abonnement Unibet Coolblue
pi_174992113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt, maar ja niet iedereen is zeker over zichzelf.
Ik ken hele mooie marokkaans meisje met cup a maar wel hele dikke billen.
En daar houden veel mannen veel meer van.
5 Ferrari's op videoband!
pi_174992197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ik ken hele mooie marokkaans meisje met cup a maar wel hele dikke billen.
En daar houden veel mannen veel meer van.
Kan. Verschilt per man denk ik. Maar of je nou kleine, normale of grote borsten hebt onzekerheid is nergens voor nodig.
pi_174992308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt, maar ja niet iedereen is zeker over zichzelf.
Dan moeten ze aan hun zelfbeeld werken, gewoon zelfverzekerd zijn.
  zaterdag 11 november 2017 @ 00:21:55 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174992359
Hoe ga je nu mannen mentaal chanteren als je geen mooie rondingen hebt?

Je moet gewoon een leuke persoonlijkheid ontwikkelen en niet zo onzeker zijn dan wil een leuke man je vast wel :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 11 november 2017 @ 01:22:41 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174992928
Daarom alsof mannen dat echt wat boeit ook
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 11 november 2017 @ 04:13:33 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174993388
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
Ik was ook zo en kan me voorstellen wat je voelt, ik was er dan ook nog redelijk groot bij.
Sowieso al 1 troost: als je wat ouder wordt dan vult zich dat bij. Je zal nooit een D-cup krijgen maar wel een B. Je rondingen komen ook nog wel! Het grote voordeel is dat jij op oudere leeftijd nog een heel mooi slank en jeugdig lichaam gaat hebben terwijl de rest rondom jou, waar je nu jaloers op bent, ontploft en uitgezakt is. Je bent een laatbloeier. En nu ben je daar misschien niets mee maar later ga je er blij mee zijn! Ze hebben het toen ook tegen mij gezegd en ik had zoiets van: hoepel op, wat ben ik daar nu mee.. Maar het klopt en ik zou niet meer willen ruilen! Terug een lat op 18 en strak op 39 ;).
Je vraag om hormonen: doe dat aub niet.. Je weet niet wat er dan gebeurt en je weet niet wat je bijwerkingen gaan zijn. Speel hier niet mee! Als je al iets wil doen, spaar dan voor een vergroting ofzo. Maar denk daar ook goed over na... Het kan ook mis gaan en ze kunnen onherstelbaar beschadigd worden. Ze zijn nu misschien wel klein maar vast ook wel gewoon mooi en in orde. Ik wou ze destijds ook laten vergroten maar foto's van mislukte operaties hebben mij tegengehouden. En maar goed. Ze zijn nog niet echt groot maar wel nog stevig en pront en wijzen nog naar voor ipv de grond en beide zijkanten :P.
Wees nou eens lief voor jezelf en je lichaam! Daar kan je alles mee en het brengt je overal!
En een jongen die je afwijst om je borsten was in de eerste plaats al niet echt geďnteresseerd in jou en die ben je liever kwijt.
Lange tekst, maar ik denk wel te weten hoe je je voelt en wil je behoeden voor radicale stappen.
Ik vind het naar je husarts gaan dan nog het beste idee. Of ergens een gesprek, cq klankbord zoeken. Maar als oudere "heer" kan ik je verzekeren dat wat Lenny77 schrijft klopt. Veel vrouwen zijn met 18 nog heel meisjesachtig. Maar die heb ik vaker, ook in mijn direkte omgeving en familie zelfs, zien ontwikkelen net tot de mooiste en blijvend slanke vrouwen, in tegenstelling tot diegenen die met 17 al een heel vol figuur hebben maar 10 jaren later al kampen met gewichtsproblemen en richting Rubensvrouw type gaan. Overigens, daar zijn ook genoeg liefhebbers voor. En dus ook voor jouw "type". Dus camoufleer het niet en jongelui die van een echt slanke meid houden zullen in jou hun droomvrouw zien en vinden.
Je moet niet voor anderen (oa mannen) hun voorkeuren gaan invullen. Je moet jezelf zien met lichamelijke eigenschappen en daar niet onmiddelijk iets positiefs of negatiefs aan vast hangen, zolang natuurlijk je gezond bent.

:) :Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 11 november 2017 @ 04:32:42 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174993407
Hieronder een stukje over aantrekkelijkheid van vrouwen voor mannen. Van een serieuze site.
Lees dat eens goed door. Zie je ergens het woord borsten? Niet dus. Nou, als die zo belangrijk zouden zijn voor ons, mannen, dan zou dat toch wel genoemd worden. (het gaat over een groot onderzoek / enquete).

En niet verder vertellen, ik hou ook niet van grote borsten. En voor dat je lichamelijk helemaal volwassen bent, dat duurt nog zeker minimaal 5 jaar! Geldt ook voor een man trouwens.

https://www.dokterdokter.(...)antrekkelijk-vinden/?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 11 november 2017 @ 04:47:55 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174993413
Echt, wat een shitadviezen. TS is niet blij met haar lichaam. Het is niet per se dat ze denkt dat anderen er niet blij mee zijn (dat schrijft ze niet).
Zíj moet er elke dag mee leven.
Wat een ander van dat lichaam vind is totaal irrelevant.

Een vrouwenlichaam is in eerste instantie van die vrouw zelf. Aan te nemen dat TS een hoer is die alleen geďnteresseerd is in hoe lekker ze in de markt ligt bij mannen is nogal seksistisch. "Je moet niet zeuren dat het jou pijn doet want ons doet het geen pijn."
Heren(?) ik schaam mij plaatsvervangend diep hoe jullie je massaal het lichaam van een onzekere jonge vrouw toeëigenen en alleen vanuit je eigen lust reageren in plaats van je te verplaatsen in de situatie van TS :r
Kun je 1000x een vriendje hebben dat te kleine tieten retesexy vindt, als TS het niet mooi/sexy/vrouwelijk vindt dan zal ze er doodongelukkig mee blijven. Er zijn genoeg vrouwen die wegens te weinig rondingen geen plezier aan hun eigen lichaam beleven en dat wordt er echt niet beter op als anderen er wel plezier aan beleven. Het is niet dat wanneer ze maar genoeg mannelijke belangstelling hebben dat dat ontevreden gevoel overgaat.

Verder wordt bij psychische klachten een borstvergroting vergoed vanuit de (basis)verzekering. Dat vrouwen er psychisch onder lijden wordt door de medische zorg dus onderkend, en het is beslist geen uitzondering. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.boerhaave.nl/(...)oor-zorgverzekeraar/
Zo simpel als "zoek dan een man die dat wel lekker vindt" is het dus niet.
pi_174993414
gvd :')
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:06:45 #60
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_174993426
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 04:47 schreef Lunatiek het volgende:
Echt, wat een shitadviezen. TS is niet blij met haar lichaam. Het is niet per se dat ze denkt dat anderen er niet blij mee zijn (dat schrijft ze niet).
Waarvandaan denk je dat de norm komt, die TS voor zichzelf hanteert?
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:23:51 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174993432
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:06 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Waarvandaan denk je dat de norm komt, die TS voor zichzelf hanteert?
Er zijn mensen bij wie dat uit zichzelf komt. Daarom wordt een borstvergroting vergoed en houdt men het niet op een psychologisch praatje over het bijstellen van verwachtingen.

Zelfs als het een externe norm zou zijn, is het nog altijd TS die daar zelf last van heeft, niet de mensen om haar heen. Zij heeft ook recht om zich naar anderen te presenteren op een manier die zij fijn vindt. Dat is een deel van je identiteit.
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:32:45 #62
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_174993435
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er zijn mensen bij wie dat uit zichzelf komt. Daarom wordt een borstvergroting vergoed en houdt men het niet op een psychologisch praatje over het bijstellen van verwachtingen.

Zelfs als het een externe norm zou zijn, is het nog altijd TS die daar zelf last van heeft, niet de mensen om haar heen. Zij heeft ook recht om zich naar anderen te presenteren op een manier die zij fijn vindt. Dat is een deel van je identiteit.
Er zijn ook mensen (bijzonder veel) die om zich heen kijken en menen dat "dikke tietuh" de norm is, en dat de rest er niet toe doet.
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:35:46 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_174993436
Tja lastig. Ik ben zelf een allebei-man. Maar ik prefeer kleine. ^O^
Lost niet veel op, maar verkijk je niet op dat elke man groot wil, dat is écht niet zo. Veel échter dan dat vrouwen niks geven om het formaat van de lul. Ik weet dat het niet alleen om mannen draait wat dit betreft, maar iets anders kan ik niet zeggen.

Over vergroten; heb een vriendin gehad die ze had laten vergroten omdat ze te klein waren volgens haar. Ik weet niet hoe ze er van tevoren uitzagen, maar het resulaat mocht er heel erg wezen. Maar je bent nog jong, beter wacht je nog even daarmee.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:54:03 #64
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174993445
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen (bijzonder veel) die om zich heen kijken en menen dat "dikke tietuh" de norm is, en dat de rest er niet toe doet.
Ja, dat kan. Maar die indruk heb ik bij TS niet. O.a. omdat naar buiten toe dikke tieten faken niet zo moeilijk is (maar dat doet TS niet echt, want kennelijk lost het niks op). Voor jezelf kun je het niet faken.

En dan nog: als jij denkt dat dikke tieten de norm is, is de wens voor grotere tieten vooral omdat je er zelf gelukkiger van wordt, niet om die vieze borstenmannetjes hier tegen je eigen zin in een plezier te doen.
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:58:39 #65
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174993449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:35 schreef Parafernalia het volgende:
Tja lastig. Ik ben zelf een allebei-man. Maar ik prefeer kleine. ^O^
Lost niet veel op, maar verkijk je niet op dat elke man groot wil, dat is écht niet zo.
Waarom vraag je je niet af wat TS wil? Waarom ga je uit van wat mannen willen en dat de vrouw zich daar maar bij neer heeft te leggen?
Waarom mogen mannen een voorkeur hebben voor hoe ze de tieten van een ander het liefst zien en mogen vrouwen geen voorkeur hebben voor hoe ze hun eigen tieten het liefste zien?
Wat is dat voor prehistorisch denken?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lunatiek op 11-11-2017 06:06:52 ]
pi_174993780
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 04:47 schreef Lunatiek het volgende:
Echt, wat een shitadviezen. TS is niet blij met haar lichaam. Het is niet per se dat ze denkt dat anderen er niet blij mee zijn (dat schrijft ze niet).
Zíj moet er elke dag mee leven.
Wat een ander van dat lichaam vind is totaal irrelevant.

Een vrouwenlichaam is in eerste instantie van die vrouw zelf. Aan te nemen dat TS een hoer is die alleen geďnteresseerd is in hoe lekker ze in de markt ligt bij mannen is nogal seksistisch. "Je moet niet zeuren dat het jou pijn doet want ons doet het geen pijn."
Heren(?) ik schaam mij plaatsvervangend diep hoe jullie je massaal het lichaam van een onzekere jonge vrouw toeëigenen en alleen vanuit je eigen lust reageren in plaats van je te verplaatsen in de situatie van TS :r
Kun je 1000x een vriendje hebben dat te kleine tieten retesexy vindt, als TS het niet mooi/sexy/vrouwelijk vindt dan zal ze er doodongelukkig mee blijven. Er zijn genoeg vrouwen die wegens te weinig rondingen geen plezier aan hun eigen lichaam beleven en dat wordt er echt niet beter op als anderen er wel plezier aan beleven. Het is niet dat wanneer ze maar genoeg mannelijke belangstelling hebben dat dat ontevreden gevoel overgaat.

Verder wordt bij psychische klachten een borstvergroting vergoed vanuit de (basis)verzekering. Dat vrouwen er psychisch onder lijden wordt door de medische zorg dus onderkend, en het is beslist geen uitzondering. Zie bijvoorbeeld hier: https://www.boerhaave.nl/(...)oor-zorgverzekeraar/
Zo simpel als "zoek dan een man die dat wel lekker vindt" is het dus niet.
Ik weet niet waar TS is gebleven, maar dit idd. Er is een besloten forum (borstenforum) voor mensen in dezelfde positie als jij. Denk dat je betere adviezen krijgt van lotgenoten daar dan van het grote gehalte aan pubers hier.
pi_174993802
Ik zou als man zijnde weinig tot geen moeite hebben ermee dat je "geen" borsten hebt.

Je bent meer dan alleen een paar tieten he.
En zo zijn er hele legioenen van mannen die er vast ook zo over denken.

Maar toch kan ik ergens wel voorstellen dat TS onzeker is.
En er is niets mis mee om te bekijken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn om de borsten groter te krijgen.

Ik denk persoonlijk dat hormoonpillen weinig verschil uit zouden maken, misschien verkloot het zelfs wel meer. (het zijn toch een bonk hormonen wat er plots bij komt in je lichaam steeds)

Dan zijn er nog dingen als borstvergrotingen als in via plastische chirurgie etc.

Legio mogelijkheden denk ik zo.
pi_174993858
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waarom vraag je je niet af wat TS wil? Waarom ga je uit van wat mannen willen en dat de vrouw zich daar maar bij neer heeft te leggen?
Waarom mogen mannen een voorkeur hebben voor hoe ze de tieten van een ander het liefst zien en mogen vrouwen geen voorkeur hebben voor hoe ze hun eigen tieten het liefste zien?
Wat is dat voor prehistorisch denken?
Ik ben het hier op zich mee eens, en als 'de' vrouw, ts of ik, heel eerlijk is naar zichzelf dan is het hebben van kleine borsten puur praktisch gezien net voordelig. Je hebt geen last van je rug, je bh snijdt je huid niet open, je kan sporten zonder telkens de slag te voelen van je borsten die mee springen. Je kan gewoon op je buik slapen en je hebt geen striemen, grote aders, hangborsten of wat dan ook. En kleine borsten doen het ook nog eens prima op het gebied van borstvoeding! Als we morgen op een onbewoond eiland zouden zitten dan lagen we er niet meer wakker van.
Maar, ook al doen we het niet rechtstreeks voor de mannen, de maatschappij kijkt een beetje neer op te kleine borsten. Je hebt het gevoel geen echte vrouw te zijn en je voelt je minderwaardig. Niet nodig natuurlijk, maar ik ken het gevoel! Een mooie decolleté ziet op zich iedereen graag! Maar zelf kan je dat niet bereiken.
Dus ik begrijp haar wel. Ik wil alleen duidelijk maken dat de leeftijd daar heel veel goed aan gaat maken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? zaterdag 11 november 2017 @ 09:43:02 #69
70532 loveli
N
pi_174994290
Er zijn ook mogelijkheden om er zonder operatie voor te zorgen dat je kleding mooi valt of je bikini leuker staat. Je kunt eens proberen hoe bezwaarlijk je het vindt om met de juiste padded bikini of een setje "kipfilets" rond te lopen. Een rank figuurtje heeft niet veel rondingen nodig en het toont net wat beter met de juiste kleding.

Niet ieder lichaam komt even snel tot bloei. Ze zeggen weleens "vroeg rijp, vroeg rot".
crap in = crap out
pi_174995850
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er zijn mensen bij wie dat uit zichzelf komt. Daarom wordt een borstvergroting vergoed en houdt men het niet op een psychologisch praatje over het bijstellen van verwachtingen.

Zelfs als het een externe norm zou zijn, is het nog altijd TS die daar zelf last van heeft, niet de mensen om haar heen. Zij heeft ook recht om zich naar anderen te presenteren op een manier die zij fijn vindt. Dat is een deel van je identiteit.
Ze moet aan haar onzekerheid werken, dat is het probleem.
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:48:58 #71
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174996116
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:31 schreef Grems het volgende:

[..]

Ze moet aan haar onzekerheid werken, dat is het probleem.
Je moet je eigen onzekerheid niet op een ander projecteren. Dit heeft niet met onzekerheid te maken, maar met identiteit.

Denk jij echt dat zorgverzekeraars borstvergrotingsoperaties vergoeden omdat vrouwen aan hun onzekerheid moeten werken?
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:51:28 #72
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174996155
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:43 schreef loveli het volgende:
Je kunt eens proberen hoe bezwaarlijk je het vindt om met de juiste padded bikini of een setje "kipfilets" rond te lopen.
En wat heeft TS daaraan? Die ervaart nog steeds "te kleine tieten".
pi_174996380
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]
Denk jij echt dat zorgverzekeraars borstvergrotingsoperaties vergoeden omdat vrouwen aan hun onzekerheid moeten werken?
Is goedkoper dan onzekere meisjes van therapie te blijven voorzien. Ze moet aan zichzelf werken ipv het compleet irrelevante uiterlijk.
pi_174996450
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je moet je eigen onzekerheid niet op een ander projecteren. Dit heeft niet met onzekerheid te maken, maar met identiteit.

Denk jij echt dat zorgverzekeraars borstvergrotingsoperaties vergoeden omdat vrouwen aan hun onzekerheid moeten werken?
Zorgverzekeraars hanteren bepaalde regels voor een vergoeding voor een borstvergroting, niet iedereen komt ervoor in aanmerking
pi_174996951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:21 schreef Terminuz het volgende:
Operatie borstvergroting?
ik zou eerder opperen voor operatie zelfacceptatie! niet elk probleem zou meteen met een operatie beantwoord moeten worden.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')