heb jij wel eens gescheten in de wasbak?quote:Op maandag 13 november 2017 16:21 schreef richolio het volgende:
Ik vind het niet zo raar dus eigenlijk
Nee dat nog nietquote:Op maandag 13 november 2017 16:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb jij wel eens gescheten in de wasbak?
ben je een black midget gay of wat?quote:Op maandag 13 november 2017 16:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Gewoon pissen in de douche, de wasbak hangt op een te onhandige hoogte.
Heb je geen douche bij de hand, dan kan je pissen in een fles of leeg blikje.
Dat gaat spetteren en dan stinken. Wasbak is lekker makkelijk even schoon te spoelen!quote:Op maandag 13 november 2017 16:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Dan zet je de douche twee seconden aan: opgelost.quote:Op maandag 13 november 2017 16:25 schreef PJR het volgende:
[..]
Dat gaat spetteren en dan stinken. Wasbak is lekker makkelijk even schoon te spoelen!
En als het flesje vol is gewoon leeggieten uit het dakraam over de dakpannen, worden die ook meteen schoon.quote:Op maandag 13 november 2017 16:23 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, de man die het huis heeft laten bouwen waar ik nu woon was 2.68, dus vandaar.quote:Op maandag 13 november 2017 16:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je een black midget gay of wat?
Jij weet.quote:Op maandag 13 november 2017 16:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als het flesje vol is gewoon leeggieten uit het dakraam over de dakpannen, worden die ook meteen schoon.
Gewoon plassen als een vrouw!quote:Op maandag 13 november 2017 16:33 schreef richolio het volgende:
Ik ging net plassen in de wc en voelde het alweer spetteren tegen mijn enkels
Inderdaad. Niet relaxt een beetje op je telefoon zitten te kloten terwijl je blaas leegloopt.quote:
Ik weet niet wat voor reservoir jij hebt in jouw wc, maar 100 liter water per spoelbeurt doet mij eerder denken aan het doorspoelen van een kleine gierkelder.quote:Op maandag 13 november 2017 16:20 schreef richolio het volgende:
Plassen in je wasbak
Pro’s:
• Goed voor milieu (je spoelt niet onnodig honderd liter water weg); je plast in dezelfde plek waar je vervolgens je handen met zeep wast
Heb je geen broek aan?quote:Op maandag 13 november 2017 16:33 schreef richolio het volgende:
Ik ging net plassen in de wc en voelde het alweer spetteren tegen mijn enkels
quote:Op maandag 13 november 2017 16:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En als het flesje vol is gewoon leeggieten uit het dakraam over de dakpannen, worden die ook meteen schoon.
Die ken ik ook nog wel. KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.quote:Op maandag 13 november 2017 16:30 schreef PJR het volgende:
[..]
Jij weet.
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Er was ook een topic van een vent die zijn reet hand afgeveegd met een washandje, en daar groeiden (dagen, weken?) later plantjes uit.![]()
Ik ben zo’n hipster met iets kortere broekspijpen en korte sokjes zodat je mijn enkels zietquote:
lekker hoorquote:Op maandag 13 november 2017 18:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben zo’n hipster met iets kortere broekspijpen en korte sokjes zodat je mijn enkels ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |