Gestoorden onder elkaar merken niet dat ze afwijken van de rest.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef Ranah het volgende:
je kunt wel je grens aangeven, dat is volwassen![]()
billy vindt haar heel relaxed
24/7 speelt ze de rol van haar leven. Onuitstaanbaar mormelquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze weet dat ze dan weer in de uitzending zit. Want ze kunnen gewoon niet om haar heen.
en ondertussen denkt ze als ik kan naaien met senna doe ik dat een piemel is een piemelquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zegt Billy tegen iedereen en komt waarschijnlijk omdat zij niemand heeft waar ze echt hecht mee is.
Dat is nou juist het gevaarlijke.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:05 schreef Dotteke het volgende:
"Hij doet een beetje droogjes tegen mij", zegt de vriendin van Senna
Ik zal er altijd voor hem zijn, zegt Bil en dat meen ik echt
ik voel met je mee , ik ook, dat iemand zon plaat voor haar kop heeft , dat ze nu ook niet denkt ik laat ze alleenquote:
ze is zo charmantquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom loopt Bats met das Hontie ?
mormel heeft naks met dieren
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gestoorden onder elkaar merken niet dat ze afwijken van de rest.
Ook weer van de vide gevallen zeker.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:06 schreef sjampoeh het volgende:
bi heeft ook weer nieuwe kleding aan
en met kinderen ook niet , vond ze ook mormelsquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom loopt Bats met das Hontie ?
mormel heeft naks met dieren
gewoon uitmakenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:13 schreef sjampoeh het volgende:
senna is aan het uitstellen . wil niet prive met mika pratenwat een eikel
Daar lijkt het bijna wel op hè? Ik zou haar toch echt te verstaan geven dat ze op moet donderen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het bezoek was dus eigenlijk voor Billy?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pim pam petteh ...
Dreads vrouwe ...
omgoodness dat het nog bestaan
schimmel slierten op ut hoofd
van al het geld wat ze uitspaart omdat ze van iedereen eten pakt en rooktquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook weer van de vide gevallen zeker.
Messed up exes from hell met de letter.... B. Raad U maarquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pim pam petteh ...
Dreads vrouwe ...
omgoodness dat het nog bestaan
schimmel slierten op ut hoofd
Dat heet: jezelf opdringen aan anderen. En ze komt er vaak nog mee weg met de woorden: in het echt ben je best wel aardig.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het gekste vindt ik altijd dat billy zich nooit bedenkt dat ze ergens niet moet zijn
opletten wanneer ze zegt dat hij wel goed zingtquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
Oh baldr in de bistro
bil: die kan toch niet zingen
fijn iedereen even affikken
nu haar huis bekijken
*zennnnnnnn* telt tot 10
Durf het bijna niet te zeggen..........quote:
maar volgens mij voelt ze het niet als opdringen en dat snap ik niet dat ze dat niet heeftquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat heet: jezelf opdringen aan anderen. En ze komt er vaak nog mee weg met de woorden: in het echt ben je best wel aardig.
Barjetquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Messed up exes from hell met de letter.... B. Raad U maar
Bezoek van Senna net het penthouse bekeken. Waarom kom je nooit meer chillen bij mij Senna, zegt Billy. Jaloerse vriendin staat naast haar.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en ondertussen denkt ze als ik kan naaien met senna doe ik dat een piemel is een piemel
neuhquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:19 schreef schizolientje het volgende:
Jacco waarschuwde Senna nog voor Billie, zou hij daar wat mee doen????
Is hij allang weer vergeten joh.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:13 schreef Urb het volgende:
Senna denk aub aan Jacco's waarschuwing over Billy die je inpalmen zal.
Ik denk dat omdat billy altijd aardig is in je gezicht , je dat moeilijk kunt inschatten denk ik , en helemaal een man denk ikquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:19 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bezoek van Senna net het penthouse bekeken. Waarom kom je nooit meer chillen bij mij Senna, zegt Billy. Jaloerse vriendin staat naast haar.
Ik las 'sjoemelen' en dacht al, dat doen ze toch al 4 jaar?quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Moeder van Senna adviseert om in de winter spelletjes te gaan doen, lekker sjoelen en zo
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las 'sjoemelen' en dacht al, dat doen ze toch al 4 jaar?
Doet Billy met alle bezoekers toch?quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:15 schreef eskil het volgende:
Zou ze van de Febo opdracht hebben om erbij te blijven, zodat Senna niet teveel uit de school klapt? Normaal vind ik dit niet je zo opdringen.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las 'sjoemelen' en dacht al, dat doen ze toch al 4 jaar?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
van al het geld wat ze uitspaart omdat ze van iedereen eten pakt en rookt
Maar wel apart dat ze ook zeggen dat ze van te voren billy verschrikkelijk vonden..quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat omdat billy altijd aardig is in je gezicht , je dat moeilijk kunt inschatten denk ik , en helemaal een man denk ik
Toch niet te doen die vrouw, maar met een pak zout zeggen al wat ze roept, man man.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Dotteke het volgende:
"J emoet zo maar even kijken of er een billy jeans in je maat tussen hangt", zegt Bil tegen Mika
Nou ik heb er een gekocht met verfspetters, en die zat niet lekker Ja, ze verkopen ze nu overal he, zegt il
Nou Bil, ze werden al verkocht voor jij er mee begon
van de twinsquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Mika krijgt een trui van Bil
Mika wil betalen dan kan ze er wat leuks mee gaan doen samen met Senna
Vreselijk mens is het, en zoals ze zich opdringtquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch niet te doen die vrouw, maar met een pak zout zeggen wst ze roept, man man.
Ze haalt het paard van Troje binnenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Mika krijgt een trui van Bil
Mika wil betalen dan kan ze er wat leuks mee gaan doen samen met Senna
Ze is een vrije ziel en kunstenaar. Voor haar gelden normen en waarden niet.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar volgens mij voelt ze het niet als opdringen en dat snap ik niet dat ze dat niet heeft
ja gaan we bestellen bij de ur ..is vd twins.. boeiequote:Op zaterdag 11 november 2017 14:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bats trekt een trui uit de kast van de twins
Oh staat je goed hoor
heel leuk ja echt heel leuk
Vrees van niet,quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:19 schreef schizolientje het volgende:
Ook zo classy die gozert.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:20 schreef Dotteke het volgende:
"Ik ga ff zeiken en dan gaan we een rondje", zegt Senna tegen zijn vriendin
ik kom tot 1quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zit nog na te denken over Exen met een B
Is ook zo.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doet Billy met alle bezoekers toch?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hontie heeft de hij van Bats
flashback .. Zuurstofmasker jezzebel stokslobbersessie
Kille relatie hoor zo te zienquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krotwood
Senna met dinnetje ff prive kleppen
Ik dacht een kroeg beginnenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Jacco wilt dat hij met hem gaat zingen dan gaat Senna naar huis
Echt, stel dat kind dan op haar gemak een beetje of zoquote:
Misschien is het ook wel een deel zenuwen, hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan, lijkt het.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt, stel dat kind dan op haar gemak een beetje of zo
Hoe krijgt ze het voor elkaar om steeds maar weer met de eer van een ander te gaan strijken.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:22 schreef Dotteke het volgende:
"J emoet zo maar even kijken of er een billy jeans in je maat tussen hangt", zegt Bil tegen Mika
Nou ik heb er een gekocht met verfspetters, en die zat niet lekker Ja, ze verkopen ze nu overal he, zegt il
Nou Bil, ze werden al verkocht voor jij er mee begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |