Ze hebben de perfecte business class stoel, volledige privacy en veel plekquote:
Dat is een wijziging, meestal duur. Bij vele maatschappijen kun je het eenvoudig cancellen en de belasting terugvragen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb een vliegticket waar ik waarschijnlijk geen gebruik van ga maken. Weet iemand of ik dit ticket nog door kan verkopen ofzo?
Een paar jaar geleden was er een vriendengroep die allemaal tickets naar een bestemming hadden. Vlak voor vertrek kon een van de vrienden niet mee. Via Facebook had de vriendengroep een leeftijdsgenoot gevonden met precies dezelfde naam. Die hebben ze toen meegevraagd en iedereen had een prachtige tijd. Wellicht kun je zoiets doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb een vliegticket waar ik waarschijnlijk geen gebruik van ga maken. Weet iemand of ik dit ticket nog door kan verkopen ofzo?
Je kunt altijd (in de EU dan) cancellen en de belastingen terugkrijgen, maar moet soms/vaak administratieve kosten betalen om dat te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:58 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is een wijziging, meestal duur. Bij vele maatschappijen kun je het eenvoudig cancellen en de belasting terugvragen.
Het ticket zelf zelden, tenzij je bewust flexibel boekt. De belastingen terug bij United zal wel lukken en dat kan een fors aandeel zijnquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:55 schreef Hallojo het volgende:
Op de website van United zeggen ze dat het ticket niet refundable is.
Ik heb via Schipholtickets.nl geboekt. Zou ik het dan via hun terug moeten vragen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:04 schreef XL het volgende:
[..]
Het ticket zelf zelden, tenzij je bewust flexibel boekt. De belastingen terug bij United zal wel lukken en dat kan een fors aandeel zijn
Ja, en kijk dan niet raar op als ze (hoge) administratiekosten rekenen daarvoor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb via Schipholtickets.nl geboekt. Zou ik het dan via hun terug moeten vragen?
Ja, dikke kans dat het dan vrijwel zinloos isquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en kijk dan niet raar op als ze (hoge) administratiekosten rekenen daarvoor.
https://service.schipholt(...)nnuleringskosten/258quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb via Schipholtickets.nl geboekt. Zou ik het dan via hun terug moeten vragen?
AA en BA zijn oneworld® partners, dus dat zou geen probleem moeten zijn indien je het in een boeking hebt.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:32 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt [ afbeelding ]
Is het mogelijk dat b.a mijn bagage in een keer doorstuurt? Kun je dat gewoon vragen?
Jups, dat zullen ze ws automatisch al doen ook al vraag en dat niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:32 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb met de multi city formulier het volgende schema gemaakt [ afbeelding ]
Is het mogelijk dat b.a mijn bagage in een keer doorstuurt? Kun je dat gewoon vragen?
Ik heb het in 1 boeking maar ik ben vooral bezorg omdat ik de multi city tool heb gebruikt, wordt dat niet gezien als allemaal losse boekingen?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
AA en BA zijn oneworld® partners, dus dat zou geen probleem moeten zijn indien je het in een boeking hebt.
Nee ik heb hem aangepast alle aankomsten en vertrekken zijn vanaf heathrow en alleen met b.a.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Side question: hoe doen ze dat fysiek?
Gooien ze de koffer op City Airport in een vrachtwagentje en daarmee rijden ze naar Heathrow?
Oei, dat had ik niet gezien. BA doet niet aan forwarding tussen City en Heathrow. Je moet ze dan meenemen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Side question: hoe doen ze dat fysiek?
Gooien ze de koffer op City Airport in een vrachtwagentje en daarmee rijden ze naar Heathrow?
Je hebt ruime overstap tijden. Wat kost die grap?quote:
Ik reis met een ouder persoon(85) die fysiek nog heel goed in orde is maar ik wil hem het overstappen besparen, daarom heb ik bewust gekozen voor een sleepover.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:28 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt ruime overstap tijden. Wat kost die grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |