autoreclames zijn te debiel voor woordenquote:Op woensdag 15 november 2017 21:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die van Seat dan. Pap zei condoom, mam zei pil...
Boswachter lijkt me meer iemand van de huurpontons.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook DrankA in de koelkast?
Ik zou om deze reclame al geen Seat meer willen kopen. Geforceerd hip en jeugdig gedoe.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
autoreclames zijn te debiel voor woorden
Geen idee, deze vind ik leuker. FlodderGoden.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nummer is wel lekker. Enig idee van wie en wat?
Mij hoeft geen condoom of pil aangeraden te worden neequote:Op woensdag 15 november 2017 21:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou om deze reclame al geen Seat meer willen kopen. Geforceerd hip en jeugdig gedoe.
Push it to the limit. Kom uit een Rocky film.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat nummer is wel lekker. Enig idee van wie en wat?
Nope.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook DrankA in de koelkast?
Gaat Glen Wright les geven vrijdag?quote:Op woensdag 15 november 2017 21:50 schreef clavier het volgende:
Wat deze partij nodig heeft is een Duzza shuffle.
Die tentjes worden toch alleen maar gerund door medelanders.quote:Op woensdag 15 november 2017 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet trouwens iets bekennen. Ik heb nog nooit bij de FEBO gegeten
wtf hoe danquote:Op woensdag 15 november 2017 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet trouwens iets bekennen. Ik heb nog nooit bij de FEBO gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |