abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2017 @ 17:06:18 #1
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175091307
Hai,

We zijn kalm aan een beetje aan het opruimen hier. Als er nog meer beschikbaar komt dan zal ik dat zeker hier online zetten!

Alles woont vlakbij Amersfoort, (+/- 10 minuten ervandaan.Exacte locatie via DM/PM)

1. Beachcomber Spa, Jacuzzi voor 7 personen!
Kleine toelichting. Toestel is best al wat jaartjes oud (jaar of 8/9, durf het nu niet zo zeker te zeggen. Zal dit even checken!) Is een keer lek geweest op een jet, en dit is toen door een bedrijf gerepareerd (Interhiva Barneveld). Helaas is hij opnieuw lek op een jet. We weten ook welke, maar gezien we m niet zo veel meer gebruiken gaat hij de deur dus uit. Als je een beetje handig ben en een halve dag de tijd heb kan je dit zelf prima repareren!

Hij bied ruimte voor 7 personen, en is buiten de lekkage om in technische prima staat. Het uiterlijk, tja, hij heeft 8 jaar buiten gestaan, (wel overkapt!) en dat is aan bepaalde delen zeker te zien, maar doet dus verder niets af aan de werking!

Moet aangesloten worden op 380v om te functioneren. Beachcomber is een van de 'betere' merken. Volledig geisoleerd, bovenop en van onderen, waardoor het stroomverbruik behoorlijk gereduceerd word. Toestel is inmiddels volledig gereinigd van binnen!

Toestel moet ook verwijderd worden dmv een verreiker vanuit het weiland, maar hier kunnen wij uiteraard in overleg ook voor zorgen! Dit zal uiteraard in overleg met de koper gaan!

Vraagprijs, ¤750

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Halve zelfbouwdrone!

Ik heb ooit de intentie gehad zo'n ding zelf te bouwen, maar dat is nogsteeds een beetje mislukt.
Wat heeft ie wel dan?

F450 frame.
4x motoren - Multistar 2216-800 V2's met bijbehorende 20A AfroESC's
Naze32 - AfroFlight Flightcontroller

Wat heb je dan dus nodig?
Zender/Ontvanger,
Batterij,
Oplader voor de batterij,
Beetje soldeerwerk!
En een beetje tijd om de flightcontroller in te stellen, en alles te kalibreren!

Vraagprijs ¤50,-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Computerzooi!

Ik kwam dit nog in de kast tegen, alles mag weg voor ¤25,-. Mocht er nou nog een FOK!ker zijn die ergens ook nog wat oud spul heeft, en een pc kan samenstellen voor FHF, en deze daarna gratis weggeeft in FHF,krijgt het spul gratis opgestuurd!
Videokaarten:
ASUS GT610 SL
ASUS EAH4350 Silent

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4. Hugeass groot hoekbureau!
Ooit een keer op maat laten maken, maar nu de grote verbouwing. Moest dr uit dus!
Afmetingen, 2.10 langste kant, 1.60 de 'kortste' kant. Hoogte 75CM Inclusief hoeklijnen om aan de muur te bevestigen!

VP, ¤75

Bureau is inmiddels gedemonteerd. (Blad moet als 1 geheel vervoerd worden!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was m voor zover!
Bij vragen, PM/DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Djurres op 15-11-2017 22:00:40 ]
Tadumtiedum.
pi_175097225
Hoeveel kuub gaat er in de jacuzzi?

En om hoeveel MB RAM gaat het?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 20:56:08 ]
pi_175097770
Er mist een vraagprijs voor je bureau.
  woensdag 15 november 2017 @ 22:00:09 #4
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175098953
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 20:55 schreef -mosrednA het volgende:
Hoeveel kuub gaat er in de jacuzzi?

En om hoeveel MB RAM gaat het?
Ongeveer 1,5 kuub water!

Wat ram betreft,
1x DaneElec DDR2 PC3200U - 1 GB
1x AE DDR2-667 1 GB
2x Kingston 256mb DDR2
1x Kingston DDR2 2GB
1x Samsung 512mb laptopstikkie

quote:
6s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:16 schreef Treinhomo het volgende:
Er mist een vraagprijs voor je bureau.
Thanks! Ga ik er neerzetten!
Tadumtiedum.
pi_175102881
Zou best een compleet systeem willen bouwen voor FHF (al eens eerder gedaan!) maar dan mis ik nog een moederbord en CPU. Kast, (goede!) voeding, hardeschijf en koelers heb ik al.

Mocht er een andere user hier zijn die wel iets heeft liggen ga ik er werk van maken uiteraard!
url
  donderdag 16 november 2017 @ 07:53:23 #6
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175104328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 00:53 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zou best een compleet systeem willen bouwen voor FHF (al eens eerder gedaan!) maar dan mis ik nog een moederbord en CPU. Kast, (goede!) voeding, hardeschijf en koelers heb ik al.

Mocht er een andere user hier zijn die wel iets heeft liggen ga ik er werk van maken uiteraard!
Dat klopt idd! Dat topic heb k wel eens gelezen.
Ik heb helaas geen mobo en cpu meer liggen, mar zal eens kijken of ik nog ergens aan kan komen, in dat geval zou ik dat zeker tof vinden!
Tadumtiedum.
  vrijdag 17 november 2017 @ 18:22:11 #7
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_175136508
Hoekbureau is foetsie!
Tadumtiedum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')