Hmm oke bedankt voor je serieuze reactie. Ideen voor andere kleinere munten waar ik in kan investeren? Of kopenen verkopen jullie op de korte termijnquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vasthouden, altijd vasthouden. Koop een ledger en gooi hem in een kluis.
Ik vroeg dat omdat het wrschnlk een tijxelijke daling is vanwege die splitsing niet door is gegaan. D8 missch hebben mensen hier verstand van of hij nog veel meer gaat dalen..quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom ik moet lachen om iemand die vraagt of het verstandig is om iets te verkopen omdat de prijs net flink is gedaald?
wat heb je er aan als je hem nooit gaat verkopen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vasthouden, altijd vasthouden. Koop een ledger en gooi hem in een kluis.
Niemand hier heeft een glazen bol, tenminste niet een waar de toekomst mee te voorspellen is.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:43 schreef Maryamgouda het volgende:
[..]
Ik vroeg dat omdat het wrschnlk een tijxelijke daling is vanwege die splitsing niet door is gegaan. D8 missch hebben mensen hier verstand van of hij nog veel meer gaat dalen..
Late to the party?quote:
Ja mis hier ontzettend veel. Maar geen tijd gehad vandaag en wist dit ook niet.quote:
Stuiptrekking.quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:15 schreef Maryamgouda het volgende:
Bitcoin is weer aan t stijgen, vals alarm. Heb snel zelfs maar wat bijgekocjt, kvoel een stijging aankomen :d
Exchange... dat kan haast overal: Poloniex.. Bittrexquote:Op vrijdag 10 november 2017 23:16 schreef Maryamgouda het volgende:
Via welke wallet kopen jullie BCH?
Zou gek worden van maanden echt precies op 300quote:
Ik overwoog gister nog BCC te kopen, zoals hier te lezen wasquote:Op vrijdag 10 november 2017 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Zou gek worden van maanden echt precies op 300
Ik hodl ETH ook maar. 5 ETH in AE gestopt, maar verder...quote:Op vrijdag 10 november 2017 23:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Zou gek worden van maanden echt precies op 300
quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overwoog gister nog BCC te kopen, zoals hier te lezen was
quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenwijs?
Ik ben iets te voorzichtig geworden
Durf weinig meer.
AE is een scam geworden.quote:Op zaterdag 11 november 2017 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hodl ETH ook maar. 5 ETH in AE gestopt, maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |