quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Iedereen heeft het posten uitbesteed kennelijk.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Iedereen heeft het posten uitbesteed kennelijk.
Hoezo niet. Dat heeft geen effect op jou.quote:
En beter uitziende werkneemsters.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Oekraine is ook goedkoop qua personeel, misschien moet ik dat eens proberen ipv India.
en hurkende gopniks met megagrote flessen bier en wodka'squote:Op vrijdag 10 november 2017 19:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En beter uitziende werkneemsters.
Misschien niet. Maar ik heb ook Google Analytics en ik zie altijd van waar er geklikt wordt en vanuit welk apparaat en hoe lang ie blijft. En zeker ga ik niet zomaar op linkjes klikken en vooral niet van jouquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoezo niet. Dat heeft geen effect op jou.
Nou bedanktquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:25 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar ik heb ook Google Analytics en ik zie altijd van waar er geklikt wordt en vanuit welk apparaat en hoe lang ie blijft. En zeker ga ik niet zomaar op linkjes klikken en vooral niet van jou
Ja hoor, wel met adidas reclame er tussen door.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen die gopniks in Oekraine beetje goed posten? Dan laat ik het voortaan daar posten.
quote:
Nein, is van wiki. Maar ik zit alle schaakmatten te lezen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fools mate, schaakte je tegen een goudvis?
Ik dacht alquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nein, is van wiki. Maar ik zit alle schaakmatten te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |