Waar woon jij?quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze slopen ook echt alles hier met oud en nieuw. Had ik een poepluxe brievenbus en jaaaaa hoor. Big Bang.
Zekers....quote:
Dat is volgens mij iets uit Groningen, toch?quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ook zo'n traditie.. "slepen" alles wat los en vast zat weg halen ...
Drenthe...dat moet elke januari opnieuw opgebouwd wordenquote:
Vroegah werd in mijn geboortedorp alles wat los zat versleept naar andere plekken. Vuilcontainers, fietsen, banken, aanhangwagens, brievenbussen, noem maar op. Het was altijd een verrassing wat er op 1 januari nu weer in je tuin stond. En van wie het eigenlijk was. En waar je eigen spul was.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze slopen ook echt alles hier met oud en nieuw. Had ik een poepluxe brievenbus en jaaaaa hoor. Big Bang.
Kloptquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is volgens mij iets uit Groningen, toch?
Daar komen toch geen postbodes meer?quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan haast niks anders zijn dan de Schilderswijk in Den Haag!
quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar komen toch geen postbodes meer?
Waar veel echt mooie huizen voor een prikkie te koop staan!quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nabij Musselkanaal in Drenthe.
Het schijnt ook een eiland te zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende dat hele Sint Maarten ook niet, ik wist alleen dat het de patroonheilige van de stad Utrecht was
quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vroegah werd in mijn geboortedorp alles wat los zat versleept naar andere plekken. Vuilcontainers, fietsen, banken, aanhangwagens, brievenbussen, noem maar op. Het was altijd een verrassing wat er op 1 januari nu weer in je tuin stond. En van wie het eigenlijk was. En waar je eigen spul was.
Good times.
Bwhehehe!quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar komen toch geen postbodes meer?
Lees: niemand wil er wonen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar veel echt mooie huizen voor een prikkie te koop staan!
Ik verwacht het nietquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het schijnt ook een eiland te zijn.
en een plaats in Noord Hollandquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
dat!quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees: niemand wil er wonen.
Als je daar een probleem met kinderen aan de deur hebt; dat waait zo wel weer weg!quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval niet beweren dat ze lui zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vroegah werd in mijn geboortedorp alles wat los zat versleept naar andere plekken. Vuilcontainers, fietsen, banken, aanhangwagens, brievenbussen, noem maar op. Het was altijd een verrassing wat er op 1 januari nu weer in je tuin stond. En van wie het eigenlijk was. En waar je eigen spul was.
Good times.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees: niemand wil er wonen.
Vlakbie Grunnquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ken Sint Maarten vooral van Fok!-verhalenquote:Op zaterdag 11 november 2017 18:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende dat hele Sint Maarten ook niet, ik wist alleen dat het de patroonheilige van de stad Utrecht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |