dat ook nogquote:
Ze mogen blij zijn dat je niet alleen doosjes met krentjes hebt.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook doen. Maar ik vind het wel slecht van mezelf
quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"Hebt u ook snoepjes met koffiesmaak?"
of een mandarijnquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat je niet alleen doosjes met krentjes hebt.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We vernielden trouwens niks. Alleen de boel het hele dorp door sjouwen. Wel humor als je rond 5 uur 's nachts een ander groepje opgeschoten jongeren tegenkomt die met complete hondenhokken en tuinstoelensets aan het slepen zijn, en die je dan aanbiedt hun troep op de aanhangwagen te leggen die je bij Pieters van nummer 9 hebt gejat.
of alleen maar mandarijntjes. Ik gooi er altijd wel wat mandarijntjes tussen, want je weet maar nooit of er een kind bij is dat echt het allerliefst een mandarijntje heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat je niet alleen doosjes met krentjes hebt.
Haagsche Hopjesquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
"Hebt u ook snoepjes met koffiesmaak?"
Ik kan me één vrouw herinneren die van die minifrikadelletjes had.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
of een mandarijn
kut mensen waren dat
Grappig verhaal.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haagsche Hopjes
Het snoepje is genoemd naar baron Hendrik Hop (Breda, 27 oktober 1723 - Den Haag, 29 april 1808), gezant der Staten van Holland. Toen de Fransen in 1792 Brussel innamen, werd Hop naar Den Haag teruggeroepen, waar hij tot 1801 boven het confiseurhuis van de firma Van Haaren & Nieuwerkerk op het Lange Voorhout 92 woonde. De baron was verslaafd aan koffie. Het verhaal wil dat hij op een avond zijn kop koffie met suiker en room op de kachel liet staan. De volgende ochtend bleek dat een karamel te zijn geworden. Hop vond die brokken suiker met koffiesmaak erg lekker. Toen hij korte tijd later van zijn dokter geen koffie meer mocht drinken, vroeg hij zijn onderbuurman, bakker Theodorus van Haaren, voor hem van die 'brokken koffie' te maken. Ze werden al gauw 'de brokken van baron Hop' genoemd en kregen in 1880 de naam Haagsche Hopjes.
Ja, aandachtshoer is hetquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een lang nummer van Moby zeg.
Heb ik nog gegeten op een camping in Zwitserland. De Nederlandse eigenaresse had een schaaltje met die dingen staan. Dus heb ik ze mijn Amerikaanse reisgenote ook laten proevenquote:
En wat vond ze er van?quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik nog gegeten op een camping in Zwitserland. De Nederlandse eigenaresse had een schaaltje met die dingen staan. Dus heb ik ze mijn Amerikaanse reisgenote ook laten proeven
Gaat vanavond nog wel op, zekerquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu staat er een grote bak snoep op de bank. Ik wilde het voor volgend jaar bewaren, maar nee
Even wennen, maar best goed te doenquote:
een zak strooigoed eet hij ook in twee dagen leegquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gaat vanavond nog wel op, zeker
Geef hem dan meer te etenquote:Op zaterdag 11 november 2017 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een zak strooigoed eet hij ook in twee dagen leeg
quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef hem dan meer te eten
Symph zo'n zoetekauw? Ik eet het vrijwel nooit. Heb gewoon eens pens van teveel eten en drank.quote:Op zaterdag 11 november 2017 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een zak strooigoed eet hij ook in twee dagen leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |