Die twee zaken hebben niets met elkaar te maken, hoewel je ze nu probeert te linken.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar blijkbaar doet dat niet ter zake; 'men' vindt dat Max door sommigen harder wordt aangepakt dan andere coureurs. Dus de stewards worden beschuldigd van 'bias'.
Anyway, Hakkinen is al 16 jaar uit de F1, Coulthard 10 jaar. Alsof die nu nog hun laatste F1-team gaan steunen door dodgy beslissingen. Zie ik liever die jongens als steward dan twee bejaarde frusten die nooit iets gepresteerd hebben in de F1.
twitter:MBrundleF1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 22:52:11Weirdest interview ever today under umbrellas in torrential rain getting soaked through at T4 Interlagos with… https://t.co/5CItSQRXaI reageer retweet
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:33 schreef Fer het volgende:
Dat werkt ook niet. Dan geeft Webber een straf aan Vettel en dan wordt er verwezen naar wraak om de Redbull tijd of Hakkinen spaart Raikkonen enz...
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. Gewoon geen oud-coureurs. Die hebben altijd historie met bepaalde teams of rijders waardoor ze, op zijn minst de schijn van, partijdigheid hebben.
Gewoon neutraal opgeleide mensen, net als in het voetbal.
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
dat hebben ze toch ook nietquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima, dan mag een oud-coureur, zonder beslissingsbevoegdheid, zijn mening geven.
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die missen vaak ook de essentie, ik vind het juist goed dat er een ex coureur zijn visie op incidenten geeft.
niet in zijn eentje toch?quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat voegt dat dan toe? En het blijft niet bij 'visie geven', hij heeft beslissingsbevoegdheid.
de hoofdsteward beslist uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stewards hebben geen beslissingsbevoegdheid?
Ja, zo lust ik er nog wel één.quote:Op vrijdag 10 november 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hoofdsteward beslist uiteindelijk
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.quote:
geen idee want dat wijzigt nogalquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel één.
En die heeft geen voormalige banden met raceteams?
hoe wil jij het dan oplossen?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar het stopt dus niet bij 'visie geven'.
En nogmaals, wat voegt het nou eigenlijk toe?
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.quote:
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Antwoorden met een vraag is geen antwoorden, maar vooruit. Gewoon niet meer rouleren. En mensen er neer zetten met verstand van regelhandhaving, geen coureurs of ander F1-schimmel.
Belachelijk idee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:40 schreef Fer het volgende:
[..]
De grap id dat het jaren terug ook een probleem was. Toen kwamen ze op het idee dat er altijd een ex coureur bij moest zitten.
is toch al, tenminste ik zie een tijd staanquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Brazilië pas als de eerste wagen de baan op is gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |