Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
godverdomme. Je betaalt geen wegenbelasting, geen verzekering, je betaalt geen afschrijving en dan betalen je ouders ook nog de helft van je reparatiekosten...
En toch nog het lef hebben om te bitchen over Nederlanders die niet in een dikke BMW van hun pappie rijden.
Zowaar een pareltje, Atak.
Parasiet van de samenlevingquote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
godverdomme. Je betaalt geen wegenbelasting, geen verzekering, je betaalt geen afschrijving en dan betalen je ouders ook nog de helft van je reparatiekosten...
En toch nog het lef hebben om te bitchen over Nederlanders die niet in een dikke BMW van hun pappie rijden.
BMWquote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
Wat blijft er over aan overige kosten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.![]()
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat blijft er over aan overige kosten?
Benzine en af-en-toe ruitenwisservloeistof...
Fuck toch op joh, kuttekop.
Zo duur is dat niet bij een UP.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Nou nee, in OP stel je dat je ouders de helft betalen...quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Je zegt net dat je ouders de helft van de reparatiekosten ophoesten. Banden zijn geen jaarlijks terugkerend fenomeen, evenals antivries en olie, tenzij je een afgeragde kutauto rijdt.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Welke overige kosten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.![]()
Fixedquote:Op donderdag 9 november 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
Ruitenwisservloeistof kost 1,5 euro per 5 liter ofzo. Olie kost ook geen kont.
Schraper
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
Ruitenwisservloeistof kost 5 euro per 5 liter ofzo. Olie kost ook geen kont. Buitenom je onderhoud heb je het over tientjeswerk.
Schraper
Dat denk ik niet, want ruitenwisservloeistof is een van de weinig dingen die hij wèl zelf moet betalen.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS is vast zo een die elk 5 minuten even zijn raam schoon moet sproeien
Ik was eigenlijk beetje pissig dat ze niet het hele bedrag gaven. :/quote:Op donderdag 9 november 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nee, in OP stel je dat je ouders de helft betalen...
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?
In Duitsland? Man man man, als je eigenlijk geen auto kan betalen. Rij er dan niet in.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |