SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
f to de antastisch!quote:Op woensdag 15 november 2017 17:19 schreef RobjeGeus het volgende:
Hoe is de combinatie dan drugs gebruiken en onder invloed schaken?
paarden worden ineens koninginnen, en dus neukobjectenquote:Op woensdag 15 november 2017 17:19 schreef RobjeGeus het volgende:
ghbquote:Op woensdag 15 november 2017 17:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Welke drugs is dan een aanrader en welke juist niet ?
ja doe ik om 21.00quote:Op woensdag 15 november 2017 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
haags flikker even die update in de op wil je
Schaken in de coffeeshop.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:19 schreef RobjeGeus het volgende:
paddo's is wel chill, kan je je beter inleven.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Welke drugs is dan een aanrader en welke juist niet ?
Paddo's is echt naar.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
paddo's is wel chill, kan je je beter inleven.
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar ik over praat.
man man man
ja ook niet mijn ding, was wel leuk voor een keertje(s)quote:
Het is altijd wel populair daar ja. Allemaal semi interessant aan een kopje thee lurkend al peinzend naar het bord staren..quote:
jawelquote:Op woensdag 15 november 2017 17:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed.
dat is niet semi interessant doen, dat is bedenken waar ze ook alweer mee bezig waren wss.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is altijd wel populair daar ja. Allemaal semi interessant aan een kopje thee lurkend al peinzend naar het bord staren..
je kan gewoon bad gaan al doe je het goed afaikquote:Op woensdag 15 november 2017 17:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als het naar is doe je iets niet goed.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is niet semi interessant doen, dat is bedenken waar ze ook alweer mee bezig waren wss.
nee maarja, dat vind ik ook van mijn schoonmoeder. Om haar dan meteen maar uit het raam te sodemieteren gaat mij ook wat ver.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
doe jij je schoonmoeder dan goed?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee maarja, dat vind ik ook van mijn schoonmoeder. Om haar dan meteen maar uit het raam te sodemieteren gaat mij ook wat ver.
Ik vind het effect van paddo's gewoon niet zo leukquote:Op woensdag 15 november 2017 17:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je kunt altijd een bad trip krijgen, maar daar kom je beter uit als dat je er in ging als het goed is.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan gewoon bad gaan al doe je het goed afaik
maar vond het niet naar
hmmm niet zo'n behoefte aan eigenlijk.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je kunt altijd een bad trip krijgen, maar daar kom je beter uit als dat je er in ging als het goed is.
nehquote:Op woensdag 15 november 2017 17:25 schreef LCMS het volgende:
hier kan je ook echt alleen scoren in de nacht hè?
Dat kan natuurlijk ook, mijn reactie was wat te kort door de bocht.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het effect van paddo's gewoon niet zo leuk
yoquote:
21:00quote:Op woensdag 15 november 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien moet je even een potje met hem schaken?
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien moet je even een potje met hem scharen?
En voor de schoolprestaties.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:31 schreef FlippingCoin het volgende:
vanuit pedagogisch perspectief zou een ban van een jaar het beste zijn
ja daarom, en haags is toch een soort van vaderfiguur van hem én mod...quote:Op woensdag 15 november 2017 17:32 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En voor de schoolprestaties.
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:33 schreef FlippingCoin het volgende:
oké heren dat was de update, we zijn opnieuw begonnen
Ik heb daar geen verstand van, maar lijkt mij niet heel gezond nee.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
Krijg je wel een frisse neus van
had een meisje op de basisschool altijd van snot.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komen er bellen uit je neus.
Achja ik had er 1 in de klas die at slakken.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had een meisje op de basisschool altijd van snot._!
slakken zijn lekkerquote:Op woensdag 15 november 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja ik had er 1 in de klas die at slakken.
Dus..quote:Op woensdag 15 november 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er 1 die at konijnenkeuteltjes en deelde ze uit op het plein als dropjesquote:Op woensdag 15 november 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik had er 1 die at konijnenkeuteltjes en deelde ze uit op het plein als dropjes__!
oké baas boven baas.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yup, 9 zelfs.quote:
sterf?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wat je sterven is.
we weten dat secret irritant is maar gaat dit niet wat ver?quote:
sow dan.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
EN NU GODVERDOMME OPHOUDEN
faal edit.quote:
Truck track is ook leuk.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is altijd wel populair daar ja. Allemaal semi interessant aan een kopje thee lurkend al peinzend naar het bord staren..
ach, dit is toch een spelletje?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we weten dat secret irritant is maar gaat dit niet wat ver?
Niet weten dat dat noodzakelijk is aangezien ik dat woord eerder heb gebruikt.quote:
ja dat is waar, hoogste boom!quote:
nerdquote:Op woensdag 15 november 2017 17:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet weten dat dat noodzakelijk is aangezien ik dat woord eerder heb gebruikt.
ja bij normale kinderen misschienquote:Op woensdag 15 november 2017 17:44 schreef -sabine- het volgende:
Gezellig gedrag belonen, stom gedrag negeren. Het is zo simpel met dat jonge spul.
iddquote:Op woensdag 15 november 2017 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
je kan een kind dat de ramen likt ook wel negeren maar dan stopt die ook niet
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is waar, hoogste boom!
ideaal, daarna even zemen en klaarquote:Op woensdag 15 november 2017 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Draai je om.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ideaal, daarna even zemen en klaar
zozo gevierd zakenman en zoquote:Op woensdag 15 november 2017 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie overal kansen in.
moet ik alle schaakstukken in je reet douwen ofzo?quote:
ruikt echt goed.quote:
ja.quote:
rozijnen erin, eerst geweld in warm water zodat ze lekker zacht zijnquote:Op woensdag 15 november 2017 17:50 schreef -sabine- het volgende:
Met of zonder rozijnen?
Ik wil ook kunnen bakken. Mijn keuken is op. Juni een nieuwe. Eerste dat ik bak is appeltaart met heeel veeel korst.
hha ik las met heel veel worstquote:Op woensdag 15 november 2017 17:50 schreef -sabine- het volgende:
Met of zonder rozijnen?
Ik wil ook kunnen bakken. Mijn keuken is op. Juni een nieuwe. Eerste dat ik bak is appeltaart met heeel veeel korst.
ja goed iets om te maken.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:50 schreef -sabine- het volgende:
Met of zonder rozijnen?
ja graag, ben wel benieuwd naar de smaak daarvan.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:50 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Lekkerrr! Stuk ruilen met mijn kroketten
Ik krijg complimenten, dussssquote:Op woensdag 15 november 2017 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja graag, ben wel benieuwd naar de smaak daarvan.
Fryslanquote:Op woensdag 15 november 2017 17:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
Sven gaat weer geen goud halen op de 10 km en hier leest u het als eerst
dat is altijd mooiquote:
lekker bezopen de verkeerde richting schaatsen mede mogelijk gemaakt door beerenburgquote:
hahaquote:Op woensdag 15 november 2017 17:53 schreef markdeajaxfan het volgende:
Veel te warm voor elfstedentocht
Kutopwarming van de aarde.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:53 schreef markdeajaxfan het volgende:
Veel te warm voor elfstedentocht
en toch als eerste eindigenquote:Op woensdag 15 november 2017 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker bezopen de verkeerde richting schaatsen mede mogelijk gemaakt door beerenburg
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:52 schreef murp het volgende:
Als je echt wil gaan slowchatten maak je maar een SC....
Oh, die hebben we al!!
Idd dikke korst, niet te dikke korst.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet te dik, meot wel lekker krokant blijven
Heb je het tegen mij ? Nee hoor ik ben zo weer weg latersquote:Op woensdag 15 november 2017 17:52 schreef murp het volgende:
Als je echt wil gaan slowchatten maak je maar een SC....
Oh, die hebben we al!!
quote:Op woensdag 15 november 2017 17:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Idd dikke worst, niet te dikke worst.
Moet ie niet nog wat meer in de oven ofzo?quote:
mongol jongequote:
nee komt door de lamp boven het gasstel.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Moet ie niet nog wat meer in de oven ofzo?
en veel lekkerder, vulling is veel beter.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:00 schreef _--_ het volgende:
Iig meer gevuld dan supermarkt appeltaarten.
Supermarkt taartquote:Op woensdag 15 november 2017 18:00 schreef _--_ het volgende:
Iig meer gevuld dan supermarkt appeltaarten.
Ja prima film en lekker lang hebben wij een tijdje rust.quote:
zelfgemaakt is altijd beterquote:Op woensdag 15 november 2017 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en veel lekkerder, vulling is veel beter.
ja klopt, vind bij die supermarkt appeltaart ook dat er veel klokhuis en schil inzit van die appels.quote:
bahquote:Op woensdag 15 november 2017 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja klopt, vind bij die supermarkt appeltaart ook dat er veel klokhuis en schil inzit van die appels.
Kippendijen wil ook wel.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Rode bieten, gekookte aardappelen en kippedijen braden.
quote:Op woensdag 15 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Rode bieten, gekookte aardappelen en kippedijen braden.
dürumquote:
Waar moet ik heen?quote:
Klinkt goedquote:
quote:Op woensdag 15 november 2017 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker stukjes pitabroodjes bij doen
diepquote:Op woensdag 15 november 2017 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
quote:Op woensdag 15 november 2017 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee daar ga ik dürum in gooien zo
Prima tekstquote:
komt uit een gedichtquote:
boh.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volkorenspaghetti bolognese
wel goed refereren he, anders pleeg je plagiaatquote:Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt uit een gedicht
niet van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |