B ligt al ruim 1,5 jaar op dat matras en het slaapt meer dan prima. 10 cm voor een peuter is echt wel genoeg. Allebei mijn nichtjes hebben ook dat bed met matras en zijn ook tevreden.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:20 schreef Mariposas het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de matrassen van het peuterbed van Petite Amélie?
Ik weet dat het matrasje bij de co-sleeper van hun erg dun is, dus ik ben een beetje bang voor het peuterbed-matras. Het aanbod matrassen in maat 140x70 is helaas sowieso niet zo groot dat ik makkelijk ergens anders kan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar jullie creatieve ideeën over een oplossing! Uiteraard is een lang afschermhekje van bijv. Babyguard een optie, maar het wordt wel veel gefrut in dat halletje.
We blijven max. 2 jaar hier wonen en leveren het huis graag weer op met al dat RVS (van de vorige bewoner, ik vind het maar klinisch, maar het is wel netjes gedaan).
In mijn nachtmerries is het misschien een horrorscenario gewordenquote:Op woensdag 22 november 2017 15:24 schreef Burdie het volgende:
Ik had trouwens na je maandenlange spanningsopbouw een horror der horror trapgat scenario verwacht, maar dit is echt redelijk eenvoudig. Ik kan me ook niet voorstellen dat kiddyguard de enige fabrikant is die een balustrade bevestigingskit op de markt heeft.
Ik vind dit heel mooi. Heb dit bij House Rules Australia gezien en vond het zo mooiquote:Op woensdag 22 november 2017 15:29 schreef Puala het volgende:
Met hout het hek gedeelte dicht maken (2 houtjes aan elke kant, uitsparingen er in en vastmaken aan elkaar). En aan dat hout kan je prima een hekje laten sluiten/bevestigen.
Hier hadden ze een soort gelijk probleem, te grote openingen voor de kinderen en dat was een ladder. Met hout op maat gemaakt er tussen ziet het er strak uit en is het probleem opgelost:
[ afbeelding ]
Nee ik heb het ook gekeken en dit is een screenshot uit de afleveringquote:Op woensdag 22 november 2017 16:06 schreef Quoi het volgende:
Dank alvast voor de suggesties!
[..]
In mijn nachtmerries is het misschien een horrorscenario gewordenHet moet gewoon dicht.
Het aan een balustrade bevestigen zie ik overigens niet als het grootste ding. Het mooi en veilig dichtmaken van de balustrade wel.
Dank trouwens voor het woord 'balustrade'. Ik kwam er gewoon niet op
[..]
Ik vind dit heel mooi. Heb dit bij House Rules Australia gezien en vond het zo mooi![]()
Heb jij dit? Iig dank voor het plaatje.
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook gekeken en dit is een screenshot uit de aflevering
Je hebt wel veel geluk dat je meisje hebt wat om roze schreeuwt.quote:Op maandag 27 november 2017 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb verplicht vakantie dus mooi even tijd om de kinderkamers af te stylen. Even foto's plakken.
Peuter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen nog 2 kleinere plankjes op de behangen muur en ik hang de poster met vlinders nog op, net als het zwarte vitrinekistje (Heb ik er 2 van). En nog een radiator ofc
ze wil altijd roze. Maar ik kies nog deze rondequote:Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt wel veel geluk dat je meisje hebt wat om roze schreeuwt.
Heel mooi, dat oker met zwart.
mijn bips maat 42 past er precies klem tussen. Je kán er uit vallen als je je best doet, maar het is hier nog niet gebeurdquote:Op maandag 27 november 2017 22:24 schreef Gevalletje het volgende:
Wat leuk SQ
Is bij het bedje van Mauw het gat op deze stand klein genoeg dat ze er niet zomaar uitrollen trouwens? Heb hetzelfde bed in de schuur staan aangezien Q nog zo netjes blijft liggen, maar vraag me af of het zo goed gaat of dat je nog een rekje nodig hebt.
nee. Dat is met opzet gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
Leuk SQ! Kan je het bedje van Noud even optillen en het kleed iets doorschuiven richting het raam zodat het niet meer onder de poten zit? *twitch*![]()
ook, maar ik vind het persoonlijk juist niét mooi als zo'n kleed helemaal in de ruimte "zweeft". Die van mauw ligt ook deels onder haar bedquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Blijft het anders niet op z'n plek liggen?
Bij ZZ ligt een kleedje deels onder de commode (vind ik ook mooier dan in het midden), maar daar staan geen poten op (dat vind ik niet zo mooi). Bij Mauw kan het haast niet anders denk ik, want dan kom je in de buurt van dat poppenhuis tegen een muurtje aan. Gek genoeg stoor ik me er dan ook niet aan.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
ook, maar ik vind het persoonlijk juist niét mooi als zo'n kleed helemaal in de ruimte "zweeft". Die van mauw ligt ook deels onder haar bed
Ohh tof!quote:Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En de baby...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier moet ik de zwarte plint nog even verRAL9010-en en nog een toffe lamp vinden. Ben er heul blij mee
da's een hendig sjieke PAX van de blauwgele meubelconcurrentquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Mooi SQWaar komt die smalle lange kast vandaan, die in Noud zn kamertje staat
![]()
Mooi geworden. Dat behang van Noud is echt heel gaaf.quote:Op maandag 27 november 2017 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze wil altijd roze. Maar ik kies nog deze rondegelukkig is ze óók intens gelukkig als er een roze strikje aan dr hemdje zit
Eensquote:Op dinsdag 28 november 2017 08:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben benieuwd Room, ik vond het nieuwe kamertje van O tot nu toe al heel leuk!
Ah, goed om te weten dat m'n maat 40 kont er dus ook nog tussen past, had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn bips maat 42 past er precies klem tussen. Je kán er uit vallen als je je best doet, maar het is hier nog niet gebeurd
Thanks voor de leuke reacties!
Toen ik mezelf oud genoeg vond voor een hoogslaper, vonden m'n ouders me oud genoeg om dan ook zelf mijn bed op te maken, haha. Maar als je er gewoon op gaat zitten is het best snel gedaan, vond ik zelf. Dekbed in overtrek doen vond ik juist makkelijk vanuit hoogslaper, want dan kan je 'm lekker naar beneden laten hangen en uitschudden. Maar dat was wel bij een "echte" hoogslaper en ik was toen ook niet heel jong meer, jaar of 12 denk ik, dus weet niet aan welke termijn je zat te denken en of je een "echte" of een half hoogslaper bedoeltquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:53 schreef exode het volgende:
Ik sliep zelf dit weekend in een stapelbed, boven mijn zoon. En wat een hels karwei om dat bovenste bed op te maken en weer af te halen. Wij willen op termijn een hoogslaper voor B maar vraag me nu af of dat verstandig is....of stel ik me aan en is het een kwestie van wennen? Kortom hoogslaper ervaringen gevraagd.
oeh, iets van mango ofzo? Ik heb de kleurstaal niet meer. Het is iig redelijk oranjegeel (en geen oker zoals ik hier vaak leesquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:09 schreef Roomsnoes het volgende:
Gaaf SQ! En wat een mooie kleur geel! Is dat verf of behang? Welke kleurcode is het?
Ik wil in de kerstvakantie Ss kamer eens gaan maken en O haar kamertje afmaken met haar. Dus nu mag ik winkelen van mezelf
Ja. Maar het is een metalen lamp met LED peertje, dus niet heet of breekbaar, dus hij gaat zn goddelijke gang maarquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:09 schreef Lemijn het volgende:
Hoe doe je dat, SQ! Mijn jongere versie wil heel graag slapen op Mauws kamer, en daarna nog een paar uur blijven zitten.
En dat gat in de commode viel me ook al op, geweldig! Grijpt/trapt Noud niet elke verschoning naar die lamp? Dat is de reden dat ik het niet aandurf hier.
https://www.kidzsupplies.nl/kinderlampen/quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:40 schreef Miniem het volgende:
Leuk Stormqueen!
Die vlinderlamp op de babykamer, waar heb je die vandaan?
Ohh wat tof zo hergebruikenquote:Op dinsdag 28 november 2017 02:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Handig hè uni! De commode is door mijn opa gemaakt in 1981. Er past precies een ouderwetse pampersdoos in dat gat
quote:Op woensdag 22 november 2017 14:36 schreef Quoi het volgende:
Ik denk dat hier de beste plek is om onze "toddler challenge" te plaatsen. Ons trapgat. Ons huis: je komt boven binnen, alwaar de hal, een toilet, berging, waskamertje en Max' slaapkamer. De rest is beneden. Beneden staat een traphek.
Binnenkort wandelt ons meneertje rond en komt hij door de voordeur of uit zijn kamer en treft dit aan:En een dubbele lap stevige stof? Laat je op de hoeken ringen plaatsen, maak aan de ene kant vast aan/voor het RVS rek (evt met nog meer bevestigingspunten), aan de andere kant twee haakjes in de muur waar je hem aanhangt. Hadden wij vroeger ook. (Neuneu, dat komt vast niet door de keuring, maar genoeg om valongelukjes tegen te gaan.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar jullie creatieve ideeën over een oplossing! Uiteraard is een lang afschermhekje van bijv. Babyguard een optie, maar het wordt wel veel gefrut in dat halletje.
We blijven max. 2 jaar hier wonen en leveren het huis graag weer op met al dat RVS (van de vorige bewoner, ik vind het maar klinisch, maar het is wel netjes gedaan).
Ik heet geen SQ, maar die is ook van de IKEA, N. heeft dezelfde.quote:Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef kazy het volgende:
SQ wat een gave kamertjes zeg! Vooral die gele muur en dan die oude meubels erbijWeet je toevallig ook nog waar het dekbedovertrek van Mauw van is? Daar ben ik ook wel fan van
Thanks! Daar moesten we toch al heen, dus ik zal binnenkort gelijk eens kijken.quote:Op maandag 11 december 2017 20:21 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik heet geen SQ, maar die is ook van de IKEA, N. heeft dezelfde.
Lieve Man! En jeeej voor happy hormones!quote:Op maandag 11 december 2017 21:08 schreef Malteser het volgende:
Weten jullie nog dat ik in het vorige topic vroeg om een alternatief voor het Studio Ditte dekbed wat ik gezien had voor de nieuwe kamer van Twix....?
Ik heb de liefste man: "Bestel dat overtrek nou maar gewoon, die vinden we het leukst. En doe die van de werkauto's er ook maar bij want één is niet genoeg."
Happy hormones!
Irritant zeg! Wij hebben nog geen baby op komst en zitten nog met een voedingsstoel/schommelstoel die in de weg staat... Tot drie keer toe acceptabele biedingen op marktplaats en elke keer trekken mensen een paar uur voor ze zouden komen het bod weer in. Zo irritant!quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
We kunnen de kamer niet afmaken. De babykamer uitzet is nog niet verkocht en t staat in de weg. Afgelopen weekend zouden er mensen komen, maar kwamen niet opdagen.
Ja fijn he. Eerst bieden ze een bedrag waarvoor je amper de schroeven kan kopen.. En dan zeggen ze weer af of konen niet opdagen..quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Irritant zeg! Wij hebben nog geen baby op komst en zitten nog met een voedingsstoel/schommelstoel die in de weg staat... Tot drie keer toe acceptabele biedingen op marktplaats en elke keer trekken mensen een paar uur voor ze zouden komen het bod weer in. Zo irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |