abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 november 2017 @ 00:12:05 #126
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_175034658
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

:D

Sarretje toch
We zijn een voetbalclub

Oké Edwin
RED ONS HENNIEGOD
pi_175034679
Falend bestuur in alle geledingen van de club

Gras is groen

Nuance jongens, nuance
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175036763
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2017 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

We zijn een voetbalclub

Oké Edwin
Wat een club he :’)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_175036791
Na een paar jaar kunnen ze logisch nadenken.
  maandag 13 november 2017 @ 14:09:45 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175043460
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 08:22 schreef TheJanitor het volgende:
Na een paar jaar kunnen ze logisch nadenken.
Nu nog een paar jaar om aan de uitvoering te sleutelen.
Oh.
pi_175043491
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu nog een paar jaar om aan de uitvoering te sleutelen.
Dan worden we eindelijk weer kampioen _O_
pi_175043564
We kunnen er wel om lachen maar het is wel ernstig dat ze al vijf jaar een ontdekkingstocht doen naar hoe een voetbalclub geleid moet worden.
  maandag 13 november 2017 @ 14:18:42 #133
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_175043612
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen er wel om lachen maar het is wel ernstig dat ze al vijf jaar een ontdekkingstocht doen naar hoe een voetbalclub geleid moet worden.
Ik kan dat hele zooitje al een tijd lang niet meer serieus nemen, het is toch ongelooflijk wat een teringzooi ze er elke keer van maken en dan komen ze vervolgens met de meest debiele interviews
  Redactie Sport maandag 13 november 2017 @ 14:32:24 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175043847
_O- _O- _O-

prachtig jongens. Het falen van andere clubs heeft vier jaar lang verbloemd dat het bij jullie ook gewoon een heerlijke puinzooi is.

Dit kán toch niet. Echt lachwekkend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 november 2017 @ 14:33:46 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175043877
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
_O- _O- _O-

prachtig jongens. Het falen van andere clubs heeft vier jaar lang verbloemd dat het bij jullie ook gewoon een heerlijke puinzooi is.

Dit kán toch niet. Echt lachwekkend.
Het wanbeleid van Ajax is nooit verbloemd geweest hoor, zelfs in de kampioensjaren was er de nodige kritiek op de gemaakte keuzes en dat we niet verder afstand hadden genomen.
Oh.
  Redactie Sport maandag 13 november 2017 @ 14:35:19 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175043904
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het wanbeleid van Ajax is nooit verbloemd geweest hoor, zelfs in de kampioensjaren was er de nodige kritiek op de gemaakte keuzes en dat we niet verder afstand hadden genomen.
Fair enough.

Toch kan ik me wel figuren herinneren die hier de polonaise liepen en het beleid helemaal verdedigden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175043928
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Fair enough.

Toch kan ik me wel figuren herinneren die hier de polonaise liepen en het beleid helemaal verdedigden
Ik vond een deel van de kritiek in de zomer wat overdreven, maar ook het beste paard struikelt wel eens.
  maandag 13 november 2017 @ 15:03:07 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175044402
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Fair enough.

Toch kan ik me wel figuren herinneren die hier de polonaise liepen en het beleid helemaal verdedigden
Oh dat zal best dat het toen positief leek (net als afgelopen mei de sfeer redelijk positief was bij Ajax ook al werden er geen prijzen gewonnen), maar in het voetbal is het nu eenmaal vaak opportunisme :')

Maar tijdens die kampioensjaren hoorde je ook zo vaak dat het de slechtste Ajaxselectie ooit was, en PSV dat eigenlijk beter voor elkaar had maar daar zat het toen altijd tegen.
Oh.
  maandag 13 november 2017 @ 15:03:31 #139
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175044409
Younes en keizer blijven erin

Dus
  maandag 13 november 2017 @ 15:04:09 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175044420
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vond een deel van de kritiek in de zomer wat overdreven, maar ook het beste paard struikelt wel eens.
Kritiek op bijvoorbeeld het niet halen van een linksbuiten of linksback was niet iets wat één transferperiode speelde, maar al een jaar of drie.

En over struikelende paarden gesproken, dat terughalen van Dijks was natuurlijk tergend.
Oh.
pi_175044470
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kritiek op bijvoorbeeld het niet halen van een linksbuiten of linksback was niet iets wat één transferperiode speelde, maar al een jaar of drie.

En over struikelende paarden gesproken, dat terughalen van Dijks was natuurlijk tergend.
Het was meer valse hoop van me dat er nog wel tot 31 augustus iets bij zou komen. Ik heb altijd wel gezegd dat een extra linksback en linksbuiten hard nodig zijn, alleen hoop je tevergeefs dat het dit keer wel goed komt. Ook de eerste weken met Keizer vond ik, vind ik, dat je gewoon een reeks moet afwachten voor je er iets zinnigs over kunt zeggen. We weten ook allemaal hoe het met Bosz ging. Maar Keizer is het dus gewoon niet, moeilijker kunnen we het niet maken.
  maandag 13 november 2017 @ 15:57:09 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_175045616
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2017 08:21 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat een club he :’)
Met een bedrijfselftal
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 13 november 2017 @ 16:30:08 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175046384
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2017 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met een bedrijfselftal
Is er geen zaalcompetitie voor bedrijfselftallen in Amsterdam? Younes gaat daar iedereen milkshaken.
  maandag 13 november 2017 @ 16:40:12 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175046573
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het was meer valse hoop van me dat er nog wel tot 31 augustus iets bij zou komen. Ik heb altijd wel gezegd dat een extra linksback en linksbuiten hard nodig zijn, alleen hoop je tevergeefs dat het dit keer wel goed komt. Ook de eerste weken met Keizer vond ik, vind ik, dat je gewoon een reeks moet afwachten voor je er iets zinnigs over kunt zeggen. We weten ook allemaal hoe het met Bosz ging. Maar Keizer is het dus gewoon niet, moeilijker kunnen we het niet maken.
Met Bosz maakte ik me nooit zo druk dat het uiteindelijk ging lopen (al vond ik die 5-3-2 tegen PAOK-uit wel twijfelachtig), kwam ook omdat die rustig bleef en zelfverzekerd aangaf wat er mis ging. Keizer lult maar wat en weet het veel te duidelijk niet, dus ik ben benieuwd hoelang die mag zitten. Bij de aandeelhoudersvergadering zeiden wat RvC lieden en bestuursleden al dat het nu dus niet goed ging met Keizertje
Oh.
pi_175046627
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met Bosz maakte ik me nooit zo druk dat het uiteindelijk ging lopen (al vond ik die 5-3-2 tegen PAOK-uit wel twijfelachtig), kwam ook omdat die rustig bleef en zelfverzekerd aangaf wat er mis ging. Keizer lult maar wat en weet het veel te duidelijk niet, dus ik ben benieuwd hoelang die mag zitten. Bij de aandeelhoudersvergadering zeiden wat RvC lieden en bestuursleden al dat het nu dus niet goed ging met Keizertje
Tsja, wat moeten we van de opvolger verwachten? Slechter kan in principe niet, maar niemand heeft er zin in om weer over twee jaar een nieuwe coach te moeten zoeken.
pi_175047277
Ik vind het gewoon verbijsterend om te zien hoe 2 maanden aan pure incapabiliteit mijn complete interesse in een voetbalteam kan laten verdwijnen
  maandag 13 november 2017 @ 17:16:22 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175047332
Dus een technisch hart werkt voor geen meter

Who would have thought
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 november 2017 @ 17:18:14 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175047378
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tsja, wat moeten we van de opvolger verwachten? Slechter kan in principe niet, maar niemand heeft er zin in om weer over twee jaar een nieuwe coach te moeten zoeken.
Dan schuiven ze gewoon Reiziger door.

Of Overmars krijgt zijn zin met Laudrup (die volgens mij overal bekend stond als een te luie trainer)
Oh.
pi_175047486
quote:
Vorige week stond in het teken van grondige evaluatiegesprekken over het afgelopen seizoen, toen tussen twee sessies door de telefoon ging in Amsterdam. Borussia Dortmund meldde zich officieel voor Peter Bosz. Het nieuws werd met verrassing ontvangen bij Ajax en was direct het startsein voor een andere toon van het gesprek.

In het eerste deel van de terugblik op het afgelopen seizoen kreeg Bosz waardering voor wat hij had neergezet, maar werden door het Technisch Hart van Ajax ook duidelijke kritiekpunten aangedragen. De conclusie van Edwin van der Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp had allereerst betrekking op het mislopen van een prijs, iets dat elk seizoen een duidelijk doel is in de hoofdstad. Daarnaast werd de hosanna-stemming van het Europese avontuur wat getemperd, gezien de ontsnappingen in Lyon en Gelsenkirchen, waar Ajax in de ogen van de clubleiding onnodig door het oog van de naald was gekropen.
Ook op het spelersvlak werden de nodige kritische punten aangedragen richting de trainer. Zo had de clubleiding vorig jaar in de zomerstop al aangegeven dat, mede door de laatste ervaringen onder Frank de Boer, twee talenten geen toekomst meer hadden in Amsterdam. Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer werden vorig jaar richting Bosz als twee stoorzenders in de groep omschreven, die Ajax niet meer verder zouden helpen. Bosz besloot het echter toch met het tweetal proberen, met een moeizame eerste seizoenshelft van beide talenten met incidenten tot gevolg, waarna Ajax in de winterstop alsnog afscheid nam van beide spelers. Het ongenoegen hierover werd bij Bosz na het seizoen nog maar eens kenbaar gemaakt.

Ook in sportief opzicht had Bosz in de ogen van zijn leiding enkele steken laten vallen. Zo kwam de finale van de Europa League voorbij, waarin de trainer halsstarrig vasthield aan zijn eigen tactiek en tijdens de wedstrijd niet in staat bleek om over te schakelen op een Plan B. Daarnaast werd Bosz aangerekend dat hij enkele dagen na het slopende en heroïsche duel in Gelsenkirchen in het uitduel met PSV niet voor de nodige verse krachten koos, maar vasthield aan vrijwel dezelfde spelers, die ook tegen Schalke 04 aantraden. Met een futloze wedstrijd in Eindhoven, een nederlaag en het einde van de titelstrijd tot gevolg.
Ook over de doorstroming van de talenten waren er kanttekeningen. Natuurlijk, veel talenten waren doorgebroken, maar in bepaalde gevallen had dit ook eerder kunnen plaatsvinden. Daarbij werden onder meer Donny van de Beek en Matthijs de Ligt genoemd. De verdediger kende na de winterstop zijn grote doorbraak, maar volgens de leiding had dit ook al eerder kunnen plaatsvinden.

En dan was er nog een punt in de evaluatie, dat uiteindelijk door toedoen van Dortmund uitgroeide tot een struikelblok: het functioneren van de technische staf. De relatie tussen Bosz en Krüzen aan de ene kant, en Dennis Bergkamp, Hennie Spijkerman, Carlo l’Ami en Björn Rekelhof aan de andere kant was ernstig bekoeld. Voor Spijkerman was inmiddels al een oplossing bedacht, hij zou zich gaan bezig houden met Jong Ajax in het nieuwe seizoen, maar de andere drie personen zouden volgens de leiding ook in het nieuwe seizoen gewoon onderdeel uitmaken van de technische staf. En daarmee ook op een betere manier met Bosz en Krüzen moeten samenwerken
VI over de evaluatiegesprekken van Bosz in Juni. Ben benieuwd wat voor gesprek Keizer voorgeschoteld gaat krijgen :')
pi_175047988
Terug uit China, ben blij dat ik die afgelopen wedstrijd niet live heb gezien. :') :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')