Toch niet te doen die vrouw, maar met een pak zout zeggen al wat ze roept, man man.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Dotteke het volgende:
"J emoet zo maar even kijken of er een billy jeans in je maat tussen hangt", zegt Bil tegen Mika
Nou ik heb er een gekocht met verfspetters, en die zat niet lekker Ja, ze verkopen ze nu overal he, zegt il
Nou Bil, ze werden al verkocht voor jij er mee begon
van de twinsquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Mika krijgt een trui van Bil
Mika wil betalen dan kan ze er wat leuks mee gaan doen samen met Senna
Vreselijk mens is het, en zoals ze zich opdringtquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch niet te doen die vrouw, maar met een pak zout zeggen wst ze roept, man man.
Ze haalt het paard van Troje binnenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Mika krijgt een trui van Bil
Mika wil betalen dan kan ze er wat leuks mee gaan doen samen met Senna
Ze is een vrije ziel en kunstenaar. Voor haar gelden normen en waarden niet.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar volgens mij voelt ze het niet als opdringen en dat snap ik niet dat ze dat niet heeft
ja gaan we bestellen bij de ur ..is vd twins.. boeiequote:Op zaterdag 11 november 2017 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bats trekt een trui uit de kast van de twins
Oh staat je goed hoor
heel leuk ja echt heel leuk
Vrees van niet,quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:19 schreef schizolientje het volgende:
Jacco waarschuwde Senna nog voor Billie, zou hij daar wat mee doen????
Ook zo classy die gozert.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:20 schreef Dotteke het volgende:
"Ik ga ff zeiken en dan gaan we een rondje", zegt Senna tegen zijn vriendin
ik kom tot 1quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zit nog na te denken over Exen met een B
Is ook zo.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doet Billy met alle bezoekers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |