SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik had al een leuke TT in gedachte maar een mogool moest het verpesten.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
DIt deel wordt de bankierhaattopic![]()
![]()
Eerder jou voor je respectloze gelul over iedereens ouders weer.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:30 schreef _--_ het volgende:
haags kan je deze irritante user niet noten ofzo vanwege kapen en mij dwarszitten?
Jij bent bezig mensen te bashen over hun ouders en klaagt over topic kapen ?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:30 schreef _--_ het volgende:
haags kan je deze irritante user niet noten ofzo vanwege kapen en mij dwarszitten?
Ja, dat is jouw leraar. Jij moet voor jezelf leren denken en je eigen mening vormen middels jouw observatiesquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:31 schreef _--_ het volgende:
Als mijn aardrijkskunde leraar bankiers uitscheld in de les...
Dan vraag ik wel om een galaxy note 8, krijg ik dat dan ook?quote:
Middelbare school is basically indoctrinatie. Daarvandaan komt alles in je geheugen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:34 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw leraar. Jij moet voor jezelf leren denken en je eigen mening vormen middels jouw observaties
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Kunnen we het kapen en bashen achter ons laten en vanaf nu gezellig verder gaan?
Mooi zo!![]()
![]()
Oh die wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel om een galaxy note 8, krijg ik dat dan ook?
je kan het proberenquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel om een galaxy note 8, krijg ik dat dan ook?
Een topic kapen of posten dat je iemands moeder gaat verkrachten ja prima vergelijking.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:34 schreef _--_ het volgende:
dr.mikey is wel de mogool van het leven. Kapen en irritant doen en dan als reden zeggen dat ik het ook "doe".
de boot was zoekquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het is bijns Sinterklaas dus wie weet.
Jij was toch slimmer? Of toch niet?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Middelbare school is basically indoctrinatie. Daarvandaan komt alles in je geheugen.
huhquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Jij was toch slimmer? Of toch niet?
moet die van vandaag nog kijkenquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Oh, ik heb het Sinterklaas journaal nog niet gezien. Ik zal mij eens op de hoogte stellen.
is dat alweer begonnen?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Oh, ik heb het Sinterklaas journaal nog niet gezien. Ik zal mij eens op de hoogte stellen.
wat voor kleur hebben de pieten?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet die van vandaag nog kijken
TL;DRquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Relatieslachtoffer borderline
Het slachtoffer spant zich tot het uiterste in maar niets is ooit goed genoeg. Moe van alleen maar geven en het hem/haar naar de zin maken, uzelf helemaal wegcijferen om maar geen ruzie te krijgen of nog erger…slaag krijgen. Continue alleen maar naar hun ogen kijken om te weten hoe je dag zal verlopen. Zenuwen gieren door u heen door zijn/haar gedrag van aantrekken en afstoten. U krijgt onterechte beschuldigingen en als u ze betrapt op leugens dan blijven ze ontkennen.
Kenmerkend voor een persoon met borderline is het manipuleren. Borderliners weten vaak situaties naar hun hand te zetten en zorgen ervoor dat het altijd uw fout of uw schuld is als dingen niet gaan zoals zij wensen of gehoopt hadden. Dit gebeurt met name doordat ze verbaal sterk kunnen zijn of door hun woede uitbarstingen.
Sinterklaas is van oorsprong een turk toch ?quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinterklaas is van oorsprong een turk toch ?
oke, dat is nog niet duidelijkquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kwamen er nog niet in voor
Een bisschop uit Turkije.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinterklaas is van oorsprong een turk toch ?
jepquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Was wel leuk vroeger dat sinterklaasjournaal trouwens
Was leuker toen er geen Sinterklaas journaal was had je de tv Sint ook bij Telekids en foxkids enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Was wel leuk vroeger dat sinterklaasjournaal trouwens
Ik ga gewoon voor goudquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:39 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Niet meer boos?![]()
Behalve dan omdat je nu geen punten pakt dan..
Ah dat heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was leuker toen er geen Sinterklaas journaal was had je de tv Sint ook bij Telekids en foxkids enzo.
Klopt, Toen was het alleen geen turkije nogquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Een bisschop uit Turkije.
Wegwijspietquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonder deze baas is het Sinterklaasfeest niks meer aan
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
Er zijn veel punten gepakt zie ik
Voetbal?quote:
Dat kan ik alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Klopt, Toen was het alleen geen turkije nog
Veltman speeltquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:20 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 'schaken' zie pak ik de revolver
welke revolverquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:20 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als ik nog een keer 'schaken' zie pak ik de revolver
Denksport. En je valt er nog echt van af ook.quote:
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel.quote:
door te verliezen zekerquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Denksport. En je valt er nog echt van af ook.
Hèh?quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel.
Als je elke dag schaakt val je wel af ja. HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Denksport. En je valt er nog echt van af ook.
Jij bent lievvvquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:28 schreef _--_ het volgende:
HAHAHAHA ook een makkelijke schaakmat van mij dit keer
haags techniek toegepast
https://lichess.org/HOAIfXrKUro1
Hou me tegen!!11quote:
quote:
Laten we het beantwoorden met liefde.quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, ik schrik er ook wel een beetje van hoor
Goed idee!quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we het beantwoorden met liefde.
wat doe je daarmee danquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:52 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Die naam doet me denken aan scrubzeepjes.
jaquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:52 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Die naam doet me denken aan scrubzeepjes.
is dat scrubben nodigquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:56 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
scrubben en het milieu vervuilen.
Er zitten minuscule plastic deeltjes in die zeep, en die kan je nauwelijks uit het water krijgen.quote:
Prima, ik vernam dat men hier graag over schaken praat.quote:
ja streepje vooralquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prima, ik vernam dat men hier graag over schaken praat.
rematch?quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prima, ik vernam dat men hier graag over schaken praat.
dus je voelt je erg schuldig en wil billenkoek?quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:57 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Er zitten minuscule plastic deeltjes in die zeep, en die kan je nauwelijks uit het water krijgen.
wow zeg tof coolquote:Op dinsdag 14 november 2017 19:59 schreef Shakaloha het volgende:
Hoevaak heeft iedereen al een topic kaap gedaan? Ik één keer...
En sat post je bij een mod?quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:59 schreef Shakaloha het volgende:
Hoevaak heeft iedereen al een topic kaap gedaan? Ik één keer...
oke. Was het lekker?quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:00 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Beetje laat. Ik ben al lang klaar met eten.![]()
Volgens de regels mag het toch? Ik was de eerste.quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En sat post je bij een mod?staat een maand ban op.
Het was DOODENG!quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
spannend
Wat gierde er door je lijf?
Nog 1 keer van hem winnen en ik sta voorquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dus je voelt je erg schuldig en wil billenkoek?
is het dan 46-45 ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2017 20:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nog 1 keer van hem winnen en ik sta voor
Niet veel.quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
welke verhalen wens je ons te vertellen als journaliste?
Nee gelijk.quote:Op dinsdag 14 november 2017 20:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nog 1 keer van hem winnen en ik sta voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |