SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
ben jij die plagiaatcheck uit blackboard?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel goed refereren he, anders pleeg je plagiaat
ja blijf bezig zoquote:
jaquote:Op woensdag 15 november 2017 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben jij die plagiaatcheck uit blackboard?
Neequote:Op woensdag 15 november 2017 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
_--_ wil je de score even updaten lief ventje.
quote:
Waarom niet ? FlippingCoin heeft een uur of twee geleden net update gedaan maar hij moet ook in de op aangepast worden.quote:
Ik heb het paar maanden geleden met filosofie gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vroeger moet het wel makkelijk geweest zijn om lekker plagiaat te plegen.
denk het ookquote:Op woensdag 15 november 2017 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vroeger moet het wel makkelijk geweest zijn om lekker plagiaat te plegen.
Maturequote:
moet je het in fysieke vorm inleveren of ook via een systeem?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb het paar maanden geleden met filosofie gedaan.
Systeem.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je het in fysieke vorm inleveren of ook via een systeem?
bij ons kan het systeem zien hoeveel % plagiaat je hebt, en je krijgt flink gezeik als ze je pakkenquote:
of onderwegquote:Op woensdag 15 november 2017 18:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoi en doei. Ff kakken. Wel dom dat ik dat niet op werk heb gedaan
haha ja op de snelweg.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker je reet uit het autoraam steken
Alweer?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
oké heren dat was de update, we zijn opnieuw begonnen
Was niet serieus.quote:
Ik heb tante in Marokko en ze komt op twee kamelenquote:
Mooi zo.quote:
Hiep hoiquote:Op woensdag 15 november 2017 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb tante in Marokko en ze komt op twee kamelen
ik ook.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
ik moet nog eten
Apart dat dit liedje nog mag in 2017quote:
Beetje erg racistisch.quote:
ah lekker, geniet er van.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah eetse straks![]()
ik heb nu de afterdip die aan het binnen komen is dus ga ff dutje doen![]()
peace out
[ afbeelding ]
waarom?quote:
broodje shoarma met paprika feta sla ui en tsatsiki zelfgemaaktquote:Op woensdag 15 november 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
ik moet nog eten
correctiequote:Op woensdag 15 november 2017 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Haha nootje heeft teveel hard geborreld gegeten en gaat haar roes afterdinner dutje doen uitslapen!!
leenbquote:Op woensdag 15 november 2017 18:29 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Ja! Wat is je gebruikersnaam daar?
quote:
pfff als ik afterdinner dutje doe dan heb ik 6 uur s'ochtends pas slaap johquote:
amateurquote:Op woensdag 15 november 2017 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
pfff als ik afterdinner dutje doe dan heb ik 6 uur s'ochtends pas slaap joh
quote:
quote:
quote:
laptop fliptquote:
ik had 117 quotesquote:
dan flipt ffquote:
Ik wacht wel met postenquote:Op woensdag 15 november 2017 18:40 schreef Shakaloha het volgende:
Laat mij nu punten scoren. Alstublieft!
Jij, ja JIJ! Je was opeens in coma ofzo tijdens het schaken...quote:Op woensdag 15 november 2017 18:35 schreef jodelahity het volgende:
flippingcoin wil jij schaken hierna?
Lol. Je kon net zo goed opgeven maar je wil doorspelen. Je speelt zonder tijd. Ik gebruik dat om even te reageren op fok en je stopt. Trek je conclusies en ga niet meer schaken of schaak met tijd als je niet wil dat anderen daar gebruik van makenquote:Op woensdag 15 november 2017 18:42 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Jij, ja JIJ! Je was opeens in coma ofzo tijdens het schaken...
Wat lul je? Was 30 seconden ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:43 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Nee! Want je reageerde opeens niet meer. 5 minuten lang...
wil wel maar ga zo eten dus moet mss halverwege kappen danquote:
Oh 😬quote:Op woensdag 15 november 2017 18:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat lul je? Was 30 seconden ofzo?
Goed idee.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:40 schreef Shakaloha het volgende:
Laat mij nu punten scoren. Alstublieft!
quote:
Deel de link even als jullie gaan schaken kijk ik meequote:Op woensdag 15 november 2017 18:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat lul je? Was 30 seconden ofzo?
Deze wel?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:45 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
En dus NIET die zielige post quoten!
jodel is goed.quote:
Tazmania devilquote:
true same met foxkids.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Voordat alles nagesynchroniseerd werd..
ik was al bang geworden ja.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wou bijna mijn protestbord alweer pakken
Daardoor kunnen de kids van nu geen Engels meer.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Voordat alles nagesynchroniseerd werd..
klopt vroeger hadden wij een voorsprong op buurlanden waar ze alles al veel langer vertalen.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daardoor kunnen de kids van nu geen Engels meer.
Ook dat nog eens.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daardoor kunnen de kids van nu geen Engels meer.
Ja, en het klinkt gewoon niet.. Behalve SpongeBob dat is de eerste tekenfilm waarvan ik de Nederlandse vertaling wel goed gelukt vind.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt vroeger hadden wij een voorsprong op buurlanden waar ze alles al veel langer vertalen.
ik heb vroeger bij een prijsvraag van Yorin die Baboon kont gewonnen.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
of power puff girls met mojo jojo![]()
[ afbeelding ]
cow & chicken en die rare duivel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 november 2017 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb vroeger bij een prijsvraag van Yorin die Baboon kont gewonnen.
Shin schanquote:
Thanks is een Prada.quote:
quote:
Ik vind het grappig, want ik zie je in mijn verbeelding met een uitgestreken gezicht zeggen dat die kerstmuts van Prada is. Alsof het een serieuze zaak isquote:
Hoe zie je mij in je verbeelding?quote:Op woensdag 15 november 2017 19:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, want ik zie je in mijn verbeelding met een uitgestreken gezicht zeggen dat die kerstmuts van Prada is. Alsof het een serieuze zaak is
Hahaha!
e7-e5quote:
Ik heb geen beeld van jouquote:Op woensdag 15 november 2017 19:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoe zie je mij in je verbeelding?
Lol.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, want ik zie je in mijn verbeelding met een uitgestreken gezicht zeggen dat die kerstmuts van Prada is. Alsof het een serieuze zaak is
Hahaha!
Oke nou ja ik ben best wel oke wat betreft uiterlijk aan mijn gezicht en verzorgdquote:
N g8-f6quote:
Oh, dat is dan mooiquote:Op woensdag 15 november 2017 19:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke nou ja ik ben best wel oke wat betreft uiterlijk aan mijn gezicht en verzorgd
Ja begrijpelijk nu.quote:
Wat?quote:
Ik altijd. Ik heb een vriendin met dezelfde soort humor. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we barsten in lachen uitquote:Op woensdag 15 november 2017 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk nu.
Ik heb ook vaak een beeld bij zulke stomme dingen.
Ja je kan niet dan nog meisjes voor erbij erbij hebbenquote:Op woensdag 15 november 2017 19:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Okay, dat is toch mooi? Een gezin om je heen
Ik heb vaak in de trein en zo als iemand iets stoms stuurt op whapp dat ik super hard mijn lach moet inhouden.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik altijd. Ik heb een vriendin met dezelfde soort humor. We hoeven elkaar maar aan te kijken of we barsten in lachen uit
Nee, dat zou niet netjes zijn tegenover jouw gezinquote:Op woensdag 15 november 2017 19:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja je kan niet dan nog meisjes voor erbij erbij hebben
Nou zeg!!quote:Op woensdag 15 november 2017 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
Zie Hexx. en jodel al voor me als stelletje
Ik verplaats mijn paard aan koningskant? Of zei ik het verkeerd?quote:
Niks mis meequote:
Hahaha!quote:Op woensdag 15 november 2017 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb vaak in de trein en zo als iemand iets stoms stuurt op whapp dat ik super hard mijn lach moet inhouden.
N?quote:Op woensdag 15 november 2017 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik verplaats mijn paard aan koningskant? Of zei ik het verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2017 19:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Jij bent vrij om koppeltje te zijn met Jodel natuurlijk.
In de Engelse literatuur is een paard een N of KN meen ik?quote:
Ja dat iemand zoiets durft te stellen, alsof wij een leuke avond en nacht samen zouden kunnen hebben..quote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 19:39 schreef Homijn het volgende:
Welke haardracht kom je vaak tegen bij Duitsers die van denksport houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit wereldkampioen geweest in een bepaalde denksport (bordspel dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNol ?quote:Op woensdag 15 november 2017 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In de Engelse literatuur is een paard een N of KN meen ik?
Knight.quote:
Die zou ik zeker wel willen hebben op het bord.quote:
dat weet ik uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hazen zijn overgewaardeerde kutbeesten
quote:Op woensdag 15 november 2017 19:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hazen zijn overgewaardeerde kutbeesten
Voor een week wegblijven. Kan ik lekker een week de laatste post hebbenquote:Op woensdag 15 november 2017 19:49 schreef jodelahity het volgende:
hexx als er iets is wat een fokker zou moeten doen zodat jij hem of haar punten gunt in dit topic, wat zou dat dan zijn?
Ja, zo komen ze overal altijd mee weg.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat weet ik uiteraard niet.
Precies.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, zo komen ze overal altijd mee weg.
Homijn zegt kutbeesten! Ik voel me beledigdquote:
Nou ja een beetje de intelligentie zoals bij elke vrouw. Als 1 fokker wegblijft zijn er nog 50 anderen of meer over hoorquote:Op woensdag 15 november 2017 19:50 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Voor een week wegblijven. Kan ik lekker een week de laatste post hebben
okequote:Op woensdag 15 november 2017 19:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Homijn zegt kutbeesten! Ik voel me beledigd![]()
quote:
vraag het d'r?quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vraag het d'r?
ik denk niet dat iemand hier dat weet
quote:
Ik was ooit wereldkampioen junioren in Stratego.quote:Op woensdag 15 november 2017 19:45 schreef jodelahity het volgende:
ja amoeba, relatief goed in schaak, tegelijkertijd diegene die nog nooit tegen mij heeft gespeeld
cool!quote:Op woensdag 15 november 2017 19:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was ooit wereldkampioen junioren in Stratego.
oh fuck, en nu?quote:Op woensdag 15 november 2017 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
HALLO HALLO FLIPPINGCOIN HIER SPREEKT ROZEVLA
jodel doet meestal een stuk minder, 10+10quote:Op woensdag 15 november 2017 20:00 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik wil best een potje schaken hoor. Dit weekend? Wat is normaal, uurtje denktijd totaal?
Daten?quote:
Er zijn er weinig die met Stratego sneller spelen dan ik maar met schaak heb ik af en toe wel even wat minuten nodigquote:Op woensdag 15 november 2017 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jodel doet meestal een stuk minder, 10+10
maar een uur is wel heel erg veel, zie ik nooit terugkomen op lichess.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er zijn er weinig die met Stratego sneller spelen dan ik maar met schaak heb ik af en toe wel even wat minuten nodig
vooruit dan maarquote:
Ik heb eigenlijk nooit op klok geschaakt. Überhaupt nooit online.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar een uur is wel heel erg veel, zie ik nooit terugkomen op lichess.
maar kan je zelfs instellen, ook zonder tijd kan.
ja dat is het vooral, online kan je een pestventje hebben dat niet tegen ze verlies kan en weg gaat halverwege.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit op klok geschaakt. Überhaupt nooit online.
Als het te lang duurde werd dat verbaal geuit.
FC losers?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:06 schreef BoneThugss het volgende:
Ik word gesponsord door Nike, ons team heet FC losers. Zie je gelijk hoe goed wij zijn.
quote:Op woensdag 15 november 2017 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is het vooral, online kan je een pestventje hebben dat niet tegen ze verlies kan en weg gaat halverwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |