abonnement Unibet Coolblue
  MOL-held zaterdag 10 februari 2018 @ 22:44:43 #26
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177095193
AFLEVERING 6: "verlost"

Opdracht 14: sleutelpositie
De kandidaten hebben elk een sleutelbos met 10 sleutels van verschillende hotelkamers. Door de kamers te openen kunnen ze geld of jokers vinden.
> Jan vindt 2 keer 100 euro en 1 joker.
> Olcay vindt 2 keer 100 euro.
> Ruben vindt 1 keer 100 euro en 2 jokers.
> Simone vindt 1 joker.
> Stine vindt helemaal niets.

> Ruben vindt een enveloppe waarin staat dat er geld ligt in kamer 83b, het is echter niet duidelijk of dit geld ook wordt gevonden.
> Er wordt een shot getoond van een briefje van 500 euro op een groen/witte deken. In een later shot ligt dit briefje er niet meer. Iemand heeft dus 500 euro gepakt en dit niet bekend gemaakt!
> Jan zegt na afloop: "Ik heb bijna alle sleutels gehad."
> Stine zegt na afloop: "Ik heb er vier gedaan en die waren allemaal leeg."

• Er wordt 500 euro verdiend.

Opdracht 15: ladas met lading
De kandidaten moeten met drie Lada's het huisraad van drie woningen verhuizen.
> Ruben en Olcay hebben niet alles in de Lada weten te krijgen, ze nemen wel een bewoner mee en nog een paar extra spullen. De bewoner zit helemaal klem in de auto bij Ruben.
> Jan wordt even geholpen door Stine, maar Stine besluit al snel om Simone te gaan helpen. Jan geeft aan dat hij alle spullen in de auto heeft gekregen. Hij neemt daarna geen bewoner mee, maar wel alle extra spullen.
> Simone begint in eerste instantie alleen, maar wordt al snel geholpen door Stine. Er worden nog wat extra spullen meegenomen én een bewoner, maar die heeft nog wel veel ruimte over.

> Er wordt voor 750 euro aan extra spullen meegenomen en 2 bewoners a 250 euro.

• Er wordt 1.250 euro verdiend.
• Het penningmeesterschap gaat over van Ruben naar Jan.
• De kandidaten moeten nu al de test invullen.

Opdracht 16: groen/rood
Wanneer de kandidaten een aantal vragen goed beantwoord kunnen ze ervoor zorgen dat hun schermen bij de executie niet getoond worden. Elke kandidaat die zijn scherm niet hoeft te zien is sowieso door naar de volgende aflevering.
> Ruben beantwoord de vraag goed en draait het bordje van Jan om naar groen.
> Jan beantwoord de vraag goed en draait het bordje van Olcay om naar groen.
> Stine geeft een fout antwoord en draait 500 euro om van het rode bord.
> Olcay geeft een fout antwoord en mag geen bord omdraaien.
> Ruben beantwoord de vraag goed en draait het bordje met zijn eigen naam om naar groen.
> Simone beantwoord de vraag goed en hoeft geen bord om te draaien.
> Jan beantwoord de vraag goed en draait het bordje van Stine om naar groen.
> Stine geeft een fout antwoord en draait 500 euro om van het rode bord.
> Olcay geeft een fout antwoord en mag geen bord omdraaien.

• Er wordt geen geld verdiend.
• Simone is de enige die haar scherm krijgt te zien tijdens de executie. Dit scherm is groen dus er gaat deze aflevering niemand naar huis.



• Er had tot nu toe 43.000 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 10.200 euro in de pot.
• Jan is penningmeester.

[ Bericht 0% gewijzigd door XMN8R op 10-02-2018 22:55:51 ]
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 22:50:33 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177095325
_O_

Wel een dingetje in het bestandje: er staat bij afl 6 dat er bij 'opdracht 11' 500¤ verduisterd werd, maar opdr 11 hoort bij afl 5 toch? :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held zaterdag 10 februari 2018 @ 22:53:51 #28
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177095401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:50 schreef Moira. het volgende:
_O_

Wel een dingetje in het bestandje: er staat bij afl 6 dat er bij 'opdracht 11' 500¤ verduisterd werd, maar opdr 11 hoort bij afl 5 toch? :@
Goed opgelet Moira, ik ga m gelijk nog even aanpassen :*

edit: done :)

PS: weet je al wie de mol is aan de hand van de pot? ;)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zondag 11 februari 2018 @ 00:01:08 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177096780
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 22:53 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Goed opgelet Moira, ik ga m gelijk nog even aanpassen :*

edit: done :)

PS: weet je al wie de mol is aan de hand van de pot? ;)
Ja, Emilio :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held zondag 11 februari 2018 @ 00:25:18 #30
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177097240
quote:
9s.gif Op zondag 11 februari 2018 00:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, Emilio :(
Bijna goed oO<
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 21:27:53 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177263909
Is dit nou het eerste jaar dat Follow the Money ons niet heeft geholpen? :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held zaterdag 17 februari 2018 @ 21:34:13 #32
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177264084
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:27 schreef Moira. het volgende:
Is dit nou het eerste jaar dat Follow the Money ons niet heeft geholpen? :o
Daar lijkt het wel op he..
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 21:34:39 #33
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177264093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:34 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op he..
Uit wat er overgebleven is kan ik ook niet echt veel halen ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 17 februari 2018 @ 21:38:55 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_177264215
ik zie net bij Moltalk een overzichtje dat iets anders laat zien..
In elk geval Jan maar 950 in de pot en Ruben 2700 nogwat..

En Olcay en Simone daartussen maar dat ben ik al weer kwijt :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_177265024
quote:
Ruben en Olcay hebben ook naar Art gebeld in de 5 landen opdracht, dus klopt alvast niet in dit overzicht.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 februari 2018 @ 22:11:40 #37
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177265115
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:08 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ruben en Olcay hebben ook naar Art gebeld in de 5 landen opdracht, dus klopt alvast niet in dit overzicht.
dat zal de 500 onduidelijk wel zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  PR en moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 22:20:42 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177265315
quote:
En die bij 'sleutelpositie' is gewoon 500 dat had kunnen verdiend verdwenen, maar niet uit de pot gegaan ofzo
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177265378
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat zal de 500 onduidelijk wel zijn.
Nee dat is 500 die meer verbeld is (volgens totaal bedrag wat Art noemde) dan dat in beeld is geweest.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  MOL-held zondag 18 februari 2018 @ 11:05:15 #40
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177272132
AFLEVERING 6: "schijn werper"

Opdracht 17: oplichten
Binnen 21 minuten moeten vijf opdrachten gevonden en uitgevoerd zijn, terwijl de kandidaten steeds hun persoonlijke klok op tijd moeten herstarten.
> Jan en Simone vinden als eerste een opdracht: "Laat de lampen branden en verdien het bedrag." Hiermee kan 500 euro verdiend worden, iedereen heeft wel een keer meegeholpen (behalve Stine), maar de opdracht wordt niet voltooid.
> Ruben en Stine vinden de tweede opdracht: "Hoeveel geld zie je?" Hiermee kan 380 euro verdiend worden, maar Zowel Ruben als Stine geven verkeerde bedragen door.
> Simone vindt de derde opdracht: "Zet de lamp aan en verdien 250 euro." Maar hiervoor zijn drie kandidaten nodig. Simone, Jan en Ruben verdienen 250 euro met de derde opdracht.
> Olcay roept vanuit de controlroom iedereen op om naar een vierde opdracht te gaan waar een groepsfoto gemaakt moet worden om 250 euro te verdienen. Deze opdracht wordt goed uitgevoerd.
> Jan vindt de vijfde opdracht: "Zet de lamp aan en verdien 250 euro." (met verlengsnoeren) Simone en Ruben helpen en de opdracht wordt goed uitgevoerd.

> Opdracht 1: 500 euro niet verdiend > Jan, Ruben, Simone en Olcay.
> Opdracht 2: 380 euro niet verdiend > Ruben en Stine
> Opdracht 3: 250 euro verdiend > Jan, Ruben en Simone
> Opdracht 4: 250 euro verdiend > allemaal
> Opdracht 5: 250 euro verdiend > Jan, Ruben en Simone

• Er wordt 750 euro verdiend.

Opdracht 18: praten als brugman
De relingen van een brug moeten wit geverfd worden. Voor iedere meter wordt 10 euro verdiend, de brug is 125 meter lang.
> Stine, Ruben en Olcay gaan de brug verven (maar werven ook mensen op straat).
> Olcay en Jan gaan mensen werven om te helpen verven. Ook gaan ze spullen kopen om van de heropening een feest te maken.

• Er wordt 1.250 euro verdiend.

Opdracht 19: perongeluk
Tijdens een treinrit moeten dozen gesorteerd worden:
Groene pakketten in de rode wagon, gele pakketten in de gele wagon en blauwe pakketten in de blauwe wagon. Als dat goed gedaan wordt kan er 1.500 euro verdiend worden.
Er zijn ook rode pakketten die onderweg op het juiste station bezorgt moeten worden. Voor elk rood pakket dat niet goed wordt bezorgt gaat er 250 euro uit de pot.
> blauwe wagon: Jan
> balkon: Stine
> gele wagon: Olcay
> balkon: Ruben
> groene wagon: Simone

> In Daba worden twee rode pakketten afgeleverd, dat is één te weinig
> In Tsagreri worden twee rode pakketten afgeleverd, dat is één te weinig
> In Tsemi worden drie rode pakketten afgeleverd
> De verdeling van blauwe, gele en groene pakketten in de juiste wagons is niet goed uitgevoerd

> Er wordt geen geld verdiend met de verdeling; er gaat zelfs twee keer 250 euro uit de pot.

• Er gaat 500 euro uit de pot.



• Er had tot nu toe 47.250 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 11.700 euro in de pot.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:20:02 #41
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_177349440
Interessant. Hieruit zou blijken dat Olcay toch de mol is. Dat zou mooi zijn voor mijn prono
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:54:10 #42
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_177356995
Eerlijk, dit seizoen moet je gewoon NIET de pot volgen. Op dat gebied is het echt gewoon een dikke bullshit.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  MOL-held zondag 25 februari 2018 @ 19:37:44 #43
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177445211
AFLEVERING 8: "gelijkgestemd"

Opdracht 20: geluids mix
Er zijn 7 koren die elk een lied zingen. De zangkoren die hetzelfde lied zingen moeten gevonden worden. Per goede set kan 250 euro verdiend worden.
> Er worden 3 sets van twee koren gevonden die hetzelfde lied zingen en één lied wordt maar door één koor gezongen.
> Iedereen is het er mee eens hoe de sets verdeeld worden.

• Er wordt 1.000 euro verdiend.

Opdracht 21: car-aoke
De vier kandidaten zitten elk in een auto. Binnen een kwartier moeten zoveel mogelijk liedjes worden uitgebeeld en geraden door een ander. Elke kandidaat heeft een lijst met 10 liedjes.Elk goed geraden liedje levert 50 euro op. Elke kandidaat heeft ook een bonusnummer dat 100 oplevert als het goed geraden wordt.
> Jan stelt voor om dit in tweetallen te doen: Jan met Olcay en Ruben met Simone.
> Niet alle goed geraden nummers worden in beeld gebracht:
>> Jan raad 3 nummers van Olcay
>> Olcay raad 3 nummers van Jan
>> Simone raad 2 nummers van Ruben
>> Ruben raad geen nummers van Simone
> Er worden 8 geraden nummers in beeld getoond, maar Art geeft na afloop aan dat er 12 nummers goed geraden zijn, waarvan 2 bonusnummers: Thriller (uitgebeeld door Olcay, geraden door Jan) en Pianoman (uitgebeeld door Simone, geraden door Ruben). Ruben en Jan hebben hun Bonusnummer dus niet uitgebeeld, of het nummer is door de ander niet geraden. Maar ze hebben beide wel het bonusnummer van de ander geraden.
> Het is niet duidelijk wie de meeste liedjes goed heeft uitgebeeld en/of goed geraden heeft.

• Er wordt 700 euro verdiend.

Opdracht 22: Geldstroom
De kandidaten gaan raften. In het eerste deel moeten ze goed opletten op aanwijzingen. In het tweede gedeelte komen ze er achter hoe ze geld kunnen verdienen. En in het laatste deel kunnen ze ook echt geld binnenhalen.
> Er zijn kokers met plusgeld en met mingeld.
> Als een koker door de juiste kandidaat wordt gepakt, dan wordt de inhoud verdubbeld.
>> Zie de uitgebreide post van Moira.
>> Zie ook de toevoeging hierop van Rob310:
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 09:19 schreef Rob310 het volgende:
Jan verwisseld mogelijk zijn kleuren; eerst hoor je hem "oranje blauw, oranje blauw" roepen.
Dan bespreekt hij kort iets en dan begint zijn mantra "blauw oranje Engeland Italië".
Waarschijnlijk heeft hij toen zijn kleuren verwisseld. Je ziet hem de eerste keer ook kijken met een blik van 'niemand merkt het?' waarna hij aan zijn mantra begint. Wanneer je dan de kokers gaat volgen klopt het precies: Jan 2x -50 (waarvan eentje ook erg nat!) Olcay 1x +250 en 1x -50 en dan Simone 1x +250 EN die laatsten hebben de verdubbelaar.
Dit + die geniale snoekduik waardoor de overige spelers zeker 3 lijnen missen met geld....
Er worden uiteindelijk 5 kokers ingeleverd welke volgens de analyse van Rob310 als volgt zijn verdeeld:
> Jan: 2x -50 euro
> Olcay: 1x +250 met verdubbelaar en 1x -50
> Simone: 1x +250 met verdubbelaar
> Ruben: niets

• Er wordt 850 euro verdiend.



• Er had tot nu toe 54.450 euro verdiend kunnen worden. Er zit echter slechts 14.250 euro in de pot.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator zondag 25 februari 2018 @ 21:31:22 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177447927
Ik ben alleen van mening (zoals ik in posts daarboven en daaronder zei) dat Olcay degene is die 2x -¤50 heeft gepakt, en Jan slechts 1x -¤50 en dat 1x wel goed was (en dus ¤250 verdubbeld) :@

Omdat er in het begin door de kandidaten verbaal duidelijk wordt gemaakt (we krijgen dit, net als Jan's borden, niet in beeld) dat Olcay 'Rusland geel' moet hebben. Maar als Rusland komt roept ze 'Ja Rusland ben ik! Oranje!' en pakt ze oranje en blauw. Olcay heeft dan dus 2 verkeerde kleuren gepakt.
Dit kan natuurlijk óf omdat ze de mol is, óf omdat ze daarvoor sowieso al met Jan had afgesproken dat ze zou gaan mollen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  MOL-held maandag 26 februari 2018 @ 08:38:43 #45
44635 XMN8R
mag dat?
pi_177453864
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:31 schreef Moira. het volgende:
Ik ben alleen van mening (zoals ik in posts daarboven en daaronder zei) dat Olcay degene is die 2x -¤50 heeft gepakt, en Jan slechts 1x -¤50 en dat 1x wel goed was (en dus ¤250 verdubbeld) :@

Omdat er in het begin door de kandidaten verbaal duidelijk wordt gemaakt (we krijgen dit, net als Jan's borden, niet in beeld) dat Olcay 'Rusland geel' moet hebben. Maar als Rusland komt roept ze 'Ja Rusland ben ik! Oranje!' en pakt ze oranje en blauw. Olcay heeft dan dus 2 verkeerde kleuren gepakt.
Dit kan natuurlijk óf omdat ze de mol is, óf omdat ze daarvoor sowieso al met Jan had afgesproken dat ze zou gaan mollen.
Goede toevoeging, dan ontstaat deze situatie:

Er worden uiteindelijk 5 kokers ingeleverd welke volgens de analyse van Moira als volgt zijn verdeeld:
> Jan: 1x +250 met verdubbelaar en 1x -50 euro
> Olcay: 2x -50
> Simone: 1x +250 met verdubbelaar
> Ruben: niets

Olcay is dan meer verdacht dan Jan.



Voor beide analyses is iets te zeggen, welke mogelijkheid is het beste? Wat vinden anderen hiervan? :)
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_177456275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijk, dit seizoen moet je gewoon NIET de pot volgen. Op dat gebied is het echt gewoon een dikke bullshit.
Waarom?
  maandag 26 februari 2018 @ 11:02:06 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177456359
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:31 schreef Moira. het volgende:
Ik ben alleen van mening (zoals ik in posts daarboven en daaronder zei) dat Olcay degene is die 2x -¤50 heeft gepakt, en Jan slechts 1x -¤50 en dat 1x wel goed was (en dus ¤250 verdubbeld) :@

Omdat er in het begin door de kandidaten verbaal duidelijk wordt gemaakt (we krijgen dit, net als Jan's borden, niet in beeld) dat Olcay 'Rusland geel' moet hebben. Maar als Rusland komt roept ze 'Ja Rusland ben ik! Oranje!' en pakt ze oranje en blauw. Olcay heeft dan dus 2 verkeerde kleuren gepakt.
Dit kan natuurlijk óf omdat ze de mol is, óf omdat ze daarvoor sowieso al met Jan had afgesproken dat ze zou gaan mollen.
Maar hoe dan? Want Jan zou oranje en blauw omgewisseld moeten hebben om een foute te pakken. Ik kan het nu niet terugkijken, maar ga ervan uit dat Jan een oranje en een blauwe heeft gepakt.

Dan heeft Jan óf twee foute kokers óf twee goede kokers.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  PR en moderator maandag 26 februari 2018 @ 11:13:26 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177456561
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Maar hoe dan? Want Jan zou oranje en blauw omgewisseld moeten hebben om een foute te pakken. Ik kan het nu niet terugkijken, maar ga ervan uit dat Jan een oranje en een blauwe heeft gepakt.

Dan heeft Jan óf twee foute kokers óf twee goede kokers.
Kijk de opdracht maar eens terug, ja. Het is namelijk helemaal niet zo duidelijk wie welke kleur bij welke vlag moet pakken.
We krijgen maar een paar borden daadwerkelijk te zien, en moeten ‘t verder doen met wat die kandidaten zeggen.
Olcay’s Rusland bijv. doordat ze ‘geel’ riep toen ze dat bord zag en niemand haar corrigeerde, enkel dat ‘t Rusland was (dus bij Rusland moest ze geel pakken, maar pakte oranje+blauw, dus 2 verkeerde, dus is er sowieso nog maar 1 verkeerde koker over want er waren er 3).
Olcay had ook afgesproken bij deze opdracht te gaan mollen, dus was wel logisch ook.

Jan heeft sowieso zitten mollen. Zijn borden krijgen we evenmin te zien, en ook geen reacties van anderen te horen. Hij roept zelf telkens vrij verwarrend ‘engeland blauw, italië oranje, blauw oranje, engeland italië’, en roept daarbij ook dat iedereen op z’n eigen kleuren moet letten (waarbij het niemand opvalt dat Olcay oranje wil pakken ipv geel, en Jan ook een verkeerde kleur aan het onthouden is). Maar er zijn geen shots van Jan’s borden of shots van reacties van anderen op Jans borden te zien. We weten dus helemaal niet of blauw/oranje goed waren en welke dan wel of niet.
Maar aangezien Olcay sowieso 2 verkeerde heeft (daar is meer vanuit te gaan dan bij Jan, want bij haar hebben we reacties van de kandidaten gezien/gehoord toen ze langs dat bord voeren), blijft er dus nog maar 1 verkeerde over voor Jan.
Aangezien een van de kokers nat was lijkt het me logisch dat dat dan de ‘Engeland blauw’ van Jan was (waarbij hij in het water viel) die hij bijv vanaf het begin al verkeerd heeft zitten herhalen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 26 februari 2018 @ 12:57:41 #49
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177458712
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 11:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk de opdracht maar eens terug, ja. Het is namelijk helemaal niet zo duidelijk wie welke kleur bij welke vlag moet pakken.
We krijgen maar een paar borden daadwerkelijk te zien, en moeten ‘t verder doen met wat die kandidaten zeggen.
Olcay’s Rusland bijv. doordat ze ‘geel’ riep toen ze dat bord zag en niemand haar corrigeerde, enkel dat ‘t Rusland was (dus bij Rusland moest ze geel pakken, maar pakte oranje+blauw, dus 2 verkeerde, dus is er sowieso nog maar 1 verkeerde koker over want er waren er 3).
Olcay had ook afgesproken bij deze opdracht te gaan mollen, dus was wel logisch ook.

Jan heeft sowieso zitten mollen. Zijn borden krijgen we evenmin te zien, en ook geen reacties van anderen te horen. Hij roept zelf telkens vrij verwarrend ‘engeland blauw, italië oranje, blauw oranje, engeland italië’, en roept daarbij ook dat iedereen op z’n eigen kleuren moet letten (waarbij het niemand opvalt dat Olcay oranje wil pakken ipv geel, en Jan ook een verkeerde kleur aan het onthouden is). Maar er zijn geen shots van Jan’s borden of shots van reacties van anderen op Jans borden te zien. We weten dus helemaal niet of blauw/oranje goed waren en welke dan wel of niet.
Maar aangezien Olcay sowieso 2 verkeerde heeft (daar is meer vanuit te gaan dan bij Jan, want bij haar hebben we reacties van de kandidaten gezien/gehoord toen ze langs dat bord voeren), blijft er dus nog maar 1 verkeerde over voor Jan.
Aangezien een van de kokers nat was lijkt het me logisch dat dat dan de ‘Engeland blauw’ van Jan was (waarbij hij in het water viel) die hij bijv vanaf het begin al verkeerd heeft zitten herhalen.
Pakt Jan oranje? Want in dat geval blijf ik bij mijn punt. Ik geloof 100% dat hij zit te mollen. Maar die kleuren waren te groot in beeld. Ik geloof niet dat Jan andere kleuren heeft opgenoemd dan er op zijn bord stonden (stel dat er groen of roze stond, dan kom je daar niet mee weg). Daarom moet Jan of 2 goede of 2 verkeerde gepakt hebben.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 26 februari 2018 @ 13:26:51 #50
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_177459411
Even gecheckt, Jan pakt een blauwe en een oranje, Olcay pakt een blauwe en een oranje waar ze geel moet hebben. Dit zou 4x fout moeten zijn.

Dus óf Simone heeft een foute gepakt en Jan niet (maar uitgesloten vanwege overeenstemming in de boot).

Jan of Olcay moet dan een kleur verkeerd opgelezen hebben van een bord (oranje/geel), of Olcay of Jan een land verkeerd voorgelezen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')