Dit gaat er van uit dat er niet een gebrek aan iets kan zijn zonder waarneming...quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:04 schreef _--_ het volgende:
Dit is toch een verekt goeie theorie dat er na je dood geen niets is?
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit gaat er van uit dat er alleen een gebrek aan iets kan zijn zonder waarneming...
Necrofilie lijkt mij ook niets.quote:
Niets is geen zwart, niets is niet het niet kunnen zien van iets. Het niets na je dood is dus, als je er goed over na denkt, gewoon onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit gaat er van uit dat er alleen een gebrek aan iets kan zijn zonder waarneming...
Ja maar wie geloofd er nou in reïncarnatie?quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:11 schreef _--_ het volgende:
Of als het reïncarnatie blijkt te zijn laat ik als pasgeboren kind mijn moeder het jullie wel melden.
Nee...quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niets is geen zwart, niets is niet het niet kunnen zien van iets. Het niets na je dood is dus, als je er goed over na denkt, gewoon onmogelijk.
Hoe zie jij het niets na de dood dan voor je?quote:
Als ik dood ga is er niet niets maar mis ik alleen de waarneming.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoe zie jij het niets na de dood dan voor je?
Niet ik.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja maar wie geloofd er nou in reïncarnatie?
Dat is wat jij gelooft, hoeft niet per se waar te zijn. Nog even en ze maken gehakt van je.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niets is geen zwart, niets is niet het niet kunnen zien van iets. Het niets na je dood is dus, als je er goed over na denkt, gewoon onmogelijk.
Kan je dan nog wel bier drinken ?quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik dood ga is er niet niets maar mis ik alleen de waarneming.
Er is geen ik na je dood.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik dood ga is er niet niets maar mis ik alleen de waarneming.
Nee maar je kan een vat bier over mijn knappe lijk heengieten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kan je dan nog wel bier drinken ?
Dat moet je nu doen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met wat ik zeg...quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Er is geen ik na je dood.![]()
Tenzij je gelooft in zielen
Dat weet niemand zeker.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
huhquote:Op vrijdag 10 november 2017 14:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met wat ik zeg...
Als jij doodgaat is er niet alleen niets meer in mijn beleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |