60+100=160/2=80- correctiequote:Op zondag 12 november 2017 20:59 schreef Geerd het volgende:
Mwja met die 60 compenseert het aardig denk dat je geluk hebt
Dit! 20km te hard is trouwens maar ¤200.quote:Op zondag 12 november 2017 21:15 schreef Speekselklier het volgende:
sjezus he. Heb je drie weken wakker gelegen van dat je mogelijk een boete zou kunnen hebben? Ik zou stoppen met autorijden.
Dit dus. In het ergste geval reed je 100 (op de teller) en trekt het stukje 60 het bij naar 90. Met tellercorrectie tov echte snelheid en meetcorrectie kom je misschien op 85 uit. Kost je misschien een paar tientjes.quote:Op zondag 12 november 2017 20:59 schreef Geerd het volgende:
Mwja met die 60 compenseert het aardig denk dat je geluk hebt
Kan in principe tot een jaar duren.quote:Op zondag 12 november 2017 22:16 schreef Iamaclown het volgende:
Nee lig totaal niet wakker, maar vroeg het me af of er nog wat kan komen.
Fout omdat er op hetzelfde traject 2 keuzes zijn. 1 is 100 de andere is 80 de Vmax. Ik verwisselde ze.
^Tip van de dagquote:Op zondag 12 november 2017 22:48 schreef vanBommel6 het volgende:
Op de website van het CJIB kan je met je DigiD inloggen en je openstaande boetes inzien. Je boetes staan hier vrij snel in.
quote:Op zondag 12 november 2017 21:15 schreef Speekselklier het volgende:
sjezus he. Heb je drie weken wakker gelegen van dat je mogelijk een boete zou kunnen hebben? Ik zou stoppen met autorijden.
De borden "80" boven de weg waren je niet opgevallen?quote:Op zondag 12 november 2017 22:16 schreef Iamaclown het volgende:
Nee lig totaal niet wakker, maar vroeg het me af of er nog wat kan komen.
Fout omdat er op hetzelfde traject 2 keuzes zijn. 1 is 100 de andere is 80 de Vmax. Ik verwisselde ze.
Klopt, maar staat niks.quote:Op zondag 12 november 2017 22:48 schreef vanBommel6 het volgende:
Op de website van het CJIB kan je met je DigiD inloggen en je openstaande boetes inzien. Je boetes staan hier vrij snel in.
Ja, poe poe! Crimineel hier.quote:Op maandag 13 november 2017 02:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De borden "80" boven de weg waren je niet opgevallen?
Dat is misschien iets om je nog wel meer zorgen over te maken dan de komst van een eventuele boeite imho.
En die kleine bordjes die tellen niet, die zijn slechts er herinnering van een groot bord (dat er dus niet stond)..quote:Op maandag 13 november 2017 07:49 schreef Iamaclown het volgende:
Via de bewuste oprit het traject oprijden kom je alleen de kleine hectometer bordjes tegen. Weg is in aanbouw.
Wat stel je voor? Doodstraf of volstaat levenslang in dit geval?quote:Op maandag 13 november 2017 02:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De borden "80" boven de weg waren je niet opgevallen?
Dat is misschien iets om je nog wel meer zorgen over te maken dan de komst van een eventuele boeite imho.
Dan mag je er zelfs 130 (mits het om een snelweg gaat uiteraard).quote:Op maandag 13 november 2017 08:48 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
En die kleine bordjes die tellen niet, die zijn slechts er herinnering van een groot bord (dat er dus niet stond)..
Dus mag je er gewoon 100.
Met je wel heel zeker zijn dat er geen 80km bord stond natuurlijk.
Minimale afmeting van een geldend verkeerdbord op de snelweg is 80cm en minimal 120cm boven het wegdek.
Not sure if serious. Dat gaat lang niet altijd op, he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |