Aw cutequote:Op donderdag 9 november 2017 22:23 schreef Atak het volgende:
Gelukkig betalen mijn ouders de helft van de gemaakte kosten door de garage.
Die SECRETaresse was mijn moeder, nu kan je mijn auto betalen om je schuld afbetalenquote:Op vrijdag 10 november 2017 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
Nou die zoon van mij ook hoor, bracht zijn R32 naar de garage voor een pitstop. 730 eurootjes. Betaal het graag, die glimlach onbetaalbaar. En natuurlijk een beetje schuld afbetalen omdat ik zijn moeder jarenlang heb bedonderd met mijn secretaresse.
Omdat ik een mooie auto mag rijden en dat andere dat niet kunnen. Puur afgunst en jaloezie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgunst omdat je het niet zelf kan betalen
quote:Op vrijdag 10 november 2017 18:48 schreef RamboDirk het volgende:
Nou die zoon van mij ook hoor, bracht zijn R32 naar de garage voor een pitstop. 730 eurootjes. Betaal het graag, die glimlach onbetaalbaar. En natuurlijk een beetje schuld afbetalen omdat ik zijn moeder jarenlang heb bedonderd met mijn secretaresse.
Dat je papa de verzekering, wegenbelasting en aanschaf van je auto niet betaalt natuurlijk....quote:Op vrijdag 10 november 2017 18:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Afgunst naar aanleiding van wat precies?
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Omdat ik een mooie auto mag rijden en dat andere dat niet kunnen. Puur afgunst en jaloezie.
Daar ga je geen antwoord op krijgen van deze troll.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |