abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174978137
Ik vind het ook wel meevallen wat hij schreef (dat over de dikke tieten vind ik dan nog erger). Ik kan me echter wel voorstellen dat anderen het te ver vinden gaan. Net zoals hij het recht heeft om te schrijven, hebben anderen het recht om daar wat van te vinden en zelfs een petitie te maken. Als hij dan als een gevoelig sneeuwvlokje het plezier in het schrijven verliest, dan is dat jammer voor hem, maar niet andermans probleem.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:15:37 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:12 schreef RM-rf het volgende:
De beschuldiging is niet zozeer Islamofobie, maar vooral de dubbele moraal en ook de problemen in een docent-leerling-verhouding als een docent zulke sterk provocerende columns schrijft, die an sich losstaan van zn vakgebied (van bewegingstheorie) maar die ij wel publiceert op de website vand e Vakgroep

Die 'werkgroep' die die petitie gestart is, is begonnen vanwege een column met als titel 'dikke tieten' die hij in mei 2015 schreef over hoe hij afgeleid werd door vrouwelijke studentes met volgens hem te dikke tieten...
daarna schreef hij ook columns over dat mensen maar roze zwarte pieten moesten accepteren , en diegenen die dat niet deden 'niet te redden waren', dat pedo's geabotteerd moesten worden en ga zo maar door...

leuke provocerende olumns die hem vast een succesvol poster op Fok! zouden maken, maar ik kan me ook voorstelen dat studenten gewoon een docent willen die zich met zn vakgebied bezighoud op de website van de vakgroep en geen pseudo-politische column-schrijver daar
Kortom er zit meer vast aan dit verhaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174978157
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welk probleem wordt groter? Wilders doet al jaren niets anders dan hakken op de islam en die wordt daar zelfs tweede partij van Nederland mee.
Dat het ten koste van zijn eigen vrijheid en veiligheid gaat laten we voor het gemak even buiten beschouwing?
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:17:18 #54
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat roep je elke keer wel weer maar ik denk dat het gedeelte (de 1e zin zelfs van de 1e alinea) boekdelen spreekt. Er staat namelijk letterlijk: 'Onder druk van studenten stopt..'
Snap je dat dan niet of lees je daar voor het gemak gewoon over heen?
Als je onder je studenten geen draagvlak meer hebt is vertrekken niet meer dan een logische stap denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174978190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kortom er zit meer vast aan dit verhaal.
Onder de noemer: moslims staan bekend om hun dikke huid, en hun onwelgevallige geluiden proberen het zwijgen op te leggen doen ze anders nooit?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:19:25 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174978211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als je onder je studenten geen draagvlak meer hebt is vertrekken niet meer dan een logische stap denk ik.
Je hebt gelijk , die paar anoniemen representeren de gehele scholengemeenschap... duidelijk ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174978212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:12 schreef RM-rf het volgende:
De beschuldiging is niet zozeer Islamofobie, maar vooral de dubbele moraal en ook de problemen in een docent-leerling-verhouding als een docent zulke sterk provocerende columns schrijft, die an sich losstaan van zn vakgebied (van bewegingstheorie) maar die hij wel publiceert op de website van de Vakgroep

Die 'werkgroep' die die petitie gestart is, is begonnen vanwege een column met als titel 'dikke tieten' die hij in mei 2015 schreef over hoe hij afgeleid werd door vrouwelijke studentes met volgens hem te dikke tieten...
daarna schreef hij ook columns over dat mensen maar roze zwarte pieten moesten accepteren , en diegenen die dat niet deden 'niet te redden waren', dat pedo's geabotteerd moesten worden en ga zo maar door...

leuke provocerende olumns die hem vast een succesvol poster op Fok! zouden maken, maar ik kan me ook voorstelen dat studenten gewoon een docent willen die zich met zn vakgebied bezighoud op de website van de vakgroep en geen pseudo-politische column-schrijver daar...

Zijn beslissing te stoppen met die columns (en zelfs alle oudere te verwijderen) is zijn eigen keuze, die ik an sich wel begrijp...
niemand dwong hem verder ertoe en ook het bestuur van de Hogeschool heeft aangegeven niks tegen die columns te willen doen.

Ik snap die beslissing wel, maar ind het wel een beetje laf als hij vervolgens gaat mekkeren over 'vrijheid van meningsuiting' die juist nergens aangetast is ...
Hij mag nog altijd zegen wat hij wil, maar evengoed mogen anderen daarop reageren en _hun_ mening over zijn uitlatingen geven.
Als dit het verhaal is, ben ik het volledig met je eens. Zolang studenten alleen een tegengeluid laten horen en hij daardoor al de wil te schrijven verliest ligt dat bij hemzelf.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:20:18 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978225
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Onder de noemer: moslims staan bekend om hun dikke huid, en hun onwelgevallige geluiden proberen het zwijgen op te leggen doen ze anders nooit?
Dat dikke tieten verhaal heeft bijvoorbeeld niets met moslims te maken?
pi_174978236
Iemand stopt met schrijven omdat hij het niet leuk meer vindt nu mensen een mening hebben over zijn stukjes.

Poe. Dit komt hard aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174978243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tenzij het natuurlijk moslima's zijn met dikke tieten.
pi_174978269
En men buigt dieper.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_174978280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk dat ik dat er niet spontaan bij ga betrekken, omdat the usual suspect de nogal bagatelliserende boodschap weer naar huis willen rammen, ik zal, om alle misverstanden voor eens en voor altijd weg te nemen de exacte context van dit bericht en derhalve waar ik op reageer nog een keer quoten:

quote:
Columnist stopt wegens 'islamofobie en seksisme'

Onder druk van studenten stopt docent Herre Faber na vijf jaar met zijn columns in het online studentenblad van de Haagse Hogeschool. De studenten noemen zijn uitlatingen in de maandelijkse rubriek ‘islamofoob en seksistisch’ en eisen via een petitie dat het college van bestuur er openlijk afstand van neemt.
Maar het staat jou natuurlijk volledig vrij, om jezelf te vertellen "dat dat er heulemaal niks, nada, noppes, mee te maken heeft, en het heus wel over heel wat anders gaat!" ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:26:13 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978321
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk dat ik dat er niet spontaan bij ga betrekken, omdat the usual suspect de nogal bagatelliserende boodschap weer naar huis willen rammen, ik zal, om alle misverstanden voor eens en voor altijd weg te nemen de exacte context van dit bericht en derhalve waar ik op reageer nog een keer quoten:

[..]

Maar het staat jou natuurlijk volledig vrij, om jezelf te vertellen "dat dat er heulemaal niks, nada, noppes, mee te maken heeft, en het heus wel over heel wat anders gaat!" ;)
Het is zijn eigen beslissing te vertrekken. En vindt als ik alles zo een beetje leest het niet echt handig wat de man geschreven heeft. Maar daar zal de man best over nagedacht hebben. En de gevolgen zullen hem derhalve niet verbaast hebben. Denk ik zo.
pi_174978389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is zijn eigen beslissing te vertrekken.
Net zoals dat het Geert Wilders zijn eigen beslissing is om niet zonder bodyguards door het leven te gaan, zo'n soort "beslissing"?

Wat directer: dat kan dus prima een beslissing zijn die gemotiveerd is door lijfsbehoud/carričrebehoud.

Tenzij jij alsnog een volmondig "NEE, DAT DOEN ZE NOOIT!" wil gaan antwoorden op onderstaande:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

vrijdag 10 november 2017 @ 12:33:03 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978423
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Net zoals dat het Geert Wilders zijn eigen beslissing is om niet zonder bodyguards door het leven te gaan, zo'n soort "beslissing"?

Wat directer: dat kan dus prima een beslissing zijn die gemotiveerd is door lijfsbehoud/carričrebehoud.

Tenzij jij alsnog een volmondig "NEE, DAT DOEN ZE NOOIT!" wil gaan antwoorden op onderstaande:

[..]

Als iemand zich bewust is van de gevolgen en de voordelen van zijn uitspraken dan is dat zeker Geert Wilders. Ik zou zeggen zelfs dat hij daar briljant in is zelfs. Een topper in het spel van de macht.
pi_174978428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Lijfsbehoud nog wel. Zo.
pi_174978451
'Ik word niet onderdrukt, dus jij moet je bek houden!'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 12:36:38 ]
pi_174978453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als iemand zich bewust is van de gevolgen en de voordelen van zijn uitspraken dan is dat zeker Geert Wilders. Ik zou zeggen zelfs dat hij daar briljant in is zelfs.
Maar dat was niet mijn vraag, mijn vraag was:

Kan de beslissing om te stoppen wel degelijk gemotiveerd zijn door zelfbehoud?

Tip:

Een helder antwoord begint bv. met "Ja, want...." of "Nee, want....". ;)
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:07 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978469
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijfsbehoud nog wel. Zo.
Dat is wel logisch natuurlijk. Hij moet wel de boel zo regelen dat hij in de 2e kamer blijft. Want anders raakt hij zijn gratis door de belastingbetaler betaalde beveiliging kwijt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:36:42 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978482
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar dat was niet mijn vraag, mijn vraag was:

Kan de beslissing om te stoppen wel degelijk gemotiveerd zijn door zelfbehoud?

Tip:

Een helder antwoord begint bv. met "Ja, want...." of "Nee, want....". ;)
Weet ik niet. Het stuk gaat daar niet echt over.
pi_174978498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Weet ik niet. Het stuk gaat daar niet echt over.
Me dunkt dat het stuk daar linea recta over gaat.
pi_174978526
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is zijn eigen besluit. Of mogen studenten geen kritiek uiten op zijn columns?
Jouw oogkleppen gaan steeds verder naar binnen toe hč? Nu moet je al met noodgrepen komen over het blaadje in kwestie zodat je niet kritisch hoeft na te denken. Je gaat steeds verder in het nauw komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174978541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Wel eens van Theo van Gogh gehoord?

Wat hem overkwam omdat hij zich niet al te positief over die ene religie uitliet?

Maar "je weet het niet" hé? :')
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:40:47 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Me dunkt dat het stuk daar linea recta over gaat.
Het stuk even in MSWord gezet. Gezocht. En het woord geweld en of bedreiging niet in het stuk aangetroffen?
pi_174978581
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wel eens van Theo van Gogh gehoord?

Wat hem overkwam omdat hij zich niet al te positief over die ene religie uitliet?

Maar "je weet het niet" hé? :')
Columinst bij een online studentenblaadje van een hbo, mogelijk de nieuwe Theo van Gogh.

Ik heb de indruk dat we momenteel een beetje overdrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')