abonnement Unibet Coolblue
pi_174955487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Terwijl er ook weer genoeg redenen zijn om iemand te masseren die niet rechtstreeks effect hebben op de uitkomstmaat, maar dat wordt dan weer niet bekeken.
Benieuwd, want nul verstand van: wat voor redenen dan? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174955530
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Benieuwd, want nul verstand van: wat voor redenen dan? :)
Nou ja, je lijf is sowieso een soort keten. Er staat maar weinig los van elkaar. Zeker spieren, pezen en zenuwen staan met elkaar in verbinding.

Hoofdpijn kan bijv. prima een gevolg zijn van verkrampte schouder.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174955591
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Hoofdpijn kan bijv. prima een gevolg zijn van verkrampte schouder.
Bij mij oorzaak nr1 van mijn nekklachten: spierspanning :Y En de behandelmethode is masseren en loswerken, dus de opmerking dat dat niet zou helpen volgens de beroepsgroep (?) verbaast me zeer!
pi_174955606
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, je lijf is sowieso een soort keten. Er staat maar weinig los van elkaar. Zeker spieren, pezen en zenuwen staan met elkaar in verbinding.

Hoofdpijn kan bijv. prima een gevolg zijn van verkrampte schouder.
Uiteraard, maar met die reden masseren heeft dan wel degelijk rechtstreeks effect op de uitkomstmaat, toch? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174955629
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Uiteraard, maar met die reden masseren heeft dan wel degelijk rechtstreeks effect op de uitkomstmaat, toch? :)
Uh, ja. Onduidelijk gelezen. :') Sorry.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174955674
Over spieren gesproken: bijna geen spierpijn gewoon :D vorige week kon ik bijkans niets meer _O- nu gaat het prima. Trekt een beetje maar dat is ok. Frappant toch hoe dat per keer kan verschillen..
pi_174955691
Ik denk dat er, zeker bij lijven omdat ze zo ingewikkeld zijn, maar weinig wondermiddelen en losstaande oplossingen bestaan. Die paar naaldjes in mijn lijf zijn ook niet het wondermiddel of de losstaande oplossing. Vooraf gingen allerlei andere dingen, maar waarschijnlijk nog veel belangrijker, nu begint het oplossen van het probleem pas eigenlijk. Het losmaken van spieren en pijnvrij worden is niet zoveel meer dan symptoombestrijding. Pas dan kan er gericht gewerkt worden aan het onderliggende probleem en het oplossen daarvan. En het oplossen van dat probleem is niet een paar naaldjes maar gewoon hard fysiek werk. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174955708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Over spieren gesproken: bijna geen spierpijn gewoon :D vorige week kon ik bijkans niets meer _O- nu gaat het prima. Trekt een beetje maar dat is ok. Frappant toch hoe dat per keer kan verschillen..
Ja he? Ook daar zijn zoveel factoren die meespelen. Wat je gegeten hebt, hoeveel je gedronken hebt, of je goed sliep, of het hetzelfde was dan de vorige keer (want lijf went aan bepaalde bewegingen)

Ik vind lijven rete-intressant :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174955722
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja he? Ook daar zijn zoveel factoren die meespelen. Wat je gegeten hebt, hoeveel je gedronken hebt, of je goed sliep, of het hetzelfde was dan de vorige keer (want lijf went aan bepaalde bewegingen)

Ik vind lijven rete-intressant :)
In dit geval dat laatste sowieso terwijl het vorige week de eerste keer van deze les was :Y Maar meestal went dat niet zo snel :D Zeker niet met de gewichten waar ik tegenwoordig mee werk..
pi_174955743
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

In dit geval dat laatste sowieso terwijl het vorige week de eerste keer van deze les was :Y Maar meestal went dat niet zo snel :D Zeker niet met de gewichten waar ik tegenwoordig mee werk..
In het herkennen van die prikkels wordt je lijf ook beter. Of misschien word jij wel beter in doseren en je ritme/rust.

Wel lekker, niet hoerig veel spierpijn. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174955768
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In het herkennen van die prikkels wordt je lijf ook beter. Of misschien word jij wel beter in doseren en je ritme/rust.

Wel lekker, niet hoerig veel spierpijn. :7
Valt weinig te doseren bij deze lessen ;) gewoon knall'n :+
Volgende keer is het waarschijnlijk weer pet hoor.. mazzeltje vandaag.
pi_174955823
Vandaag en morgen hebben we een afspraak met stucadoors voor offertes. We zijn het zat om op die ander te wachten.
Spoilers!
pi_174955855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag en morgen hebben we een afspraak met stucadoors voor offertes. We zijn het zat om op die ander te wachten.
Bravo!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 9 november 2017 @ 10:33:21 #39
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174955865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag en morgen hebben we een afspraak met stucadoors voor offertes. We zijn het zat om op die ander te wachten.
Goed idee, het is vast een stuk beter voor jullie welzijn als jullie niet zo lang meer in die caravan hoeven te zitten.
pi_174955880
Ik ben voor het eerst erwtensoep proberen te maken.
Nu heb ik gisteravond spliterwten met vlees opgezet. Al de spliterwten zijn uit elkaar gegaan.
Nu had ik het al dikker verwacht maar dat is het dus niet.
ik heb 500 gram spliterwten op 2 liter water gedaan.
Ik heb er nu de 1 wortel 3 dunne preien 4 mini uitjes en 1 knolserderij in gedaan en 3 aardappelen.
gaat het nu dan nog dikker worden of heb ik te weinig spliterweten gebruikt?

Groetjes Rian
pi_174955889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:33 schreef morgane het volgende:

[..]

Goed idee, het is vast een stuk beter voor jullie welzijn als jullie niet zo lang meer in die caravan hoeven te zitten.
Ja inderdaad. Sowieso om het idee te hebben dat er iets gaat gebeuren, om een afspraak te hebben, scheelt al veel. Het is alleen een beetje jammer dat dit ons ongeveer 1500 euro gaat kosten.
Spoilers!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:34:46 #42
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174955893
Bij ons gaat de badkamer verbouwd worden. De aannemer wist weken geleden al dat de spullen vandaag bezorgd worden en ze dus moeten komen sjouwen, want alles wordt in de tuin/op de stoep gezet. Inmiddels staat er een pallet met tegels voor de voordeur, maar ik krijg de aannemer al de hele dag niet te pakken....grmpf. Bovendien zouden ze eerst afgelopen maandag beginnen met slopen, toen vandaag en nu wordt het al maandag. Iets met een punthoofd!
pi_174955921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef morgane het volgende:
Bij ons gaat de badkamer verbouwd worden. De aannemer wist weken geleden al dat de spullen vandaag bezorgd worden en ze dus moeten komen sjouwen, want alles wordt in de tuin/op de stoep gezet. Inmiddels staat er een pallet met tegels voor de voordeur, maar ik krijg de aannemer al de hele dag niet te pakken....grmpf. Bovendien zouden ze eerst afgelopen maandag beginnen met slopen, toen vandaag en nu wordt het al maandag. Iets met een punthoofd!
Oh fijn.. wij hebben een kleine 2 jaar geleden de badkamer gekocht en het heeft een jaar geduurd voor het laatste detail geregeld was. :{ Succes..
  donderdag 9 november 2017 @ 10:37:35 #44
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174955929
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh fijn.. wij hebben een kleine 2 jaar geleden de badkamer gekocht en het heeft een jaar geduurd voor het laatste detail geregeld was. :{ Succes..
Dank je! En autsj :X is het nu wel helemaal naar jullie zin?
pi_174955930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef morgane het volgende:
Bij ons gaat de badkamer verbouwd worden. De aannemer wist weken geleden al dat de spullen vandaag bezorgd worden en ze dus moeten komen sjouwen, want alles wordt in de tuin/op de stoep gezet. Inmiddels staat er een pallet met tegels voor de voordeur, maar ik krijg de aannemer al de hele dag niet te pakken....grmpf. Bovendien zouden ze eerst afgelopen maandag beginnen met slopen, toen vandaag en nu wordt het al maandag. Iets met een punthoofd!
Dat is zooooo irritant he. Er zijn echt geen afspraken met die lui te maken. Ik heb het helemaal opgegeven met het vertrouwen in de professioneel verbouwende medemens. Alles dat ze wel volgens afspraak doen, is mooi meegenomen.

Maar een nieuwe badkamer, vertel! Nieuwe badkamers zijn echt de bom, ik heb er twee meegemaakt de afgelopen 4 jaar en als het eenmaal klaar is, is het zo ontzettend gaaf O+
Spoilers!
pi_174955941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef Riann het volgende:
Ik ben voor het eerst erwtensoep proberen te maken.
Nu heb ik gisteravond spliterwten met vlees opgezet. Al de spliterwten zijn uit elkaar gegaan.
Nu had ik het al dikker verwacht maar dat is het dus niet.
ik heb 500 gram spliterwten op 2 liter water gedaan.
Ik heb er nu de 1 wortel 3 dunne preien 4 mini uitjes en 1 knolserderij in gedaan en 3 aardappelen.
gaat het nu dan nog dikker worden of heb ik te weinig spliterweten gebruikt?

Groetjes Rian
Klinkt wel als prima hoeveelheden voor een dikke soep. Waarom heb je niet meteen alles erbij gedaan?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:40:09 #47
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174955975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt wel als prima hoeveelheden voor een dikke soep. Waarom heb je niet meteen alles erbij gedaan?
Ik pureer het meestal eerst nog (vlees er wel uitscheppen :+) voordat ik de rest van de groente er bij doe. Daarna 20 minuten laten doorkoken met de rest van de groente. Het dikt vanzelf meestal wel in.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:40:30 #48
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174955981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is zooooo irritant he. Er zijn echt geen afspraken met die lui te maken. Ik heb het helemaal opgegeven met het vertrouwen in de professioneel verbouwende medemens. Alles dat ze wel volgens afspraak doen, is mooi meegenomen.

Maar een nieuwe badkamer, vertel! Nieuwe badkamers zijn echt de bom, ik heb er twee meegemaakt de afgelopen 4 jaar en als het eenmaal klaar is, is het zo ontzettend gaaf O+
Ja. Dat. De keukenverbouwing ging nog wel enigszins soepel, maar communicatie en planning blijft lastig.

We wonen sinds 1,5 jaar in een huis uit de jaren 70. De badkamer zit er nu zo'n 10/15 jaar in. Het is niet onze smaak, er beginnen dingen kapot te gaan (bad lekt een beetje, scheuren in het plafond etc.) en het is enigszins provisorisch gebouwd. Tijd voor iets nieuws dus.

Het grote bad met douche in bad in onze relatief kleine badkamer gaat eruit, dus daar komt een fijne douche voor in de plaats. Verder blijft de indeling vrijwel hetzelfde, alleen doordat het bad eruit gaat is er gelukkig plaats voor de wasmachine. Deze staat nu in de schuur achterin de tuin. Vooral in de winter niet grappig. Verder wordt het vooral strak met wit en grijs. Ze zeggen er 2 weken over te gaan doen, dus we gaan uit van 4 weken :+
pi_174955988
Ik zou afgelopen maandag horen wanneer de loodgieter hier zou komen. Dinsdag maar weer gemaild. Gisteren, eind van de middag, meldde de aannemer dat de loodgieter maandag/dinsdag zou komen. Wat is maandag slash dinsdag nou weer? Hoe laat? En ik ga het niet eens meer navragen, heeft toch geen nut. J zorgt dat hij gedoucht is voor 7.00 en ik ga uit bed zodra J gaat werken. Dan lopen we de loodgieter sowieso niet mis.
Spoilers!
pi_174955989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik pureer het meestal eerst nog (vlees er wel uitscheppen :+) voordat ik de rest van de groente er bij doe. Daarna 20 minuten laten doorkoken met de rest van de groente. Het dikt vanzelf meestal wel in.
Oh dat heb ik nog nooit gedaan. :D Ik kook het gewoon helemaal kapot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')