abonnement Unibet Coolblue
pi_177484474
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap niet hoe je Olcay fake kan vinden hoor, dit is oprecht hoe ze is. Olcay is the real deal. Gewoon lekkere bimbo die ons allemaal verrast. Als ze de mol is, is ze een hele handige, eentje die weet dat ze constant onderschat zal worden. En als ze niet de mol is, dan heeft ze het heel slim tot de finale geschopt.

En die tieten, wat een bonus. _O_
Ze riep vooraf dat ze nooit een aflevering gezien had.
Ze hield geen mollenboekje bij maar heeft wel een kopie van de vragenlijst meegenomen?

Vanaf dag 1 is ze imo de mol.

Zwarte vrijstelling weggegeven

Opgeruimde coupe in de trein, ja tuurlijk, ff raampje open en hup weg die dozen.

In de tweede aflevering in plaats van 1000 maar 500 meenemen, uit die enveloppe.

Natuurlijk heeft ze wat geld binnen gehaald, maar ze hebben net 25% van het totaal bedrag binnen gehaald.

Of Jan is de mol en Olcay weet dat al heel lang, of andersom. Zij zijn constant bij elkaar in de buurt.
pi_177484985
Nou, als dat zo blijkt, goed gezien. Dat zijn er niet veel die dat vinden.
-nee-
pi_177490684
Bij de woordzoeker huppelt Olcay ook gewoon vrolijk over het woordje 'mol' :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177492637
Olcaygodin :9~ :9~
pi_177494008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:50 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Fijn hoe jij de liefde van Christus tot in alle uithoeken van Fok! weet te verspreiden. :')
Want je mag iemand niet zich fake vinden gedragen.... Hou toch op met dat rare vooroordeel gedrag de hele tijd.
pi_177494017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 21:15 schreef TLC het volgende:
Bij de woordzoeker huppelt Olcay ook gewoon vrolijk over het woordje 'mol' :D
in die opdracht heeft ze amper wat gedaan, ja anderen aanzetten tot het zoeken naar verkeerde woorden...

En vervolgens die opdracht met die bordjes omdraaien. Gaf ze ook twee foute antwoorden.

En de mol was in beeld, zowel de persoon met pruik als die met zwarte capuchon, die waren te breed voor Jan en te klein voor Ruben.
pi_177494079
Wat deed ze bij de circusact? Enorm haar best op die onmogelijke toren, op het eind kneep ze nog ff wat ballonnen kapot. Straks zien we de shots waar ze lachend over “geld” heen loopt. Iedereen was druk met die extra opdrachten, Olcay niet, die bouwde braaf haar torentje. Die wist allang dat er 300 ballonnen op ging vallen...

Olcay is de mol
pi_177498118
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want je mag iemand niet zich fake vinden gedragen.... Hou toch op met dat rare vooroordeel gedrag de hele tijd.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, oordeelt niet opdat gij beoordeelt wordt, dat soort uitspraken.
-
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:00:42 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177499218
Olcay is kennelijk iemand die je moet leren "kennen", ik vind haar iig met iedere aflevering beter overkomen, dat interview in Trouw pas was ook iets wat in haar voordeel sprak.

Persoonlijk heb ik nu iig een ander beeld van Olcay dan ik voor het begin van WIDM had, en dat gebeurt wel vaker, maar niet altijd in positieve zin :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR en moderator woensdag 28 februari 2018 @ 11:28:29 #160
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177499715
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 09:58 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, oordeelt niet opdat gij beoordeelt wordt, dat soort uitspraken.
Laat dat persoonlijke ff achterwege a.u.b.
Heb in dit topic al eerder gezegd dat mensen hier gewoon hun mening over Olcay mogen geven, positief of negatief.

Deze wasda:
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 02:01 schreef Moira. het volgende:
Mensen mogen hun mening geven en dergelijk slap gelul daarover brengt de onderlinge sfeer niet ten goede. Pleuren we lekker de kliko in.

Olcay is een ‘love her or hate her’ figuurtje en dat mag hier allebei ^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177510957
Olcay's auto met haar 750 Euro kwam klem te zitten door de rode auto's, die van Ruben ook maar dat was maar 50 Euro, Jan haalde daar met zijn verdubbelaar wel de auto over de streep.

En wie geeft nou zomaar n zwarte vrijstelling als cadeautje weg ? --> iemand die daar toch niks aan heeft :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177511789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:53 schreef TLC het volgende:
Olcay's auto met haar 750 Euro kwam klem te zitten door de rode auto's, die van Ruben ook maar dat was maar 50 Euro, Jan haalde daar met zijn verdubbelaar wel de auto over de streep.

En wie geeft nou zomaar n zwarte vrijstelling als cadeautje weg ? --> iemand die daar toch niks aan heeft :P
En deze ook nog:
In het begin van aflevering 2 praat Art over de Mol. Hij lijkt over de Mol te zeggen: ‘die heeft het met een pot van ¤ -3000 voorlopig prima naar d‘r zin hier.’ Is de Mol van 2018 dus een vrouw?
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:33:11 #163
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_177512211
Die opdracht op de markt waar ze 1000 euro moesten wisselen, liet ze 500 euro in de enveloppe zitten waardoor de groep terug moest om de andere 500 eruit te halen.
Steeds moeten plassen in het begin van het seizoen tijdens de opdrachten.
Op hoge hakken door dat theater lopen terwijl ze wist dat ze een opdracht moet doen.
Geen molboekje bijhouden de eerste paar afleveringen, want "Ik doe alles lekker op gevoel".

Ik dacht in het begin dat ze het spel niet zo serieus nam als kandidaat, maar nu denk ik dat ze ook weleens de mol kan zijn, getuige deze reactie: :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Olcay neemt het hele programma niet serieus of ze is de domste mol ooit :(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_177518224
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef monkyyy het volgende:
Die opdracht op de markt waar ze 1000 euro moesten wisselen, liet ze 500 euro in de enveloppe zitten waardoor de groep terug moest om de andere 500 eruit te halen.
Steeds moeten plassen in het begin van het seizoen tijdens de opdrachten.
Op hoge hakken door dat theater lopen terwijl ze wist dat ze een opdracht moet doen.
Geen molboekje bijhouden de eerste paar afleveringen, want "Ik doe alles lekker op gevoel".

Ik dacht in het begin dat ze het spel niet zo serieus nam als kandidaat, maar nu denk ik dat ze ook weleens de mol kan zijn, getuige deze reactie: :P

[..]

Ze zei lachend bij RTL boulevard over dat geld, tja ik geef graag dikke fooien.
pi_177562591
Olcay it is. Ik heb me in het begin heel even een beetje af laten leiden door Emilio (omdat die man hoe geweldig leuk hij ook is amper te lezen viel).
Er wijst zo verschrikkelijk veel naar haar. (Ook naar Jan en Ruben helaas, maar...)

Met haar Wesprom killer heels :)




https://www.ebay.ie/sch/wesprom/m.html

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2018 22:23:23 ]
  vrijdag 2 maart 2018 @ 22:28:24 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177562828
Mijn 7-jarige noemt haar al consequent Molcay :')
Maar hij denkt nog wel dat Ruben de Mol is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:26:29 #167
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_177577338
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap niet hoe je Olcay fake kan vinden hoor, dit is oprecht hoe ze is. Olcay is the real deal. Gewoon lekkere bimbo die ons allemaal verrast. Als ze de mol is, is ze een hele handige, eentje die weet dat ze constant onderschat zal worden. En als ze niet de mol is, dan heeft ze het heel slim tot de finale geschopt.

En die tieten, wat een bonus. _O_
Dit vind ik ook. Hoewel ik haar aanvankelijk ook irritant vond. Maar over de tijd ben ik haar echt gaan waarderen en leuker te vinden :Y
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:36:59 #168
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_177731309
Ik wil dr vaker op tv zien. Leuk chick. <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_177758727
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze riep vooraf dat ze nooit een aflevering gezien had.
Ze hield geen mollenboekje bij maar heeft wel een kopie van de vragenlijst meegenomen?

Vanaf dag 1 is ze imo de mol.

Zwarte vrijstelling weggegeven

Opgeruimde coupe in de trein, ja tuurlijk, ff raampje open en hup weg die dozen.

In de tweede aflevering in plaats van 1000 maar 500 meenemen, uit die enveloppe.

Natuurlijk heeft ze wat geld binnen gehaald, maar ze hebben net 25% van het totaal bedrag binnen gehaald.

Of Jan is de mol en Olcay weet dat al heel lang, of andersom. Zij zijn constant bij elkaar in de buurt.
Toch niet zo'n goeie detective after all.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177758764
Met de verkeerde mol de finale in komen.. hoeveel geluk heb je ddn?
dag
  zondag 11 maart 2018 @ 23:55:55 #171
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_177758794
Ik heb altijd gedacht dat zij de mol was, ik vertrouwde haar gewoon niet.
Ook heel vaak in beeld met die tussenstukjes, die alles behalve spontaan waren, ze las het op leek het wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 maart 2018 @ 00:15:44 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177759022
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:53 schreef Peter het volgende:
Met de verkeerde mol de finale in komen.. hoeveel geluk heb je ddn?
vorig jaar niet gezien?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 maart 2018 @ 07:52:44 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_177760874
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:53 schreef Peter het volgende:
Met de verkeerde mol de finale in komen.. hoeveel geluk heb je ddn?
Dat zei ze gisteren bij boulevard ook dat ze geluk had, dat ze in de finale terecht kwam. Vanavond zijn Jan, Ruben en Olcay bij Pauw te zien om 23.00u.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')