quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies
Toch maar een buy voor BCC op 900 geplaatst
Echt he. Blockchainmaximalismequote:Op zaterdag 11 november 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
Zie ook niet waarom de focus zo gelegd moet worden op het verslaan van bitcoin.
Ik zie toch vooral een cryptolandschap voor mij met verschillende coins met verschillende use cases.
Zo koop je liever drugs met een Monero, bouw je liever je daps op een Eth en koop je random plaatjes met pepecash.
Daar is niets mis mee.
Welke coin? Btc?quote:Op zaterdag 11 november 2017 10:45 schreef Nattekat het volgende:
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Deze coin gaat naar de tering.
Ik denk dat niemand dat kan voorspellen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:37 schreef Patroon het volgende:
Nu nog zinvol om te investeren in BCC?
Gaat BCH forken?quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:52 schreef Tourniquet het volgende:
BCH-fans: wat is jullie mening over de hard fork van 13 november? Daar lees ik hier weinig over. En welke chain gaan jullie dan volgen? De originele Bcash chain (met flawed EDA-protocol), of de ABC-chain met aangepaste DAA?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik weet niet eens of Binance beide chains gaat supporten eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:52 schreef Tourniquet het volgende:
BCH-fans: wat is jullie mening over de hard fork van 13 november? Daar lees ik hier weinig over. En welke chain gaan jullie dan volgen? De originele Bcash chain (met flawed EDA-protocol), of de ABC-chain met aangepaste DAA?
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://dtube.nl/
youtube op de blockchain.
Droom van een pedofiel.quote:DTube is een nieuw videoplatform waar op video’s kunnen worden bekeken en/of ge-upload net als op YouTube, maar dan volledig ongecensureerd! Het grote verschil met YouTube is dat je hier dus werkelijk alles kunt bekijken en uploaden wat je maar wilt, zonder het risico dat dit verwijderd wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |