Dat waardeer ik heel erg! Ik heb wel interesse in het 4 seasons jack. Dan laat ik de wit/blauwe van de Stormvogels thuis. Het shirt KM heb ik niet nodig, daar heb ik genoeg van thuis liggenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb nog een nieuw bedrukt 4 seasons jack van 36 cycling eventueel, en een bijna nieuw shirt KM met lange rits. Kan die evt. ook naar Bizkit sturen ivm met de tijdslimiet.
Jij zit gewoon op graties reclame te wachten zodat je straks kan uitbreiden met een lijntje naar Chinaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan je sponsoren met een shirt lange mouw, ik weet alleen niet of het nog op tijd aankomt dan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
Thanks voor de tips! Neem ze zeker mee.
[..]
[..]
De rode draad van het verhaal is dus vooral het Rabobank shirtje thuis laten merk ik. Ik vond het eigenlijk wel mooi want hij valt goed op en mensen kunnen misschien denken dat ik Nederlands ben met het shirtje aan. Maar goed.. misschien wissel ik die nog wel even om voor een hipper shirtjeDaarnaast heeft het Raboshirtje ook als nadeel dat de rits niet helemaal tot beneden open kan.
[..]
Die had ik mee voor als in mijn achterwiel een spaak zou knappen, niet om een casette te vervangen want dat kan wel bij een fietsenmaker. Het zijn inderdaad wel de twee zwaarste stukken gereedschap die ik mee heb dus misschien denk ik daar nog even over na. Of ik haal zo'n The Next Best Thing zoals Ivo voorstelt.
[..]
Goede tips! Zal ze morgen even uit het karton halen en in een ziploczakje doen! Hetzelfde ga ik doen met het schuursponsje.
De kruik weet ik zeker. Neem ik in ieder geval in de winter mee tot Tessaloniki. Daar gaan mijn ouders me opzoeken en vanaf daar verwacht ik die ook niet echt meer nodig te hebben. De kruik zonder water is ook niet heel zwaar. Eventueel zou ik de kruik nog als een soort bidon kunnen gebruiken in geval van nood.
[..]
De zakmes die ik noemde is een 'neppe' leatherman met tang dus dat zit wel goed!
[..]
Scherp, staat niet op de foto omdat ik die niet heb. Maar morgen heb ik een afscheidsfeestje en ik heb hints opgevangen dat ik die dan wel eens zou kunnen krijgen
[..]
Goeie, die moet ik morgen nog even halen!
[..]
Fietsslot staat boven de jas op de foto. Wel vrij zwaar maar vind ik prima. Opzich is dat wat jij zegt wel mooier en waarschijnlijk lichter.
[..]
Moet inderdaad nog even een schriftje en pen meenemen voor zoiets. Ik heb in principe wel een blog maar zal daar ook niet altijd toegang tot hebben en in een schriftje schrijf je sneller iets op. Misschien gebruik ik het niet maar het weegt ook niet echt veel.
[..]
Ja in zakjes inderdaad!
[..]
Die laat ik mooi thuis. Anders is de Ereader ook niet meer nodig
[..]
Ben benieuwd naar het verhaal van @:ultra_ivo
Lijkt me een hele eer om dat shirt te sponsoren, bovendien kan ik zo mijn nieuwe vestiging in Afghanistan promoten. Ik zal ze naar Bizkit opsturen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg! Ik heb wel interesse in het 4 seasons jack. Dan laat ik de wit/blauwe van de Stormvogels thuis. Het shirt KM heb ik niet nodig, daar heb ik genoeg van thuis liggen
Lijkt mij dan inderdaad beter dat je hem naar Bizkit stuurt, dan komt die zeker op tijd, daar kom ik woensdag 4 maart aan. Laat maar even weten!
Ik denk het niet. Ik gebruik dat ook niet op de racefiets met lange dagen maar als ik last krijg kan ik het altijd nog ergens kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:41 schreef Flipmoehoe het volgende:
Tof man Kolonel! ik ga het volgen!
Heb je ook nog iets van Chermois Creme nodig, voor die lange dagen op je zadel?
Voor de rest wens ik je veel succes met dit geweldige avontuur!
Het is niet veel in ieder geval, maar wel genoeg denk ikquote:
Eerder teveel. 2 is genoeg (1 wassen, 1 dragen - zo doe ik dat altijd op wandeltochten). In het geval van de kolonel zou zelfs 1 genoeg zijn, aangezien hij ook nog zijn fietsbroek kan dragen.quote:
Condooms worden bij mij nooit over datum 😎quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Het verhaal over de condooms. Dit is niet voor mensen met een zwakke maag.
een aantal jaar geleden reed ik de Silkroute 1200. Daar zat een lang stuk in met zeer beroerd 'asfalt'. Ik had koersbroeken bij me met een goed ingereden zeem. Nadeel daarvan was dat het lycra wat uitgelubberd was.
Resultaat van de combinatie van wat uitgelubberd lycra + zeer slecht asfalt was dat er een bepaald lichaamsdeel kapotgeschuurd was. Een lichaamsdeel waar je geen pleister op kunt/wilt plakken.
Ik moest dus out of the box denken om dit te beschermen tegen verder schuren.
De oplossing was een condoom, beschermt tegen schuren en de toevoegingen bleken ook weldadig te zijn als pijnbestrijding en voor wondherstel.
Dus, condooms over datum niet weggooien maar in je zadeltas laten voor medische doeleinden.
Stravalinkje? Eventueel via dm?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef Patroon het volgende:
@:KolonelBroodje veel succes! Ik ga je volgen op Strava en je blog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |