SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door FlippingCoin op 15-11-2017 00:27:29 ]I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
ja en die van homijn er even boven.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Blijven mijn prachtige wijnplaatjes staan?
wat mij betreft wel, of als je nieuwe hebtquote:Op woensdag 15 november 2017 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Blijven mijn prachtige wijnplaatjes staan?
Naar Albaniëquote:Op woensdag 15 november 2017 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bah.
[..]
Ik vind sneeuw ook romantisch, Alleen hebben gewoon eigenlijk altijd van die koude kut regen. Maar misschien ga ik nog wel even sneeuw kijken ergens, wie weet.
nee deze zijn perfectquote:Op woensdag 15 november 2017 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat mij betreft wel, of als je nieuwe hebt
stuur danny maar een factuurquote:Op woensdag 15 november 2017 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik hoop het
heel erg me best op gedaan om ze te zoeken
dankjewel!quote:Op woensdag 15 november 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en die van homijn er even boven.
netjes vragen is al goed genoeg niet nodigquote:Op woensdag 15 november 2017 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stuur danny maar een factuur
bier zat daar toch?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:20 schreef devzero het volgende:
Ik lust nu ook wel een glaasje wijn of bier.
devzero be likequote:Op woensdag 15 november 2017 00:20 schreef devzero het volgende:
Ik lust nu ook wel een glaasje wijn of bier.
quote:Op woensdag 15 november 2017 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
devzero be like
[ afbeelding ]
In de bergen wel. Maar dan wordt een hike gelijk weer een uitdaging. Maar er zijn zoveel sneeuwopties. Dit jaar ben k naar Konstanz, Bulgarije, Oostenrijk en Hongarije geweest. En toen had ik behoefte aan warmte.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar Albanië? Of hebben ze daar niet veel sneeuw rond kerst?
Update ?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Ludo zit in aardig wat rap nummers ook lol.
iddquote:Op woensdag 15 november 2017 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat maakt ie morgen wel weer goed.
Dat zou gewoon eng zijn.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
rapporteer-deze-gebruiker is gewoon een kloon van haags omdat die de concurrentie mist.
Haha.quote:
ja je moet gewoon geluk hebben, snij je pootje af en hang om je nek; LL pakte net zomaar 6 punten in een keer.quote:
Ja naja dat dacht ik vanmorgen ook. Maar Haags was er ook.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha.
nee maar haags is wel een vroege vogel, dan pak je het meeste denk ik.
wel met een homijn ere post rapquote:Op woensdag 15 november 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja je moet gewoon geluk hebben, snij je pootje af en hang om je nek; LL pakte net zomaar 6 punten in een keer.
leuk.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan met een groupje naar een receptie en ik zal dus nog even moeten wachten
hahahaquote:Op woensdag 15 november 2017 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja dat dacht ik vanmorgen ook. Maar Haags was er ook.
wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan met een groupje naar een receptie en ik zal dus nog even moeten wachten
Was Fok! tijdelijk onbereikbaar of was iedereen even in slaap gevallenquote:Op woensdag 15 november 2017 00:27 schreef FlippingCoin het volgende:
1. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 140 / 655
true, zat wel moeite en skills en, mss is dat het geheimquote:Op woensdag 15 november 2017 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel met een homijn ere post rap
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Was Fok! tijdelijk onbereikbaar of was iedereen even in slaap gevallen
Oehja! Nu ga ik hopen op de lapo voor een downtime.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Was Fok! tijdelijk onbereikbaar of was iedereen even in slaap gevallen
oh lol, niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heet allemaal reception, maar is eigenlijk gewoon gratis bier en wat eten
Dat. Ja dat is hetquote:Op woensdag 15 november 2017 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
true, zat wel moeite en skills en, mss is dat het geheim
soort van netwerken of dat niet?quote:Op woensdag 15 november 2017 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heet allemaal reception, maar is eigenlijk gewoon gratis bier en wat eten
goede tijd posten, zag dat die ook veel punten had vroeg.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe komt hij anders aan zoveel punten
Tsja, zoveel zijn er niet in computer science.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
soort van netwerken of dat niet?
Praten met leuke dames
royale understatement.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, zoveel zijn er niet in computer science.
o ja natuurlijk, totaal niet scherp van mijquote:Op woensdag 15 november 2017 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, zoveel zijn er niet in computer science.
Slechtquote:Op woensdag 15 november 2017 00:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we staan op dezelfde plek
hoe voelt dat?
Leuke dame is dat, kwam ook eens bij mag ik u kussen.quote:
Ja Olga is een lekkertje.quote:Op woensdag 15 november 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Leuke dame is dat, kwam ook eens bij mag ik u kussen.
Maar wat vind je van dat Vlaams?quote:
Ik ben het gewoon inmiddelsquote:Op woensdag 15 november 2017 00:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wat vind je van dat Vlaams?
Hoe bedoel je?quote:
Ik ben er vaak.quote:
Ah op die manier, ik vind het wel leuk klinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |