Frieslandquote:
Daar past een hoop inquote:
Oh dan moet 'ie vast wel leuk zijn, vind Javier ook wel leuk.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
t broertje van dat ook cabaret doet
quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:22 schreef essnhills het volgende:
Jean Marc van Tol ( van Fokke en Sukke)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
De nieuwe kandidatenquote:
Zeiden ze vorig jaar ook. Enige dat er gebeurde was dat het saaier werd en minder goedquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh er verandert dus iets aan de spelopzet
Dat begreep ik er ook uit, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hup topics maken mensenquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De nieuwe kandidaten
Ja ben benieuwd wat Art bedoelde.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja dat zeiden ze over vorig jaar ook toch, terwijl er helemaal niet zo veel anders wasquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
illusionist!!quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:27 schreef essnhills het volgende:
Betekent dit ook dat we de eerste aflevering wat meer spel en wat minder gepraat krijgen?
Wellicht dat de kandidaten denken dat ze in een ander land zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn?quote:
Toffe actrice .quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:24 schreef Moira. het volgende:
Loes Haverkort ken ik niet maar ik denk dat ik haar wel chill ga vinden
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 11-11-2017 om 20:26:19Dit zijn de kandidaten van Wie is de Mol? 2018 #widm https://t.co/CBuwoyYRzr reageer retweet
Iets met dat kandidaten altijd de zekerheid hebben dat ze een voor een door de mol worden weggestuurd, maar dat deze zekerheid hen ook ontnomen wordtquote:Op zaterdag 11 november 2017 20:28 schreef Moira. het volgende:
Maar wat zei Art nou eigenlijk dat aanleiding gaf dat het dit jaar weer wat anders gaat?Heb ik dat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |