sowieso, vind nog steeds dat ze als prijs je naam groen moeten maken.quote:
of een tagjequote:Op woensdag 8 november 2017 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sowieso, vind nog steeds dat ze als prijs je naam groen moeten maken.
ja dat vind ik ook wel een mooie prijs, wie kan dat regelen?quote:
Zoveel punten zijn er echt niet meer te behalen. Ik kom ook nauwelijks meer vooruit.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
We gaan het meemaken.
een FAquote:Op woensdag 8 november 2017 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel een mooie prijs, wie kan dat regelen?
ai, die ken ik niet echt.quote:
Ja bij grote drukte schiet het niet op.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoveel punten zijn er echt niet meer te behalen. Ik kom ook nauwelijks meer vooruit.
quote:Op woensdag 8 november 2017 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zolang wij maar beter weten toch.
iddquote:Op woensdag 8 november 2017 14:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja bij grote drukte schiet het niet op.
Zijn naam zou dan in de OP kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
naar alle waarschijnlijkheid wel ja.
Kom je als eerste winnaar op de erelijst.
quote:Op woensdag 8 november 2017 15:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Zijn naam zou dan in de OP kunnen.
Winnaar eerste ronde: haags_kwartiertje
ja precies, heb trouwens de foto in zijn fobo gezet, mocht alleen een linkje plaatsen helaas...quote:Op woensdag 8 november 2017 15:04 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Zijn naam zou dan in de OP kunnen.
Winnaar eerste ronde: haags_kwartiertje
Flip, wat doe je!quote:Op woensdag 8 november 2017 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja precies, heb trouwens de foto in zijn fobo gezet, mocht alleen een linkje plaatsen helaas...
mooi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |