abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2017 @ 18:34:52 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175115665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er werd niet getrolld dat maak je ervan omdat het jou niet aanstaat waar het over ging. We lieten zien waarom het op een sterk verhaal lijkt. Waarom mag dit niet? Nogmaals is het uit den boze om dit aan te kaarten, over de slachtoffers mogen geen twijfels geuit worden?
De manier waarop is hier belangrijk. Het ging weer over de lollige boeg, zonder enig respect.

quote:
Dreigement hoezo? Nu probeer je me iets in de schoenen te schuiven wat niet zo is. Als het LV topic dichtblijft gaan we in de Algemene erover verder, that's all.
En jij denkt dat het ok is om hetzelfde in dat topic te gaan doen? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 november 2017 @ 18:35:44 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175115682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Wordt het hier nou serieus vergeleken met een dictatoriaal regime?

Ga eens even bij jezelf te rade zeg :')
Omdat het niet jouw mening is die word onderdrukt dus je hebt makkelijk praten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175115686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Wordt het hier nou serieus vergeleken met een dictatoriaal regime?

Ga eens even bij jezelf te rade zeg :')
Edit: Laat ik het maar weghalen. Het is wel duidelijk zo denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 18:39:14 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 18:37:10 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175115705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof je atheist bent in Saoedi arabie en op je woorden moet passen omdat de meerderheid moslim is en iets anders geloofd . Hier moet je op eieren gaan lopen en ben je een paria omdat je het officiele verhaal niet geloofd . Ik hoop dat bnw in de 21ste eeuw komt en meegaat met de tijd want nu blijft het hangen in de vorige eeuw en de bnw ers vandaag de dag willen alleen in de 21ste eeuw leven . Niet terug maar verder . Niet meer close minded maar nog ruimdenkender .
Bullshit. Zo lang je je maar een beetje volwassen gedraagt hoeft er niets aan de hand te zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 november 2017 @ 18:38:54 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175115739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De manier waarop is hier belangrijk. Het ging weer over de lollige boeg, zonder enig respect.

[..]

En jij denkt dat het ok is om hetzelfde in dat topic te gaan doen? :?
Hou toch op en schei uit. Br0k gaf het ook al aan, op eieren lopen. Van een mug een olifant maken waar het om draait is dat men niet wil dat erover gesproken wordt want dan wordt de kaart "respectloos voor het slachtoffer of de nabestaanden" getrokken. Het is van den zotte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 16 november 2017 @ 18:40:52 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175115773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hou toch op en schei uit. Br0k gaf het ook al aan, op eieren lopen. Van een mug een olifant maken waar het om draait is dat men niet wil dat erover gesproken wordt want dan wordt de kaart "respectloos voor het slachtoffer of de nabestaanden" getrokken. Het is van den zotte.
Zo lang iedereen zich volwassen gedraagt hoeft er niets aan de hand te zijn. Wat jullie deden viel daar niet onder.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 november 2017 @ 18:41:00 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175115777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Wordt het hier nou serieus vergeleken met een dictatoriaal regime?

Ga eens even bij jezelf te rade zeg :')
Je bedoeld de grote vriend van het westen
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bullshit. Zo lang je je maar een beetje volwassen gedraagt hoeft er niets aan de hand te zijn.
Een andere volwassenen vertellen wat hij of zij wel of niet mag geloven en over mag praten is bullshit uit de vorige eeuw
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 16 november 2017 @ 18:43:22 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175115817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld de grote vriend van het westen

[..]

Een andere volwassenen vertellen wat hij of zij wel of niet mag geloven en over mag praten is bullshit uit de vorige eeuw
Volwassen gedrag Summers, niet volwassen leeftijd. De mods/FAs/As hier zijn op geen enkele wijze verplicht om alle berichten hier toe te staan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175115820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld de grote vriend van het westen

[..]

Een andere volwassenen vertellen wat hij of zij wel of niet mag geloven en over mag praten is bullshit .
Ja mag overal over praten en geloven waarin je wilt maar respectloos gedrag over slachtoffers van een aanslag is not done. Daar wordt op gemodereerd. Maar goed, dat is bekend maar het wordt niet gerespecteerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 16-11-2017 20:58:03 ]
pi_175115831
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo lang iedereen zich volwassen gedraagt hoeft er niets aan de hand te zijn. Wat jullie deden viel daar niet onder.
Zoals THFXR al aangaf.. dat viel reuze mee.

Het getroll van Wantie en illusions blijft daarentegen maar doorgaan en doorgaan. En jij bent er ook niet vies van, maar bent een stuk subtieler. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 18:44:43 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 18:45:33 #211
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175115853
Op alle slakken zout leggen, van een mug een olifant maken, op eieren en je tenen lopen. Geef dan gewoon toe dat er over de slachtoffers niets over twijfels aan hun verhaal gepost mag worden want dan ben je (zogenaamd) aan het schofferen.

Men is weer allemaal paraat uit alle hoeken. Tijd om het erbij te laten. Bah Bah :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175115883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hou toch op en schei uit. Br0k gaf het ook al aan, op eieren lopen. Van een mug een olifant maken waar het om draait is dat men niet wil dat erover gesproken wordt want dan wordt de kaart "respectloos voor het slachtoffer of de nabestaanden" getrokken. Het is van den zotte.
geldt die regel nog steeds dat je een x aantal dagen moet wachten voordat je een bnw topic kan openen uit respect voor slachtoffers die je niet kent?
  donderdag 16 november 2017 @ 18:47:11 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175115886
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoals THFXR al aangaf.. dat viel reuze mee.

Het getroll van Wantie en illusions blijft daarentegen maar doorgaan en doorgaan. En jij bent er ook niet vies van, maar bent een stuk subtieler. ;)
Het viel mee ten opzichte van eerder ja, maar was nog steeds gaande. De mods hadden daar al tegen gewaarschuwd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175115927
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het viel mee ten opzichte van eerder ja, maar was nog steeds gaande. De mods hadden daar al tegen gewaarschuwd.
Jij mag echter gewoon zonder problemen woorden verdraaien zodat ik als een debiel uit de hoek kom. En ik denk dat je inmiddels wel doorhebt dat je niet met een debiel te maken hebt.

[ Bericht % gewijzigd door Tagliano op 16-11-2017 20:58:46 ]
  donderdag 16 november 2017 @ 18:50:08 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175115943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja mag overal over praten en geloven waarin je wilt maar respectloos gedrag over slachtoffers van een aanslag is not done. Daar wordt op gemodereerd. Maar goed, dat is bekend maar het wordt niet gerespecteerd. Degenen die dit doen zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen.
sorry ik kan me niet gedragen naar wat jij geloofd , als ik het niet geloof ga ik het ook niet faken om jou een plezier te doen . Jij zou je moeten schamen dat je dat van een medemens durft te vragen . Ik zou NOOIT van een medemens eisen dat hij zich moet gedragen en VOELEN naar wat ik geloof . Dat zou een schending zijn van zijn vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof . Het msm verhaal is niet heilig voor mij , mensenrechten zijn voor mij wel heilig .
En wat is het volgende ? Je mag over platte aarde praten maar niet alsof je het geloofd om rekening te houden met de mensen die in de ronde aarde geloven ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 16 november 2017 @ 18:54:50 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175116022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:50 schreef Summers het volgende:

[..]

sorry ik kan me niet gedragen naar wat jij geloofd , als ik het niet geloof ga ik het ook niet faken om jou een plezier te doen . Jij zou je moeten schamen dat je dat van een medemens durft te vragen . Ik zou NOOIT van een medemens eisen dat hij zich moet gedragen en VOELEN naar wat ik geloof . Dat zou een schending zijn van zijn vrijheid van meningsuiting en vrijheid van geloof . Het msm verhaal is niet heilig voor mij , mensenrechten zijn voor mij wel heilig .
En wat is het volgende ? Je mag over platte aarde praten maar niet alsof je het geloofd om rekening te houden met de mensen die in de ronde aarde geloven ?
En hoe wordt jouw vrijheid van geloof en meningsuiting precies geschonden als je niet meer op een disrespectvolle manier hier mag posten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175116121
ik dacht dat het LV topic op slot was om te vegen, maar dat heb ik dus fout?
pi_175116422
Wat is dat toch met een aantal users wat hier steeds komt janken en dan afsluit met de legendarische woorden: ik ben er klaar mee (of woorden van soortgelijke strekking) en dan toch weer terug komen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175117165
ff 1 vraagie mag er alleen hier gescholden worden en niet in de topics?
pi_175117378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

DOEI :). Optyfen, gauw.
U bent een pareltje voor het BNW forum alleen maar klagen(grote bek) hier op fb ,
pi_175118051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja mag overal over praten en geloven waarin je wilt maar respectloos gedrag over slachtoffers van een aanslag is not done. Daar wordt op gemodereerd. Maar goed, dat is bekend maar het wordt niet gerespecteerd. Degenen die dit doen zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen.
Het gaat niet per se op 'slachtoffers', het gaat over de belachelijke, ongeloofwaardige verhaaltjes die ze vertellen.
Voor jou e.a. zijn 't slachtoffers omdat je alles van de MSM geloven, voor mij e.a. ze fraudsters en leugenaren zijn. Ik zal m'n empathie voor echte slachtoffers sparen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175118188
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is dat toch met een aantal users wat hier steeds komt janken en dan afsluit met de legendarische woorden: ik ben er klaar mee (of woorden van soortgelijke strekking) en dan toch weer terug komen.
nou draait U het om ,het is hier namelijk niet zo, dat de klager (alleen maar grote bek) eerst klaagt en dan jankend weg loopt, het is iemand word uit gescholden en die zegt doei, de jankerd is hier de klager
pi_175118259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En voor mij ben jij een troll. Nou is dat ook weer opgelost.
Als ik wat posten op 'n soort hartvannederland forum misschien ben ik 'n troll.
This is supposed to be a forum where we can discuss certain matters that are regarded as too sensitive and/or taboe on MSM forums.
Hier ben ik geen troll.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_175118303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:20 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

nou draait U het om ,het is hier namelijk niet zo, dat de klager (alleen maar grote bek) eerst klaagt en dan jankend weg loopt, het is iemand word uit gescholden en die zegt doei, de jankerd is hier de klager
Er zijn maar een paar klagers hoor, je vriendjes.
pi_175118417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 20:23 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je mag terug komen als je een fatsoenlijke nederlandse zin kan schrijven Tingo.
Ik ben niet weggeweest. Je heb verkeerd quote gebruikt baasje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')