You Do Something To Me - Paul WellerGODquote:
Avondquote:
dank jequote:Op zaterdag 11 november 2017 21:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
You Do Something To Me - Paul WellerGOD
halleeyquote:
Pokerenquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:38 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
halleey, lekker pokeren en muziekske erbij
quote:
niet voor veel knaken, buy-in van $50, maar toch excitingquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pokeren
Tijd niet gedaan.
Ja vond ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Champaign![]()
Zo zoetsappig als maar kan, maar wel een lekker nummer.
Ik deed online ook vaak lage tafels spelen en als je een lekkere pot had gewoon met groot bedrag all-in gaan... dan haakt iedereen automatisch afquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
niet voor veel knaken, buy-in van $50, maar toch exciting
heb nu 18 dollar winst dankzij QQquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik deed online ook vaak lage tafels spelen en als je een lekkere pot had gewoon met groot bedrag all-in gaan... dan haakt iedereen automatisch af
quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Sfeermaker het volgende:
goeie muziek voor bij de pokertafel heur
* OscarMopperkont zoekt even wat toepasselijke liedjesquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:53 schreef Sfeermaker het volgende:
goeie muziek voor bij de pokertafel heur
Tip: Screenshots maken van de instelling schermen als het wel werkt.quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mengpaneel zorgt in combinatie met Mixxx voor precies dezelfde problemen als met het aansluiten van een microfoon. Alle instellingen naar de kloten. Koptelefoon uitgang die niet meer werkt. Man, man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |