SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
ja vanavond (of andere keer) nog rematchquote:
Primaquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja vanavond (of andere keer) nog rematch
lolquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Die komt ook niet meer om.
trepoquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Lapo dan maar alvast?
Kun je je niet zo goed uiten?quote:Op dinsdag 14 november 2017 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De uitjes als je een spraakgebrek hebt.
vind je dat niet cool?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerst nog een koffie![]()
Denver heeft een hele hoop goede brewpubs
ah op die manier.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is zeker cool. Maar niet in de ochtend er na
lekker hipster?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
http://www.wynkoop.com
Veel "funky" bier.
[ afbeelding ]
oh cool, hoe lang zit je daar nog ?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, niet echt hipster. Een paar bierbrouwers die verder gaan dan een standaard pilsje
Doen ze nog eens wat goeds.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben hipsters wel dankbaar voor goed bier
Ik vertrek op vrijdagquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh cool, hoe lang zit je daar nog ?
terug naar Nederland of daar heen?quote:
made with roasted barley, seven specialty grains, “steerian” golding hops, and roasted bull testicles.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
http://www.wynkoop.com/brewery/current-brews/
ja die plaats ik ook net.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
made with roasted barley, seven specialty grains, “steerian” golding hops, and roasted bull testicles.
Die was gisteren uitverkocht anders had ik kunnen vertellen hoe die smaaktequote:Op dinsdag 14 november 2017 17:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
made with roasted barley, seven specialty grains, “steerian” golding hops, and roasted bull testicles.
Als je ooit in Denver bent, moet je daar zeker langs gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:12 schreef noodgang het volgende:
Leuke brouwsels wel, even inspiratie opdoen voor mn volgende eigen brouwsel
met ballen?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:12 schreef noodgang het volgende:
Leuke brouwsels wel, even inspiratie opdoen voor mn volgende eigen brouwsel
ah dat is minder jaquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ooit in Denver bent, moet je daar zeker langs gaan.
maar je moet hun pretzels niet kopen, van die zachte amerikaanse pretsel die aan je tanden plakken
quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je ooit in Denver bent, moet je daar zeker langs gaan.
maar je moet hun pretzels niet kopen, van die zachte amerikaanse pretsel die aan je tanden plakken
ligt eraan hoe vaak je ze wast.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kan ik er wel even inhangen, maar ik weet niet of t daar lekkerder van wordt
Ongeveer net zo vaak als ik bier brouw met 'speciale ingredinten"quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe vaak je ze wast.
Hangt er van af of je het doet vlak voor flame off of tijdens je 2de fermentatie. Soort van dry hopping, maar niet met hops.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die kan ik er wel even inhangen, maar ik weet niet of t daar lekkerder van wordt
dan zal het wel wat smaak toevoegen ja.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ongeveer net zo vaak als ik bier brouw met 'speciale ingredinten"
Au! Doe maar bij t koudhoppen danquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er van af of je het doet vlak voor flame off of tijdens je 2de fermentatie. Soort van dry hopping, maar niet met hops.
En van smegma eten of drinken kun je ook niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Goed voor de slanke lijn.
Gelijk geen honger meer.
stug doorpostenquote:
En verder, het is maar een spelletje dus gewoon proberen een beetje lol te hebben. Mensen als hdero kunnen we hier missen als kiespijnquote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
Zal aloa de eeuwige 2de blijven in deze reeks?
Wel beetje zielig. Haha!quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
en haags eeuwige 1e?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
ook een uitdagingquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga vandaag weer een recordlaagte punten halen![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags gaat weer puntblocken
[ afbeelding ]
Zo veel mogelijk posten en zo min mogelijk puntjesquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
good old timesquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk niet dat ik zo hoog kom.quote:
nee, ik post te veel op verkeerde tijdenquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
good old timesben je weleens 1ste geweest?
is ook niet jouw ambitie toch?quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, ik post te veel op verkeerde tijden
nee ben een eeuwige middenmoterquote:Op dinsdag 14 november 2017 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is ook niet jouw ambitie toch?![]()
me 2.quote:Op dinsdag 14 november 2017 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ben een eeuwige middenmoter
Moeilijke namen die kinderenquote:
Jij staat met 140 punten nu eerste.quote:
wie?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zo even kijken. Ziet er uit als een baas.
ik duim voor jouquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ga voor de eerste. Ik duim voor je!
Yup prima documentairequote:
hahaquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die meneer die Dr.Mikey poste.
lulligquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:07 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme. Gezakt voor motortheorie met 1 fout teveel.![]()
Vroeger was ze altijd bij fok radio .quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Zien we eindelijk een gezicht bij de naam
oja, dat was vaag.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was ze altijd bij fok radio .
Ja, kutzooi.quote:
Dat is balen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:07 schreef BoneThugss het volgende:
Is het ook, alhoewel ik bij dat examen ook de eerste keer zakte.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is balen.
Ik vond het toentertijd heel anders dan het auto-theorie examen..
Ow ja. Vroeger was ik nog nietquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was ze altijd bij fok radio .
Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga nou kijken allemaal tegelijkertijd
Ben je een jonkie ?quote:
O jee.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:07 schreef BoneThugss het volgende:
Al wel AVB gehad?quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is het ook, alhoewel ik bij dat examen ook de eerste keer zakte.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:11 schreef BoneThugss het volgende:
1 kutfoutje, gvd, en ik weet ook precies welke.
Nope.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Al wel AVB gehad?
Ah klote thugs.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:11 schreef BoneThugss het volgende:
1 kutfoutje, gvd, en ik weet ook precies welke.
Ik bedoel dat ik hier nog niet zo lang ben. Op FOK!quote:
Newbie.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik hier nog niet zo lang ben. Op FOK!
johquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:15 schreef _--_ het volgende:
Net big short gekeken.
Wat zijn banken toch hoeren zeg.
Gewoon een onbekende.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Okay, maar wie was jij?
*kijkt lief in de hoop info te krijgen....
Ja, man man man.quote:
Als je de documentaire op mijn school hebt gezien (niet big short) dan wil je gewoon alle bank medewerkers bespuggen totdat ze erin verdrinken.quote:
Ja, dat wel. Beetje de puntjes op de I. moet nog 10 lessen en heb er vijf gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wel aan het lessen neem ik aan?
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je de documentaire op mijn school hebt gezien (niet big short) dan wil je gewoon alle bank medewerkers bespuggen totdat ze erin verdrinken.
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:15 schreef _--_ het volgende:
Net big short gekeken.
Wat zijn banken toch hoeren zeg.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je de documentaire op mijn school hebt gezien (niet big short) dan wil je gewoon alle bank medewerkers bespuggen totdat ze erin verdrinken.
Wil jouw mond wel even spoelen.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jouw mond wel even spoelen.
Volgende keer gewoon pakken.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, man man man.
Maar bedankt voor de steun.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:16 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Gewoon een onbekende.
Ja, true.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon pakken.
Met smegma zekerquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jouw mond wel even spoelen.
6 miljoen mensen raakten hun huis kwijt. 8 miljoen mensen die jaren keihard hebben gewerkt raakten hun pensioen kwijt. En dit is alleen in de USA.quote:
Die heeft vast veel arme mensen in de kont verkracht.quote:
Ga je mond nog een keer spoelen. Hij is Amerikaanse bankier, dus jouw kont is veilig.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die heeft vast veel arme mensen in de kont verkracht.
zo zijn de lui eenmaal.
Dit.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Gast, doe ff normaal man.
het gedoe in Amerika heeft de wereldcrisis in 2008 veroorzaakt.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:25 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ga je mond nog een keer spoelen. Hij is Amerikaanse bankier, dus jouw kont is veilig.
Alsof je toen al geboren was.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
het gedoe in Amerika heeft de wereldcrisis in 2008 veroorzaakt.
Gisteren mijn moeder nu haar vader je bent lekker bezig.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die heeft vast veel arme mensen in de kont verkracht.
zo zijn de lui eenmaal.
quote:
Weerleg eerst maar eens mijn argumenten tegen over jouw vaderquote:
Waarom? Jij kent hem niet en weet dus niks. Iedere bankier is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
[..]
Weerleg eerst maar eens mijn argumenten tegen over jouw vader
Dat klopt, maar toch. Tijd is geld. Vooral voor bankiersquote:Op dinsdag 14 november 2017 18:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom? Jij kent hem niet en weet dus niks. Iedere bankier is niet hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |