Die beeldjes mag je in principe niet kopen maar moet je krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wrom nie? Omdat je in zo'n beeld doorgaans niet kan wonen, of omdat er geen hypotheek op rust?
Dat kon zomaar weer eens een hele toffe show worden. Of we zitten met z'n tweeën.quote:
Ik hoef er dan niks aan te doen, alleen op Play drukken...quote:Op woensdag 8 november 2017 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kon zomaar weer eens een hele toffe show worden. Of we zitten met z'n tweeën.
Raf, dat is een ongeschreven wet. Aangezien ze die beelden niet uitdelen, móet je ze wel kopen. Of stelen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die beeldjes mag je in principe niet kopen maar moet je krijgen.
En zo zijn er nog wel wat dingen.
Is ook wel eens lekker. Zo hard als ik gisteren moest werken hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef er dan niks aan te doen, alleen op Play drukken...
Het gaat uit de kunst, Piet.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:39 schreef sig000 het volgende:
Die AutoDJ is wel goed bezig, ik voer 'm alleen beetje.
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ook wel eens lekker. Zo hard als ik gisteren moest werken hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.
Mooiste is in echte studio hele nacht klooien en dan toffe mix maken.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.
Daarna loop ik wel redelijk te stuiteren, zoals vorige week dinsdag...
Vind ik ook hoor, prachtig om live te draaien. Absoluut geen spijt dat ik destijds die controller kocht. Erg leuk speelgoed. Nu komt er ook een beetje tijd om eens in de overige mogelijkheden te verdiepen, zoals sampling.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een kick om 'te werken' met muziek, zeker als het allemaal vlekkeloos verloopt.
Daarna loop ik wel redelijk te stuiteren, zoals vorige week dinsdag...
Trusten, Mad.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu ga ik richting bed.
Piet/Sig/Stien, bedankt voor de deuntjes!
Toedels.quote:Op woensdag 8 november 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Maar nu ga ik richting bed.
Piet/Sig/Stien, bedankt voor de deuntjes!
Dirty Diana heb ik wel.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
is er iemand die emij kan helpen?
ik zoek billy jean van micheal jackson.
Ik heb er wel een staan hier van Michael Jackson danquote:Op woensdag 8 november 2017 23:16 schreef tailfox het volgende:
is er iemand die emij kan helpen?
ik zoek billy jean van micheal jackson.
Hoeft niet stiekem, mag gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag niet veel te melden, maar geniet wel stiekem van de muziek
Het voelt altijd een beetje stiekem als je je als anonieme luisteraar opsteltquote:Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem, mag gewoon.
Als je om wat voor reden dan ook geen trek hebt om te posten moet dat kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het voelt altijd een beetje stiekem als je je als anonieme luisteraar opstelt![]()
Maar bij deze is het dus inderdaad niet stiekem meer.
Jij gaat helegaar nog niet je bed in.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezien en kruip zo mn bed in.. Bedankt voor de tunes Piet
In dat geval moeten we luisterlurken maar vaak quoten.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan.. Ik ga voor de Dikke VanDale
quote:Op donderdag 9 november 2017 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dat geval moeten we luisterlurken maar vaak quoten.
Misschien luisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij gaat helegaar nog niet je bed in.
luisterlurk nog maar wat dan. Trusten straks.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschienluisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.
Ok, vooruit dan.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Misschien luisterlurk ik stiekem nog een beetje door vanuit mn bed mar ik duik er echt zo in.
Dat.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:28 schreef sig000 het volgende:
Later ging Manfred nog hele toffe muziek maken.
Friday on my mind.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook richting bed. Eigenlijk al weer veel te laat, maar ja.
Dank je wel sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |