteren ben. Het is net een soort muzak
Zijn er 25 Europese hoofdsteden?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor 1 hoofdstad. Maar het moet in breuken. Tijdrovend, wel.
Ja, maar gek genoeg vind ik deze ene van Duran Duran te prefereren boven die 6 die we eerst hadden.quote:
Dat was ook een baggermix...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar gek genoeg vind ik deze ene van Duran Duran te prefereren boven die 6 die we eerst hadden.
Begin het nummer nu toch wel ietwat zat te worden.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar gek genoeg vind ik deze ene van Duran Duran te prefereren boven die 6 die we eerst hadden.
Nog een paar dagen volhouden toch?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begin het nummer nu toch wel ietwat zat te worden.
Veel meer dan 25.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er 25 Europese hoofdsteden?
Ik heb nooit bijgehouden welke ik allemaal bezocht heb, maar in West Europa in ieder geval allemaal.
Oost Europa een paar, hoeft voor mij ook niet...
Als het goed is heeft Melting het van het weekend draaien. Als er problemen zijn dan zijn er hier nog gegevens hoe je één en ander moet instellen. Trok ik gisterenavond laat nog van de NAS af. Muis had het wel allemaal opgeslagen staan, maar het ís me een uitzoekerij, pffff.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een paar dagen volhouden toch?
Bern is geen officiële hoofdstad. Zwitserland heeft geen officiële hoofdstad. Alle politieke zooi is wel in Bern gevestigd, dus men noemt het wel de hoofdstad.quote:
Waar bestaat die lijst van 25 dan uit?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veel meer dan 25.
Ik heb Amsterdam, Brussel, Luxemburg, Londen, Dublin, Parijs, Madrid, Lissabon, Bern*, Wenen, Berlijn, Rome, Athene, Sofia, Boedapest, Praag en Riga bezocht.
En dan zijn er nog Oslo, Stockholm, Helsinki, Kopenhagen, Tallinn, Vilnius, Warschau, Bratislava, Zagreb, Ljubljana, Boekarest, La Vella, Valetta, nog wat andere voormalige Joegslavië-steden, Chisinau, Kiev, Minsk, Tirana en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel wat.
Ik heb een willekeurig getal gekozenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar bestaat die lijst van 25 dan uit?
Het is nog vroeg.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sig schiet ook niet op met draaien vanavond.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga morgen maar eens draaien om 19:00
Begin ik met Les Hymphrey Singers - Eskimo
Mooi, ik ben die melding op de website en die oneindige Duran Duran mix wel zat...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Melting het van het weekend draaien. Als er problemen zijn dan zijn er hier nog gegevens hoe je één en ander moet instellen. Trok ik gisterenavond laat nog van de NAS af. Muis had het wel allemaal opgeslagen staan, maar het ís me een uitzoekerij, pffff.
De noordelijke versie van Mexico?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga morgen maar eens draaien om 19:00
Begin ik met Les Hymphrey Singers - Eskimo
Nu druk je jezelf heel voorzichtig uit en dat terwijl je momenteel op het randje zit.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik ben die melding op de website en die oneindige Duran Duran mix wel zat...
ik mom niet verder dan Amsterdam, Parijs, Berlijn, Luxembourg en Lissabonquote:Op woensdag 15 november 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Veel meer dan 25.
Ik heb Amsterdam, Brussel, Luxemburg, Londen, Dublin, Parijs, Madrid, Lissabon, Bern*, Wenen, Berlijn, Rome, Athene, Sofia, Boedapest, Praag en Riga bezocht.
En dan zijn er nog Oslo, Stockholm, Helsinki, Kopenhagen, Tallinn, Vilnius, Warschau, Bratislava, Zagreb, Ljubljana, Boekarest, La Vella, Valetta, nog wat andere voormalige Joegslavië-steden, Chisinau, Kiev, Minsk, Tirana en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel wat.
Ja ja, ik weet het, er zijn ergere dingen in de wereld...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu druk je jezelf heel voorzichtig uit en dat terwijl je momenteel op het randje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |