Wisten ze in seizoen 1 ook al.quote:Op maandag 26 februari 2018 16:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ze weten nu ook de zwakke plek van de zombie.
Dat ze Beth en Daryl nooit hebben gedaan in de serie en dat Beth daarna onnodig dood was plus matige reactie van haar zus daarop dat was een beetje het begin van het einde.quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:48 schreef Magere_Gein het volgende:
Het kan me echt geen reet schelen of Coral dood gaat of niet en hetzelfde gold voor Glenn (en sasha, Bob en Andrea en Lori, Shane etc).
Tijd voor een petitie om Beth terug te halen
Iets waar ik absoluut niet tegen kan is het niet afmaken van een verhaal. Ik moet gewoon weten hoe het eindigd, hoe slecht ik het ook vind. Maar als ze echt nog seizoenen lang door gaan, wordt dit toch echt mijn eerst serie die ik niet afmaak. Stop wel na de Negan arc ofzo. Gezien de huidige progressie per seizoen, duurt dat nog wel zo'n 3 seizoenenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef JaafkeJunior het volgende:
The Walking Dead-producent denkt nog steeds niet aan einde serie
The Walking Dead stevent af op zijn negende seizoen, maar als het aan producent Scott M. Gimple ligt zal de Amerikaanse horrorserie nog veel meer seizoenen krijgen.
"De stripboekenreeks gaat nog steeds op volle kracht door en dat verhaal zijn wij aan het vertellen", aldus Gimple in een interview met The Hollywood Reporter.
"We willen verder gaan en bezig blijven. De manier van televisiekijken heeft sinds onze start in 2010 veel veranderingen doorgemaakt. En wij zijn parallel daaraan ook veranderd. We willen het complete verhaal vertellen en daar hebben we veel meer dan tien seizoenen voor nodig."
Het door Gimple aangehaalde, gelijknamige stripboek loopt ver vooruit op de televisieserie. Wat dat betreft kunnen de makers nog wel even doorgaan.
In The Walking Dead wordt de wereld overvallen door een soort zombievirus. De overgebleven mensen proberen nieuwe maatschappijen op te richten, maar vallen dikwijls terug in stammenoorlogen.
Bron: Nu.nl
Ik vind het enigzins jammer, zou nu onderhand wel eens duidelijkheid willen ipv eeuwige rondjes lopen...
Dat was de fantasie van Carl. Als het goed is zijn we daar van af...quote:Op maandag 26 februari 2018 22:47 schreef Inca het volgende:
Slaat ook nergens op die toekomst beelden weet je gelijk wie het overleven
Echt he! Wat een geneuzel...quote:Op maandag 26 februari 2018 19:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Pff, 30 minuten in de episode en dat jong is nog niet doodSchies op.
Jammer dat ze er niet op terug kwamen dat hij die ouwe vieze opa met die camper heeft vermoord in seizoen 2.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet kunnen genieten van bijv. het verhaal van Carl dat hij dat ene jochie in seizoen 3 dood schoot. Mooie paralel met Henry die ook een 'vijand' dood op jonge leeftijd die de wapens al had neergelegd.
Dat soort details, dat soort verhalen, daarvoor kijk ik TWD
Voor jouquote:Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef babette21 het volgende:
Ik zag de parallel wel, en ik vind ook heus wel dat een main character wat aandacht verdient bij een exit, maar er bestaat ook zoiets als te traag. Dit was gewoon slaapverwekkend.
Haha, Dalegod. Dale was een baas.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet op terug kwamen dat hij die ouwe vieze opa met die camper heeft vermoord in seizoen 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |