dat laatste, van Nutroma geloof ikquote:Op woensdag 15 november 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
Slaat klokkenservies op de vorm van het servies of praten we dan echt over een servies met klokken erop?
servies met klokken erop ooit door mijn moeder bij elkaar gespaard bij DE-koffie volgens mijquote:Op woensdag 15 november 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
Slaat klokkenservies op de vorm van het servies of praten we dan echt over een servies met klokken erop?
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Euj!Wat een lawaai hè.
Mad is nogal kwaad.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben zijn halve tuin gesloopt.
Oh, niet mijn eerste keuze als afbeelding voor op een servies geloof ik.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat laatste, van Nutroma geloof ik
Werkzaamheden aan de straat wat ze op het allerlaatste moment doorgaven. Er moest een stukje struik wijken en toen besloten ze om dat eens lekker lomp te doen. Nu staan er nog maar 3 sprietjes of zo.quote:
oh jammer, je mocht het zo van just me ervenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, niet mijn eerste keuze als afbeelding voor op een servies geloof ik.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkzaamheden aan de straat wat ze op het allerlaatste moment doorgaven. Er moest een stukje struik wijken en toen besloten ze om dat eens lekker lomp te doen. Nu staan er nog maar 3 sprietjes of zo.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh jammer, je mocht het zo van just me erven
Van Nutr-oma...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh jammer, je mocht het zo van just me erven
Je wordt er mee doodgegooidquote:Op woensdag 15 november 2017 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaddup met deze? Die zagen we laatst bij de kringloop staan!
die staan in elke kringloop, niemand wil het hebbenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaddup met deze? Die zagen we laatst bij de kringloop staan!
Wow, wat lelijkquote:
Weet niet. Denk dat ze hem een blikje Struik aanbieden en verder niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck? En kan hij dat niet vergoed krijgen of zo?
maar zijn hoofd toen hij voor het eerst van zijn leven een upside down klok zag was priceless.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De klokkenmaker waar we onlangs een klok aan gedoneerd hebben had wat van dat servies staan, daar past het dan nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |