Morgen ga ik juist sushi eten met werkquote:Op vrijdag 10 november 2017 02:02 schreef markdeajaxfan het volgende:
Neem die pizza morgen maar mee naar je werk![]()
Dit heeft me overgehaald.. dus naar beneden gegaan.. kon kiezen tussen euroshopper margarita en die dr oetker 4 kazen.. die 4 kazen genomen maar de doos is weg ofzo.. dus gwn 14 min op 220 graden in een koude ovenquote:Op vrijdag 10 november 2017 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met honger slaap.je toch kut, kan je beter even kanen nog.
Ja zoniets klopt wel gewoon even kijken om de zoveel minuten, eet smakelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2017 02:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit heeft me overgehaald.. dus naar beneden gegaan.. kon kiezen tussen euroshopper margarita en die dr oetker 4 kazen.. die 4 kazen genomen maar de doos is weg ofzo.. dus gwn 14 min op 220 graden in een koude oven
Even hond uitlaten nuquote:
Kezen is wat anders toch?quote:
Mijne had hister dromen, blafte mij twee keer wakker.quote:
Nice. oven was nog koud dus 14 min is prima. Hoor het alarm zo wel afgaanquote:Op vrijdag 10 november 2017 02:13 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ristorante Quattro Formaggi
Een heerlijke krokante, dunne bodem die rijkelijk is belegd met echte, milde Edammer kaas, krachtige Emmentaler, pittige Blauwaderkaas en zachte mozzarella. Perfect aangevuld met een vleugje basilicum.
Ristorante, smaakt altijd zoals bij de Italiaan.
Bereidingswijze:
Verwarm de oven voor:
- Elektrisch 220 °C
- Hetelucht: ca. 200 °C
- Gas: stand 4
Folie verwijderen
Plaats het rooster onderin de oven en bak de diepgevroren pizza 11-13 minuten
Tip: jouw Ristorante Pizza smaakt nog beter als je de boven- en onderwarmte functie van de oven gebruikt.
Das minder. Ligt in jouw bed?quote:Op vrijdag 10 november 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijne had hister dromen, blafte mij twee keer wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |