abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174980823
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot (jongen)

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :+

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 10-11-2017 14:54:50 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_174980836
Ik ben trouwens nog steeds voor dat iemand de OP opfleurt. O+ *O*
pi_174980877
Duimen draaien nog voor Barreltje!
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 14:48:18 #4
382129 crew  Donna
pi_174980882
Mag de OP opgefleurd worden met (meisje) achter mijn naam? O+
pi_174980969
Crosspost...

Helaas. Hier geen goed nieuws...
Er was geen "zwarte zak " te zien op de echo.. de zwangerschap heeft dus niet doorgezet..
-O- Het is verdrietig maar wel iets waar we eigenlijk al een beetje vanuit gingen..

Omdat ik nog wel last heb van allerlei verschijnselen omdat ze iets buiten de bm zag, wel bloed laten prikken.. morgen daar de uitslag van en dan gaan we het plan bedenken..

Het positieve is wel dat ik zwanger kan WORDEN. Dit weekend gaan we eens onderzoeken wat en hoe we verder willen..

Vanavond eerst aan de wijn!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174981005
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh! Op wat voor manier uitte zich dat? :)
Beterschap met de koortslipneus! :*
Een flink aantal opmerkingen dat mannen het wel makkelijk hebben want die hoeven niet te bevallen. Over het algemeen leek ze te vergeten dat haar cursus Samen bevallen heet, en die mannen daar (meestal) vrijwillig naartoe komen.

Een keertje ook wat aanvallend naar mijn lief, want het gaat allemaal niet om de man, alléén maar om de vrouw. Hij wou zelf ook eens een kussentje om die lange avond uit te kunnen zitten. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174981040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:48 schreef DonnaRush het volgende:
Mag de OP opgefleurd worden met (meisje) achter mijn naam? O+
Natuurlijk. O+
pi_174981042
Wat een teleurstelling Barreltje. Het is in ieder geval fijn dat je weet dat je zwanger kunt worden, maar toch een treurige uitkomst zo. Sterkte. :*
pi_174981048
Ah nee Barrel -O-. Wat ontzettend k*t. Sterkte voor jullie :*.
pi_174981056
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:52 schreef Barreltje het volgende:
Crosspost...

Er was geen "zwarte zak " te zien op de echo.. de zwangerschap heeft dus niet doorgezet..
-O- Het is verdrietig maar wel iets waar we eigenlijk al een beetje vanuit gingen..

Omdat ik nog wel last heb van allerlei verschijnselen omdat ze iets buiten de bm zag, wel bloed laten prikken.. morgen daar de uitslag van en dan gaan we het plan bedenken..

Het positieve is wel dat ik zwanger kan WORDEN. Dit weekend gaan we eens onderzoeken wat en hoe we verder willen..

Poeh, dat is niet niks zeg. Nou ja, in elk geval is zwanger worden an sich gelukt, zoals je al zegt en heel veel succes de komende tijd. :* -knuffel-
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 14:58:18 #11
382129 crew  Donna
pi_174981092
Ohhnee Barrel, veel sterkte! :*
pi_174981096
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:52 schreef Barreltje het volgende:
Crosspost...

Oh, wat verdrietig! ;( Ik ken je achtergrond niet zo goed, maar zo te lezen is het zwanger worden ansich al geweldig nieuws.
Hopelijk duurt het niet lang voordat je wel een goede echo krijgt. <3
Geniet van je wijn! :*
pi_174981101
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Een flink aantal opmerkingen dat mannen het wel makkelijk hebben want die hoeven niet te bevallen. Over het algemeen leek ze te vergeten dat haar cursus Samen bevallen heet, en die mannen daar (meestal) vrijwillig naartoe komen.

Een keertje ook wat aanvallend naar mijn lief, want het gaat allemaal niet om de man, alléén maar om de vrouw. Hij wou zelf ook eens een kussentje om die lange avond uit te kunnen zitten. :D
O, dat is ook vervelend zeg. Dat leek gisteren bij ons in elk geval juist omgekeerd: heel veel aandacht voor de mannen en hoe het voor hen als aankomende vaders allemaal is - heel prettig.
pi_174981106
Lieve barrel, sterke :*
pi_174981132
Ah nee Barreltje wat klote! Geniet van de wijn en je stedentrip en ik hoop dat het gauw raak voor jullie is
pi_174981483
Ahhh nee Barreltje dit was niet wat ik wilde lezen, dikke knuffel :*
In Parijs maar flink aan de wijn.
Heel veel sterkte en hopelijk zien we je snel weer terug hier.
pi_174981566
Even een noob-vraag.
Kan het vele bewegen van de baby zorgen voor buikpijn? Heb de hele dag last van buikpijn, voornamelijk aan de onderkant, maar zeker ook aan de boven en zijkanten. Baby zit vandaag niet stil. Vraag me af of het verband houdt.
pi_174982362
Barreltje, wat naar ;( Sterkte en ik hoop dat je ondanks het rotnieuws toch een beetje kunt ontspannen in Parijs. :*

Duman, zou zomaar kunnen, een vriendin van mij heeft ook zo'n druk babietje in haar buik en heeft geregeld last van pijn daarvan. Ik kan er zelf niet over meepraten met mijn rustige dametje, het is bijna saai :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174982679
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Even een noob-vraag.
Kan het vele bewegen van de baby zorgen voor buikpijn? Heb de hele dag last van buikpijn, voornamelijk aan de onderkant, maar zeker ook aan de boven en zijkanten. Baby zit vandaag niet stil. Vraag me af of het verband houdt.
Bel je verloskundig en laat je ontsluiting checken. Ga niet zeggen dat t voorweeeen kunnen zijn. Maar buikpijn is ook niet altijd niks. Bij ons bij de eerste pakte dat niet goed uit in week 25. Vrijdag buikpijn, zaterdag in ziekenhuis. 6 dagen weeenremmers en daarna NICU en maand later kind kwijt. Dus verloskundige onnodig lastigvallen is nooit uit den boze.
pi_174982749
Barrel ;( sterkte de komende tijd en laat je verwennen in Parijs :*
  vrijdag 10 november 2017 @ 16:43:59 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174983059
Barrel, wat een pech. Laat je maar lekker verwennen in Parijs en ik hoop dat je snel herstelt hiervan.

Duman, ik heb gemerkt dat ik harde buiken en een zeurend gevoel in mijn buik krijg als de baby te hard beweegt. Het kan dus zeker te maken hebben met bewegingen.
pi_174983221
Wat verdrietig Barrel :'(
pi_174983263
Duman toen ik ongeveer jouw termijn was, had ik ook vaak last van mijn onderbuik. Bij mij had het te maken met mijn darmen, na toiletgang was het meestal weer oké. Maar aan de bovenkant dat herken ik dan weer niet.

Gisteren heb ik met schoonmaken wat harde buiken veroorzaakt, ik vond allemaal vlekken onderin de voorraadkast. Als je maar hard genoeg zoekt is er altijd nog wel wat schoon te maken. :@
pi_174983305
Ah shit Barreltje!
Wat een verdrietig nieuws, maar zoals je zelf al zegt is het wel fijn dat je in ieder geval wel zwanger kunt raken.
Veel plezier op de stedentrip en met de wijn :*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174983421
Barreltje, wat ontzettend verdrietig. -O- Ik hoop dat jullie even kunnen bekomen in Parijs. Veel sterkte.

Duman, ik zou voor de zekerheid even bellen met je VK. Ik heb wel regelmatig harde buiken (vooral bij drukke baby) maar die doen geen zeer. Pijn eigenlijk nooit.
pi_174983735
Barreltje wat verdrietig -O- Sterkte voor jullie!
pi_174983800
Duman soort harde buiken-pijn. Ik herken het, rustig aandoen!!
pi_174984015
Och barreltje, wat een verdrietig nieuws! ;(
Knap dat je het meteen al zo kunt relativeren, maar je mag er ook best heel hard van balen hè? :* Het is ook gewoon heel erg klote!
Veel plezier in Parijs! Geniet van je wijntje!
pi_174984185
Oh nee Barrel, wat rot!! Veel sterkte en succes met het vervolgtraject :*
pi_174984872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:20 schreef funnywell het volgende:

[..]

Bel je verloskundig en laat je ontsluiting checken. Ga niet zeggen dat t voorweeeen kunnen zijn. Maar buikpijn is ook niet altijd niks. Bij ons bij de eerste pakte dat niet goed uit in week 25. Vrijdag buikpijn, zaterdag in ziekenhuis. 6 dagen weeenremmers en daarna NICU en maand later kind kwijt. Dus verloskundige onnodig lastigvallen is nooit uit den boze.
:{
Wat verschrikkelijk voor je!

@ Allen: dank! Helaas niet een een-duidig antwoord. :P

Ik heb as dinsdag een controle. Ga nu even een warme douche nemen en dan goed uitrusten en baby streng toe spreken dat ‘ie stil moet zitten. :) Ik wijt het maar aan een snel groeiende buik, een drukke baby en een stressvolle periode.
Mocht het erger worden, dan bel ik maar wel even.
pi_174985043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

:{
Wat verschrikkelijk voor je!

@ Allen: dank! Helaas niet een een-duidig antwoord. :P

Ik heb as dinsdag een controle. Ga nu even een warme douche nemen en dan goed uitrusten en baby streng toe spreken dat ‘ie stil moet zitten. :) Ik wijt het maar aan een snel groeiende buik, een drukke baby en een stressvolle periode.
Mocht het erger worden, dan bel ik maar wel even.
Ik heb zelfde! Onderin en soms aan de zijkant. Kan vanalles zijn. Beweging van baby, groei van buik en baarmoeder of dat je zelf te druk bent geweest. Lekker rustig aandoen. Wordt het erger aan de bel trekken :*

En lieve Barrel wat verdrietig! Hoop voor je dat t geen bbz is. Heel veel sterkte :*
pi_174985530
Ben ik dan echt de enige die buikpijn niet per definitie verontrustend vind bij een zwangerschap? :?

Vooropgesteld: als het niet goed voelt of je je zorgen maakt, uiteraard altijd bellen!
Zie ook de disclaimer ;)

Maar ik heb momenten zat dat mijn buik zeer doet hoor... Vaak als ik lig of ga verliggen ofzo. Maar ook wel eens "gewoon".
Zolang het niet steeds komt en gaat (zoals bij weeën) en niet ondraaglijk wordt, kijk ik het meestal gewoon even aan. Achteraf gezien kan ik het vaak wel ergens aan relateren; teveel gedaan, teveel gegeten, verkeerd gezeten/gelegen, groei/beweging van de kleine, etc.
pi_174985987
Ach Barrel, wat ontzettend stom. Zat je gevoel helaas toch goed. Sterkte. :*

Ik maak me bijna helemaal nergens druk om Twist. Voor ik me druk ga maken is het alweer over. Je bent dus niet de enige.
Ik vind veel dingen overigens wel gewoon irritant, maar dat is een ander verhaal.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174986476
Ik denk ook dat je vooral moet opletten of er regelmaat in zit, mijn VK zei dat zodra je dat merkt je gelijk kan bellen. Ze zei ook dat de ene buik wat gevoeliger is dan de andere, ik heb ook snel een harde en gespannen buik al een tijdje, maar dat verschilt ook per vrouw zei ze. Maar zelf zou ik bij twijfel ook altijd bellen hoor!

Ik duik er vanavond op tijd in, morgen kinderverjaardag met veel familie en dan ben ik daarna vaak ook een wandelende harde buik :X Na de babyshower van zondag kon ik ook mijn lol op :')
And you know I might
pi_174987367
Ach Barreltje, hè wat naar nou. Heel veel sterkte gewenst! :*
pi_174987396
@Minilot, de walvis is leuk! (Was mijn tip :+ )

En verder enorme jeej hier, vandaag laatste werkdag gehad en vanaf nu verlof *O*
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:04:50 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_174988275
Dank jullie wel allemaal.. O+ :*
Ik ga weer terug naar mijn "vaste " topicje..

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie en voorspoedige zwangerschap zullen hebben en dat de bevalling gaat zoals jullie dat ook graag zien..
Hopelijk komen we elkaar over een tijdje weer tegen in dit topic O+ :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_174988869
Klote voor je barreltje. Sterkte en hopelijk toch eens keer echt, echt dik raak. :*
pi_174989452
Barreltje wat een naar nieuws. Sterkte komende tijd :*
pi_174994150
Hopelijk ben je terug voor ik weg ben, Barrel :*

Verlof voor Ellie, heerlijk geniet ervan!

20 weken vandaag *O*
pi_174994357
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:20 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ik heb zelfde! Onderin en soms aan de zijkant. Kan vanalles zijn. Beweging van baby, groei van buik en baarmoeder of dat je zelf te druk bent geweest. Lekker rustig aandoen. Wordt het erger aan de bel trekken :*

:Y
Ik kijk het toch even aan. Als het vandaag aanhoudt, bel ik wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mabawa op de helft *O*
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:07:13 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174994653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:46 schreef twist02 het volgende:
Ben ik dan echt de enige die buikpijn niet per definitie verontrustend vind bij een zwangerschap? :?

Vooropgesteld: als het niet goed voelt of je je zorgen maakt, uiteraard altijd bellen!
Zie ook de disclaimer ;)

Maar ik heb momenten zat dat mijn buik zeer doet hoor... Vaak als ik lig of ga verliggen ofzo. Maar ook wel eens "gewoon".
Zolang het niet steeds komt en gaat (zoals bij weeën) en niet ondraaglijk wordt, kijk ik het meestal gewoon even aan. Achteraf gezien kan ik het vaak wel ergens aan relateren; teveel gedaan, teveel gegeten, verkeerd gezeten/gelegen, groei/beweging van de kleine, etc.
ja precies dat. Ongemakjes kunnen er best bij horen. Je kind schuift ook gewoon allerlei organen opzij en trapt ertegen. En dan kan het uitrekken van je baarmoeder en banden ook wel wat ongemak geven. Ik denk dat je zelf heus wel voelt wanner het serieus niet oke is.
pi_174997488
Mabawa op de helft, zo snel je was toch pas net zwanger :o *O*
pi_175001599
Ik mag helaas ook uit de OP.
Na enkele echo's met een goede hartactiviteit hadden we er gisteren 1 zonder kloppend hartje. We hebben gisteravond gelijk de weeen opgewekt en na een tyfusnacht vol teveel bloedverlies en een shock, begint het nu wat in te dalen.

Superkut en toch ergens het gevoel dat het gewoon niet in orde was, tijdtechnisch.

We gaan zodra alles weer werkt gewoon door, dus hopelijk tot snel x
pi_175001841
Shit Kleurdoos, wat klote..! ;(
Heel veel sterkte! :*
pi_175002168
He godver KD. Veel sterkte :*
pi_175002213
Wat klote KD ;( Veel sterkte! Hopelijk kun je snel weer aansluiten!
Dit, dat, alles.
pi_175002499
KD wat naar ! Echt klote. Veel sterkte :* :*
  Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 17:29:59 #49
382129 crew  Donna
pi_175002576
Nee Kleurdoos wat shit! Veel sterkte.
pi_175002634
KLeurdoos: wat een ellende! Wat je schrijft, qua tijd etc. was het wel bijzonder maar het had gewoon goed kunnen zijn.
Sterkte. ;(
pi_175003054
KD, wat ontzettend verdrietig. Sterkte voor jullie.
pi_175003098
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:33 schreef vencodark het volgende:
KLeurdoos: wat een ellende! Wat je schrijft, qua tijd etc. was het wel bijzonder maar het had gewoon goed kunnen zijn.
Sterkte. ;(
Ja, dat kloppende hartje gaf net iets teveel hoop. Ik ging nu alleen heen voor een Pcos Check (overduidelijk Pcos) en de gyn scrollde langs de baby en ik zag gelijk dat het mis was. Hij nog niet eens want zijn focus lag op de eierstokken. Blijkbaar al een paar dagen geleden gestopt met groeien (ik moet ook bekennen dat ik me sinds een dag of 3 ook zoveel beter voelde opeens.. geen misselijkheidsvlagen meer enz.)

En nu lig ik op de bank met nog 4 pillen cytotec te wachten tot ik een keer uitgebloed ben
pi_175003842
Noooh ;( wat zonde KD. Wat een teleurstelling zo na de echo's. Kak zeg. Sterkte ermee :*
Shit van 't bloedverlies, was je wel in het ZH? Bah wat naar. Nu weer een beetje kleur in je gezicht? :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_175003957
aah nee KD, wat ontzettend klote zeg. Heel veel sterkte. :*
pi_175004055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:37 schreef pinquit het volgende:
Noooh ;( wat zonde KD. Wat een teleurstelling zo na de echo's. Kak zeg. Sterkte ermee :*
Shit van 't bloedverlies, was je wel in het ZH? Bah wat naar. Nu weer een beetje kleur in je gezicht? :*
Nou! Het is nu wel gezakt al, ik ben vrij snel weer nuchterst gisteren was ik echt compleet stuk. Zo gejankt dat ik vanmorgen mijn ogen amper open kreeg. En Juhp vanmorgen om 6 voelde ik iets vloeien dus heb ik er een slakom onder gehouden om te kijken of ik iets op zou vangen,maar toen liep de kom al snel voor bijna de helft vol, dus heftig bloeden, toen naar het ZH, laag HB bloeddruk op 90/50 hartslag+++ ik mocht vanavond weer naar huis, maar in de gaten houden
pi_175004124
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ja, dat kloppende hartje gaf net iets teveel hoop. Ik ging nu alleen heen voor een Pcos Check (overduidelijk Pcos) en de gyn scrollde langs de baby en ik zag gelijk dat het mis was. Hij nog niet eens want zijn focus lag op de eierstokken. Blijkbaar al een paar dagen geleden gestopt met groeien (ik moet ook bekennen dat ik me sinds een dag of 3 ook zoveel beter voelde opeens.. geen misselijkheidsvlagen meer enz.)

En nu lig ik op de bank met nog 4 pillen cytotec te wachten tot ik een keer uitgebloed ben
Heel veel sterkte! Ik had dat ook. Ik voelde een week voor de echo niet meer mijn pijnlijke borsten, dat was ineens weg. Mijn man wuifde het nog weg onder het mom van ja dat schommelt per dag en misschien heb je nu gewoon geen pijnlijke borsten meer. Toen ik naar de verloskundige ging bleek hartje week geleden zijn gestopt, precies het moment dat ik voelde dat mijn borsten niet meer pijn deden.

Anyway, heel veel sterkte! Die pillen zijn hel. Ik had een uur na inname enorme weeën die ruim 4uur aanhielden. Crepeerde van de pijn. Hoop dat jij dat niet zal hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 18:50:19 ]
pi_175004320
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heel veel sterkte! Ik had dat ook. Ik voelde een week voor de echo niet meer mijn pijnlijke borsten, dat was ineens weg. Mijn man wuifde het nog weg onder het mom van ja dat schommelt per dag en misschien heb je nu gewoon geen pijnlijke borsten meer. Toen ik naar de verloskundige ging bleek hartje week geleden zijn gestopt, precies het moment dat ik voelde dat mijn borsten niet meer pijn deden.

Anyway, heel veel sterkte! Die pillen zijn hel. Ik had een uur na inname enorme weeën die ruim 4uur aanhielden. Crepeerde van de pijn. Hoop dat jij dat niet zal hebben.
Ik had gisteren de eerste 4 al. Pijn vond ik te doen, ben gaan slapen en werd bloedend wakker. In het ZH vanmorgen (na 1 megakramp die als perswee van 20minuten voelde) verloor ik een hele hoop weefsel, waarschijnlijk placenta en de arts heeft nog met de eendenbek en tang een flink stolsel uit de Bmm moeten halen dat waarschijnlijk het zakje met vrucht was. Oo de echo alleen nog stolsels en bloed te zien, dat moet er na deze pillen hopenlijk allemaal uit zijn.
pi_175004400
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik had gisteren de eerste 4 al. Pijn vond ik te doen, ben gaan slapen en werd bloedend wakker. In het ZH vanmorgen (na 1 megakramp die als perswee van 20minuten voelde) verloor ik een hele hoop weefsel, waarschijnlijk placenta en de arts heeft nog met de eendenbek en tang een flink stolsel uit de Bmm moeten halen dat waarschijnlijk het zakje met vrucht was. Oo de echo alleen nog stolsels en bloed te zien, dat moet er na deze pillen hopenlijk allemaal uit zijn.
Huh, moet je er 8? Ik heb er vier gehad en ze zei als je binnen 48 uur niet bloedt dan neem je er weer 4. Als je binnen 48 uur bloedt dan is het goed en kan je de resterende pillen weggooien.

Vervelend zeg. Hoeveel weken was je? Moet eerlijk zeggen dat het vrij goed ging, op die vier uur weeën (waarbij ik geen bloed verloor na) na. Het is beter dat je niks ziet/hebt gezien. Bij mij kwam het dooierzakje er als eerst uit, in goede staat. Het vrucht kwam er beetje vervormd uit, dat heb ik toen opgevangen en toen zag ik dat het een jongetje was.

Heel veel sterkte. Laat je maar lekker verwennen de komende tijd en over een paar weken zijn we gewoon weer terug.
pi_175004490
Och nee Kleurdoos, wat ik ontzettend rot! Heel veel sterkte :*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175004547
Ah Kleurdoos, wat ellendig :{ Sterkte!
And you know I might
  Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 19:08:35 #61
382129 crew  Donna
pi_175004567
Ik moest juist alle 8 de pillen inbrengen. Ik had 2x per dag een setje van 2 en dat dus 2 dagen. Meestal is het 1x4 en dat 2 dagen.
De rest van de kuur niet af hoeven maken heb ik nog nooit van gehoord. M'n gyn drukte me juist op het hart om altijd de tweede dosis ook volledig te nemen, zelfs als je er zeker van bent dat je de vrucht al verloren bent.
Of het beter is dat je niks hebt gezien is natuurlijk heel persoonlijk ;)
pi_175004710
Ach KD wat verdrietig ;( ik moest deze week nog aan je denken... Veel sterkte en ik hoop je snel weer hier te zien :*
  zaterdag 11 november 2017 @ 19:16:09 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_175004766
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:08 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moest juist alle 8 de pillen inbrengen. Ik had 2x per dag een setje van 2 en dat dus 2 dagen. Meestal is het 1x4 en dat 2 dagen.
De rest van de kuur niet af hoeven maken heb ik nog nooit van gehoord. M'n gyn drukte me juist op het hart om altijd de tweede dosis ook volledig te nemen, zelfs als je er zeker van bent dat je de vrucht al verloren bent.
Of het beter is dat je niks hebt gezien is natuurlijk heel persoonlijk ;)
mijn gyn zei dat ik na de eerste dosis gewoon kon stoppen.
Kennelijk is er geen universeel beleid voor ;)

KD, wat een vervelende nasleep. Sterkte!
disclaimer
  zaterdag 11 november 2017 @ 19:18:01 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_175004812
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Huh, moet je er 8? Ik heb er vier gehad en ze zei als je binnen 48 uur niet bloedt dan neem je er weer 4. Als je binnen 48 uur bloedt dan is het goed en kan je de resterende pillen weggooien.

Vervelend zeg. Hoeveel weken was je? Moet eerlijk zeggen dat het vrij goed ging, op die vier uur weeën (waarbij ik geen bloed verloor na) na. Het is beter dat je niks ziet/hebt gezien. Bij mij kwam het dooierzakje er als eerst uit, in goede staat. Het vrucht kwam er beetje vervormd uit, dat heb ik toen opgevangen en toen zag ik dat het een jongetje was.

Heel veel sterkte. Laat je maar lekker verwennen de komende tijd en over een paar weken zijn we gewoon weer terug.
Wacht even. Je had de echo met 8 weken, toen was het al een week gestopt met groeien. Een vrucht van 7 weken kun je onmogelijk een geslacht aan ontdekken.

Voor de beeldvorming:

En dat is 8 mm.
disclaimer
  Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 19:19:15 #65
382129 crew  Donna
pi_175004858
Nee klopt, het verschilt sowieso, dat is waar SQ.

Nogmaals veel sterkte KD. Je zal het ergste wel achter de rug hebben, maar dat extreme bloeden is zo naar.
pi_175004900
Sterkte KD!
♥ J & S
pi_175004906
De arts vond het een goed idee dat ik toch de rest nog innam ivm de stolsels en het bloed wat nog te zien was. Ik voel nu ook dat er echt wel stolsels aankomen.
Hoeveel weken, Tsja. 11,10.. 8 niemand weet het meer zeker.
pi_175005001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wacht even. Je had de echo met 8 weken, toen was het al een week gestopt met groeien. Een vrucht van 7 weken kun je onmogelijk een geslacht aan ontdekken.

Voor de beeldvorming:

[ afbeelding ]

En dat is 8 mm.
En eerst een dooiertje en daarna een vruchtje is ook vrij vreemd. Een Vruchtzakje intact zou een vruchtje bevatten, als het vruchtje apart geboren was dan was het Vruchtzakje lek.

Ik zou nu volgens de laatste metingen 8.3 zijn. In T weefsel was weinig herkenbaars. We gokten Op een placenta in het toilet dus en vervolgens een soort ingekapselde vruchtzak.in de baarmoedermond Maar het vruchtje was ook al even overleden natuurlijk. Blijft weinig herkenbaars over van zoiets kleins
pi_175005047
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor de beeldvorming:

[ afbeelding ]

En dat is 8 mm.
9 weken.
pi_175005055
Kleurdoos heel veel sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175005194
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

En eerst een dooiertje en daarna een vruchtje is ook vrij vreemd. Een Vruchtzakje intact zou een vruchtje bevatten, als het vruchtje apart geboren was dan was het Vruchtzakje lek.

Ik zou nu volgens de laatste metingen 8.3 zijn. In T weefsel was weinig herkenbaars. We gokten Op een placenta in het toilet dus en vervolgens een soort ingekapselde vruchtzak.in de baarmoedermond Maar het vruchtje was ook al even overleden natuurlijk. Blijft weinig herkenbaars over van zoiets kleins
Nou dat ding waar vrucht van eet voor het een navelstreng heeft. Dat is toch een dooierzak? Die kwam er bij mij in tact uit.
pi_175005197
Anyway, bedankt allemaal! Tot snel ;)
  zaterdag 11 november 2017 @ 19:38:13 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175005300
Sterkte Kleurdoos.

Hier kreeg ik eerst een pil Mifegyne. Daarmee stopt de zwangerschap hormonaal gezien (de aanmak van progesteron stopt). Dat is het signaal voor je lichaam dat het de vrucht kan afstoten. Toen twee x twee cytotec, wat krampen veroorzaakt. Hier waren die overigens niet echt erger dan menstruatiepijn. Bloeden was wel hevig en ook niet echt op te vangen met verband ofzo. Maar dat duurde maar een uur en toen was het ook snel over.

Dat van het geslacht zien bij de afgestoten vrucht is je reinste onzin inderdaad.
  zaterdag 11 november 2017 @ 19:38:59 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175005320

[ Bericht 100% gewijzigd door Aventura op 11-11-2017 19:39:47 ]
pi_175005389
Lieve Kleurdoos! Heel veel sterkte! :*
pi_175005919
Veel sterkte Kleurdoos, hoop dat de nasleep meevalt! :*

Vandaag 38 weken, het gaat echt hard opeens nu :o vooral aangezien ik nog steeds momenten heb dat ik bijna vergeet dat ik zwanger ben, laat staan hoogzwanger :')

Vandaag het bed op kratten gezet (tering, wat een hoogte is dat toch! :X ), de box in elkaar gezet en m'n vluchttas ingepakt. Voelt toch wel een stuk fijner, wetende dat dat allemaal klaarstaat :)
pi_175006055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:38 schreef Aventura het volgende:
Sterkte Kleurdoos.

Hier kreeg ik eerst een pil Mifegyne. Daarmee stopt de zwangerschap hormonaal gezien (de aanmak van progesteron stopt). Dat is het signaal voor je lichaam dat het de vrucht kan afstoten. Toen twee x twee cytotec, wat krampen veroorzaakt. Hier waren die overigens niet echt erger dan menstruatiepijn. Bloeden was wel hevig en ook niet echt op te vangen met verband ofzo. Maar dat duurde maar een uur en toen was het ook snel over.

Dat van het geslacht zien bij de afgestoten vrucht is je reinste onzin inderdaad.
Hier dus ook een heftige bloeding. Nu ook weer, heb ook het idee dat er een stolsel dwars zit ofzo. De kramp is erger dan gisteren en vanmorgen maar alsnog te doen.

Rum en hot choc 🎉😏
pi_175006327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Rum en hot choc 🎉😏
Klinkt als een goed idee. :Y
Knuffel voor je :*
pi_175007145
Dikke knuffel voor barreltje en kleurdoos *;
pi_175008909
Oh nee Kleurdoos! Wat een naar bericht. Heel veel sterkte :*
pi_175010080
Kleurdoos heel veel sterkte :* hopelijk stopt de bloeding snel en zien we je binnenkort terug.
pi_175012141
Sterkte Kleurdoos
pi_175012806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:06 schreef twist02 het volgende:
Vandaag 38 weken, het gaat echt hard opeens nu :o vooral aangezien ik nog steeds momenten heb dat ik bijna vergeet dat ik zwanger ben, laat staan hoogzwanger :')

Vandaag het bed op kratten gezet (tering, wat een hoogte is dat toch! :X ), de box in elkaar gezet en m'n vluchttas ingepakt. Voelt toch wel een stuk fijner, wetende dat dat allemaal klaarstaat :)
Raar he, hoe snel het is gegaan? Ik merk vandaag wel dat ik echt hoogzwanger ben, gisteren verjaardag van de kleine meid gevierd en het was eigenlijk veel te druk voor me, voel me nu alsof ik een enorme kater heb ;( Vandaag ga ik echt even gas terugnemen. Had je hoogtevrees toen je in bed stapte? :P
And you know I might
pi_175012881
Ah Kleurdoos, wat verdrietig. Sterkte ermee. :*

Twist, je bent er lekker op tijd mee om je hoogzwanger te voelen, haha.

Rena, hoe was de verjaardag?

Hier gister ook 36 weken en het bed omhoog. Dat stapt toch wel lekker in en uit. Mede door de iets minder hoge kratten dan de vorige keer zodat ik niet daadwerkelijk hoef te klimmen.

Ik heb het gevoel dat deze baby eerder gaat komen dan L. (die was met 39.6), dus heb het gevoel haast te hebben met alles. Vrijdag ga ik nog naar een vriendin in Haarlem (50 minuten rijden). Denk dat dat het laatste verre uitje is. Man heeft geen rijbewijs, dus als de weeën onderweg beginnen ben ik de Sjaak.

Gister nog uit eten geweest. Ze serveerden gelukkig ook kleine porties van alle gerechten, want ik zit op het moment na drie happen vol.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175012898
Kleurdoos, heel veel sterkte. :*

Twist, aah, de laatste paar weken. Spannend! Hoe hoog is je bed nu? :P

Rena, nog gefeliciteerd met je dochter!
pi_175013563
Verjaardag was verder heel gezellig :Y En schoonmoeder en zusje hebben heel veel uit handen genomen wat fijn was :) Maar nu even een lekker bakje koffie om een beetje op te starten vandaag.

Kris ook alweer 36 weken joh, wat gaat het snel. Ik heb deze week nog 2 uitjes, maar heb ze wel allebei op onder voorbehoud van gezet :P
And you know I might
pi_175016279
Sterkte Kleurdoos. :*

Afgelopen week ben ik blijkbaar vocht gaan vasthouden. 's Nachts dan heb ik wat moeite om de vingers van mijn linkerhand nog goed te buigen. De eerste keer dacht ik dat het tijdelijk was maar overdag trekt het ook niet geweldig bij. Gisteren dus maar gauw mijn trouwring afgedaan nou het nog kon. :D En mijn laarzen pasten ook al een paar dagen minder goed.

Morgen maar eens vragen aan de verloskundige of dit normaal is, want het zet allemaal wel plotseling op.
pi_175018142
KD, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor jullie.
pi_175019983
Sterkte, kleurdoos
pi_175020264
Oei Pannenkoekenmix, dat klinkt vervelend! Lijkt me goed om morgen je verloskundige te bellen idd. En misschien eerder bellen als je er nog meer klachten bij krijgt?

Rena nog gefeliciteerd! Rustig aan vandaag dan! c_/

Twist met 38 weken nog vergeten dat je zwanger bent :D Klinkt ook wel als iets voor mij haha!

En voor Kriscv ook al de laatste loodjes ingetreden... Nog een tripje en dan lekker cocoonen :*

Ik maak hier de afgelopen twee weken zoiets geks mee. Ik word sinds twee weken gewoon al een aantal nachten, ik denk nu een stuk of 5/6, om EXACT 1:52 wakker. Serieus.
Ik vertelde het gisteren aan m’n man en vannacht werd ik om 1:51 wakker :o
Dus. Of ik ga bevallen op 1 mei (1-5), of de baby is straks altijd rond 1:52 wakker :P of de baby wordt om 1:52 geboren.

Zegt u het maar :D
Dit, dat, alles.
pi_175021551
Dikke knuffels voor Barreltje en Kleurdoos :* Sterkte dames...
pi_175021755
Ik heb de laatste tijd wel meegeleefd en meegelezen maar niet meegepost. Ik heb jullie verwaarloosd
:@ :Y Ik ga nu weer mijn best doen om wat actiever te zijn :)

In ieder geval wel weer nieuws, want ik heb weer last van rood bloedverlies }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175021872
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:17 schreef DorothyGale het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel meegeleefd en meegelezen maar niet meegepost. Ik heb jullie verwaarloosd

SPOILER
Pfff zenuwslopend, DG! Hoeveel weken ben je nu?
pi_175021874
Duman, bed is nu 77cm hoog, dus voldoet keurig aan alle voorschriften (vk en kraamzorg enzo).

Rena, bijna wel ja, hoogtevrees :P
Nog gefeliciteerd! w/
Ik merk het ook wel hoor, dat drukke situaties zoals verjaardagen nu al snel te veel zijn. Niet eens fysiek, maar ook mentaal, qua concentratie ofzo.

Kris spannend, ben benieuwd of je voorgevoel klopt!

Philo, ik zeg om die tijd bevallen :Y

Pkmix, dat gevoel in je vingers 's nachts is wel herkenbaar :Y vocht vasthouden is wel goed om te melden inderdaad. Is zo'n typisch kwaaltje wat heel normaal kan zijn, maar wel goed voor je vk om ervan op de hoogte te zijn.
Sinds ik verlof heb, is het bij mijn voeten bijna helemaal weggetrokken, maar dat pijnlijke gevoel in mijn handen blijft (wel alleen 's nachts gelukkig).

DG, jeetje dat kan ik me voorstellen ja, wat ontzettend naar zo :{
Fijn dat je wel meteen gerustgesteld kon worden met een echo O+
Hopelijk wordt er snel een duidelijke en geruststellende verklaring gevonden! :*

Ik kan ondertussen echt niks meer bedenken wat we nog moeten regelen of klaarzetten voor de komst van de kleine en dat is zowel geruststellend als zenuwachtig-makend :')
pi_175021942
Pannenkoekenmix, dat klinkt apart ja, heb je het alleen in je handen of ook op andere plekken?

Dorothy, dat lijkt me ook wel weer erg schrikken :{ Wat irritant zeg, gelukkig ziet de baby er goed uit maar toch zal je elke keer flink schrikken -O-

Philomijn, wat een toeval elke keer _O- Ik gok dat je baby straks ook altijd om die tijd wakker is :P
And you know I might
pi_175021956
Spannend hoor Twist dat het einde bijna in zicht is!

OlivialsTaken, ik ben nu 14 + 3.
pi_175022461
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:26 schreef DorothyGale het volgende:
Spannend hoor Twist dat het einde bijna in zicht is!

OlivialsTaken, ik ben nu 14 + 3.
Al een flink eind op weg dus, dat gaat snel!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van de oorzaak. Wanneer denk je de afspraak te hebben?
pi_175022677
De vk had het over morgen. Dus ik hoop dat het echt gaat lukken. Maar heb het idee dat er helemaal niets wordt gevonden. De klinisch verpleegkundige van gisteravond was natuurlijk geen gynaecoloog, maar had volgens mij wel genoeg kennis om iets te vinden.

Maar we zullen zien :)
  zondag 12 november 2017 @ 19:14:18 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_175026550
Kleurdoos. :'( :*
in de haak.
pi_175026894
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:17 schreef DorothyGale het volgende:

SPOILER
Ik heb mijn vorige twee zwangerschappen gebloed als een rund. Echt megaveel. En de baby's zijn gezond ter wereld gekomen. Er is nooit een verklaring voor gevonden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')