Donkere wolken komen samen boven VDPquote:
Formule 1 voorbeschouwingquote:
Nee tuurlijk niet, broekjes van iedereen daar uit voor Max.quote:Op zondag 12 november 2017 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat kan ook wel tien minuten later beginnen.
Broekjes uit voor Mathieu geldt niet?quote:Op zondag 12 november 2017 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, broekjes van iedereen daar uit voor Max.
Nu missen we een huilende Van der Poel.quote:Op zondag 12 november 2017 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Podiumceremonie Veldrijden > Voorbeschouwing autootje rijden wat mij betreft.
Niet voor ziggo. Want Max > alles.quote:Op zondag 12 november 2017 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Broekjes uit voor Mathieu geldt niet?
Niet eens. Dit zijn NOS Studio Sport praktijken.quote:Op zondag 12 november 2017 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima en logisch dat ze gewoon wachten tot de finish en het daar dan bij laten.
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat er veel Nederlanders zijn die voor Mathieu het broekje uit doen op wat diehard crossfans naquote:Op zondag 12 november 2017 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Broekjes uit voor Mathieu geldt niet?
Dit is vloeken in de kerk.quote:Op zondag 12 november 2017 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat er veel Nederlanders zijn die voor Mathieu het broekje uit doen op wat diehard crossfans na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |