dat laatste, van Nutroma geloof ikquote:Op woensdag 15 november 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
Slaat klokkenservies op de vorm van het servies of praten we dan echt over een servies met klokken erop?
servies met klokken erop ooit door mijn moeder bij elkaar gespaard bij DE-koffie volgens mijquote:Op woensdag 15 november 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
Slaat klokkenservies op de vorm van het servies of praten we dan echt over een servies met klokken erop?
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Euj!Wat een lawaai hè.
Mad is nogal kwaad.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben zijn halve tuin gesloopt.
Oh, niet mijn eerste keuze als afbeelding voor op een servies geloof ik.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat laatste, van Nutroma geloof ik
Werkzaamheden aan de straat wat ze op het allerlaatste moment doorgaven. Er moest een stukje struik wijken en toen besloten ze om dat eens lekker lomp te doen. Nu staan er nog maar 3 sprietjes of zo.quote:
oh jammer, je mocht het zo van just me ervenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, niet mijn eerste keuze als afbeelding voor op een servies geloof ik.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkzaamheden aan de straat wat ze op het allerlaatste moment doorgaven. Er moest een stukje struik wijken en toen besloten ze om dat eens lekker lomp te doen. Nu staan er nog maar 3 sprietjes of zo.
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh jammer, je mocht het zo van just me erven
Van Nutr-oma...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh jammer, je mocht het zo van just me erven
Je wordt er mee doodgegooidquote:Op woensdag 15 november 2017 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaddup met deze? Die zagen we laatst bij de kringloop staan!
die staan in elke kringloop, niemand wil het hebbenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaddup met deze? Die zagen we laatst bij de kringloop staan!
Wow, wat lelijkquote:
Weet niet. Denk dat ze hem een blikje Struik aanbieden en verder niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]The fuck? En kan hij dat niet vergoed krijgen of zo?
maar zijn hoofd toen hij voor het eerst van zijn leven een upside down klok zag was priceless.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
De klokkenmaker waar we onlangs een klok aan gedoneerd hebben had wat van dat servies staan, daar past het dan nog
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die staan in elke kringloop, niemand wil het hebben
Daggutnietquote:Op woensdag 15 november 2017 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 complete, damn, ik ga van de week kijken of ze er nig voor je staan
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik luister mee, maar heb niet zo veel te melden over deze muziek
Oh, luchtalarm...
Iedereen weer wakker!quote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, mag die toeter nog een ke.. Oh!
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Iedereen weer wakker!
Dan kan ik zo gaan tukken...
beetje frustratie er uit kunnen mixen?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Iedereen weer wakker!
En dromen bij bijlen en zagenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen weer wakker!
Het waren 12 prachtige seconden.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt voor de laatste 12 seconden, MM
Heb je toch net het alarm nog mee kunnen pikkenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt voor de laatste 12 seconden, MM
*pink traantje weg*quote:Op woensdag 15 november 2017 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het waren 12 prachtige seconden.
Nee, was ook een baggermix, maar who cares...quote:Op woensdag 15 november 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beetje frustratie er uit kunnen mixen?
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, was ook een baggermix, maar who cares...
quote:Op woensdag 15 november 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou niet graag in de schoenen van de stratenmakers staan morgenquote:Op woensdag 15 november 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks mis met klavecimbels.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, daar zitten we dan, met Duran Duran en een klavecimbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |