Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
godverdomme. Je betaalt geen wegenbelasting, geen verzekering, je betaalt geen afschrijving en dan betalen je ouders ook nog de helft van je reparatiekosten...
En toch nog het lef hebben om te bitchen over Nederlanders die niet in een dikke BMW van hun pappie rijden.
Zowaar een pareltje, Atak.
Parasiet van de samenlevingquote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
godverdomme. Je betaalt geen wegenbelasting, geen verzekering, je betaalt geen afschrijving en dan betalen je ouders ook nog de helft van je reparatiekosten...
En toch nog het lef hebben om te bitchen over Nederlanders die niet in een dikke BMW van hun pappie rijden.
BMWquote:Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
Wat blijft er over aan overige kosten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.![]()
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat blijft er over aan overige kosten?
Benzine en af-en-toe ruitenwisservloeistof...
Fuck toch op joh, kuttekop.
Zo duur is dat niet bij een UP.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Nou nee, in OP stel je dat je ouders de helft betalen...quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Je zegt net dat je ouders de helft van de reparatiekosten ophoesten. Banden zijn geen jaarlijks terugkerend fenomeen, evenals antivries en olie, tenzij je een afgeragde kutauto rijdt.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Banden, olie, benzine, antivries, ruiterwisservloestof, schoonmaakkosten, hoerenkosten, reparatiekosten, etc. Zo kan ik wel doorgaan.
Welke overige kosten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Overige kosten betaal ik gewoon zelf. Doe niet zo jaloers.![]()
Fixedquote:Op donderdag 9 november 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
Ruitenwisservloeistof kost 1,5 euro per 5 liter ofzo. Olie kost ook geen kont.
Schraper
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
Ruitenwisservloeistof kost 5 euro per 5 liter ofzo. Olie kost ook geen kont. Buitenom je onderhoud heb je het over tientjeswerk.
Schraper
Dat denk ik niet, want ruitenwisservloeistof is een van de weinig dingen die hij wèl zelf moet betalen.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS is vast zo een die elk 5 minuten even zijn raam schoon moet sproeien
Ik was eigenlijk beetje pissig dat ze niet het hele bedrag gaven. :/quote:Op donderdag 9 november 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nee, in OP stel je dat je ouders de helft betalen...
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?
In Duitsland? Man man man, als je eigenlijk geen auto kan betalen. Rij er dan niet in.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Dus? En benzine en olie haal ik in Duitsland wat 5 minuten van hier is. Mag ik toch zelf weten?
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij koopt zeker bij de action.
Ik ga gewoon om de week naar de wasstraat. Olie moet je regelmatig vervangen. Winterbanden zijn niet goedkoop. Dat telt wel op.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zegt net dat je ouders de helft van de reparatiekosten ophoesten. Banden zijn geen jaarlijks terugkerend fenomeen, evenals antivries en olie, tenzij je een afgeragde kutauto rijdt.
En schoonmaken kan je zelf, luie flikker die je bent.
Dus brandstof en ruitenwisservloeistof.
Het kan aan mij liggen hoor. Maar ik bespaar liever niet op dat soort zaken. Goed zicht is belangrijk. En ik kan mij niet voorstellen dat het prijsverschil zo groot is puur vanwege waar het verkocht wordt of merk.quote:
Oh ja, kan ook wel. Meestal wordt het bijgevuld bij m'n banden wissel. Hoe dan ook, het blijft koffiegeld.quote:
Nee. Daar hebben ze alleen slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij koopt zeker bij de action.
Nou, heb ook wel eens ruitenwisservloeistof van de action gebruikt en dat werkt prima.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor. Maar ik bespaar liever niet op dat soort zaken. Goed zicht is belangrijk. En ik kan mij niet voorstellen dat het prijsverschil zo groot is puur vanwege waar het verkocht wordt of merk.
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Daar hebben ze alleen slechte kwaliteit.
ik koop het ook bij de benzinepomp en heb nog geen verschil gemerkt haha.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor. Maar ik bespaar liever niet op dat soort zaken. Goed zicht is belangrijk. En ik kan mij niet voorstellen dat het prijsverschil zo groot is puur vanwege waar het verkocht wordt of merk.
En ik zou dat dus nooit doen. Ik snap ook wel dat de duurdere shit waarschijnlijk te maken heeft met waar ik het koop en het merk. Maar ik zou er dus niet op besparen, doe ik ook niet op andere belangrijke zaken van een auto.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou, heb ook wel eens ruitenwisservloeistof van de action gebruikt en dat werkt prima.
Misschien zit het bij mij ook wel tussen de oren.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
ik koop het ook bij de benzinepomp en heb nog geen verschil gemerkt haha.
Maar ik ben brildragend dus misschien een nieuwe oogmeting laten doen hahahahaha.
quote:Op donderdag 9 november 2017 23:02 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens blijf je de zwerver die z'n schoenen van het leger des heils heeft en uitsluitend z'n veters zelf betaalt.
Hoezo? Zelfde benzine 5 minuten van mijn huis. Ik bespaar jaarlijks honderden euro’s. In Nederland is de premium op benzine gewoon extra belasting. Betaal jij je maar scheel aan belastingen terwijl je denkt zo cool te zijn.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In Duitsland? Man man man, als je eigenlijk geen auto kan betalen. Rij er dan niet in.
Maar als grote bedrijven belasting ontwijken dan staat heel het land op z'n kop.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoezo? Zelfde benzine 5 minuten van mijn huis. Ik bespaar jaarlijks honderden euro’s. In Nederland is de premium op benzine gewoon extra belasting. Betaal jij je maar scheel aan belastingen terwijl je denkt zo cool te zijn.
Zo heel belangrijk is het nou ook weer niet.. je kan rustig even stoppen je raam schoonmaken als het spul niet zou werken...quote:Op donderdag 9 november 2017 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En ik zou dat dus nooit doen. Ik snap ook wel dat de duurdere shit waarschijnlijk te maken heeft met waar ik het koop en het merk. Maar ik zou er dus niet op besparen, doe ik ook niet op andere belangrijke zaken van een auto.
Zoals ik eerder al zei. Het zal wel tussen de oren zitten.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zo heel belangrijk is het nou ook weer niet.. je kan rustig even stoppen je raam schoonmaken als het spul niet zou werken...
Daarbij.. half nl pleurde er jarenlang gewoon water met antivries in... Je auto valt er niet opeens van uit elkaar..
Gewoon over je ruit pissen of in het bakkie.. de opening is niet voor niets rond..quote:Op donderdag 9 november 2017 23:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoezo? Zelfde benzine 5 minuten van mijn huis. Ik bespaar jaarlijks honderden euro’s. In Nederland is de premium op benzine gewoon extra belasting. Betaal jij je maar scheel aan belastingen terwijl je denkt zo cool te zijn.
Wat zijn de prijzen aan de pomp in Duitsland? Hoe vaak tank je per week?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:04 schreef Atak het volgende:
[..]
kan je zelf doen, luie flikkerquote:Op donderdag 9 november 2017 22:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ga gewoon om de week naar de wasstraat.
hoe vaak heb jij al zelf olie vervangen?quote:Olie moet je regelmatig vervangen.
En gaan als je ze ook weer voor zomerbanden wisselt en niet als een complete debiel rijdt, ook meerdere seizoenen mee.quote:Winterbanden zijn niet goedkoop.
Ja.. in dat geval wel idd..quote:Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei. Het zal wel tussen de oren zitten.
Olie regelmatig vervangenquote:Op donderdag 9 november 2017 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan je zelf doen, luie flikker
[..]
hoe vaak heb jij al zelf olie vervangen?
[..]
En gaan als je ze ook weer voor zomerbanden wisselt en niet als een complete debiel rijdt, ook meerdere seizoenen mee.
Huilies gonna huil.
Gaat gewoon met de beurt mee. En die wordt voor de helft betaald door z'n paps...quote:Op donderdag 9 november 2017 23:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Olie regelmatig vervangen
Misschien 1x per jaar ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |